Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. הקפצה! מה אתה מציעים לעשות?
  2. ...נכון
  3. תריץ חיפוש בפורום אתה תמצא את כל התשובות + תמונות
  4. תראה הייתה תקופה שהוא עבד אבל כשהייתי מנסה לשמוע דיסקים זה רשם לי ברדיו שאין דיסקים. עם הזמן לא התייחסתי לזה עד שהגיע היום שהוא הפסיק לעבוד. כשניסיתי להוציא את הדיסקים הם לא יצאו. יכול להיות שהכניסו אותם בכוח בצורה לא נכונה(זה רק יכול להיות). אבל בכל זאת יש את הבעיה הראשונה. נכון לעכשיו הדיסקים לא יוצאים ונראה שהוא לא עובד. מדובר ברנו 19. איפה הפיוז צריך להיות?
  5. שלום לכולם. רדיו טייפ+CHANGER+רמקולים של מגנט רדיו טייפ - Daewoo cd changer contrd system hipower 35X4 CHANGER - AKD-100 Digital Audio/compact 10 disc רמקולים של מגנט - לא יודע איזה בדיוק אבל עם זה חשוב אז הם לא עובדים טוב. אין לי מושג למה אבל הCHANGER הפסיק לפעול. מה יכולה להיות הסיבה ואיך בודקים את זה?
  6. בלי לבדוק אני משאר שהגיע עמוק. כי משם נוזל המים. בכל מקרה אני יבדוק.
  7. הרכב הוא רנו 19 שנת 94 אני גם לא הייתי לוקח אותו לפחח. הנה ציטוט של פותח האשכול: "רציתי לדעת אם יש דרכים לטפל בזה בדרכים ביתיות" ממיר חלודה הוא גם אוטם את החורים שנוצרו? במקרה שלי יש נזילה בתוך האוטו באזור החלודה.
  8. מצתרף לשאלה. הקדמת אותי בפתיחת ההודעה. אצלי מדובר ברנו 19, גם כן נקודות של חלודה בכמה מקומות. אפילו יש מקום שכבר נכנס מים לרכב דרכו. ובפיאט על הגג כניראה ממכה יש קצת חלודה ואני לא רוצה שזה יתפשט.
  9. אני רואה רמקולים שלהם ומערכות במחירים מצחיקים? דוגמא סט 8 רמקולים ב100 ש"ח. סיני? מה מו? לא כדאי להתקרב במחיר הזה?
  10. איזה מגבר יד שניה אני יכול למצוא ב800 ש"ח . איך אני ידע שהוא עובד כמו שצריך? אני לא מתכוון להשתדרג יותר ממה שאני יקנה עכשיו. בגלל זה אני מתייעץ ובודק כל אפשרות שתיהיה הכי טובה. אני לא מאזור הצפון. אני מבאר שבע...רחוק.
  11. קודם כל תודה על העזרה. של כולם כמובן. ובקשר למה שהצעת... אני לא רוצה להתעסק עם יד שניה. וסאב אני לא מתכוון לשים. אז אתה אומר שעם אני לא ישים סאב או 6X9 כמעט ולא יהיה לי באס. אז לא כדאי יותר ללכת על האפשרות השניה?
  12. אמרתי מגבר עד 800 ש"ח איזה מגבר יתאים לקומפוננט אני לא יודע. אז ציינתי רק מחיר, ומגבר וקומפוננט אתם תמליצו לי. כמובן בהתחשב בתקציב שציינתי. אולי אתם ממליצים הפוך? לקנות רמקולים 6X9 עד 1000 ש"ח + מגבר עד 800 ש"ח
  13. לא ציינתי איזה קומפוננט ב1000 כי אני לא יודע מה כדאי. אז עם אפשר בבקשה על הדרך להמליץ
  14. מה יותר עדיף לדעתכם? קומפוננט ב1000 ש"ח + מגבר עד 800 ש"ח או קומפוננט morel PULSE6 + morel PULSE6X9 + מגבר עד 800 ש"ח מה יהיה ההבדל?
  15. אפשר הסבר מה זה צ'יפ?
  16. אחי לא צריך בעל מקצוע ממש אבל ממש לא. אפשר לחשוב מה זה. להרוס את זה אתה לא יכול. בכל מצב תוכל לסדר מחדש.
  17. גבר, עם הייתי מחפש משהו לקנות תיהיה בטוח שלא הייתי הולך על זה. זה פשוט מה שיש כרגע ברכב, ככה זה בא. מה שאני רוצה לדעת זה איך המפרט הטכני שלו? לא מעניין אותי כרגע אמין לא אמין. זה מה שיש. תודה על העצות!
  18. הבנתי אותכם.... אני ישאיר כמו שזה. תודה רבה!
  19. אכן אני מתכוון כיבוי המנוע כולל הסוויטץ'. אבל זה לא מזיק להשאיר על חצי סוויטץ'? נגיד לא יותר משעה?
  20. ערב טוב לכולם! עם זה משנה אז מדובר בפיאט דובלו כשמכבים את האוטו גם הרדיו נכבה. אני רוצה לבטל את זה. שיהיה אפשר לשמוע רדיו גם כשהאוטו מכובה. איך עושים את זה?והאם זה יכול לגרום לאיזו בעיה?
  21. אני גם במצב כמוך. אני שם את השלט על המדף מאחורה ובמקרה שיעצור אותי שוטר אני יגיד לו שהשלט נפל או משהו כזה.
  22. זה עניין של הרגל. אני גם כמוך למדתי על אותו רכב שאתה למדת ועברתי לרנו 19 . כמו שכבר הציעו, לך למישור ותראה איפה נקודת החיכוך. ככה אני עישיתי. בהצלחה!
  23. ערב טוב! יצא לי אתמול לקרוא באחת ההודעות בפורום תשובה לשאלה ועכשיו אני מחפש את זה ולא מוצא. =/ כשמסובבים חצי סוויצ' נדלקות שתי נורות בצג , ורק כשהם נכבות מומלץ להניע. מה נפגע כאשר אני מניע שהנורות עוד דולקות? ולמה לא טוב לכבות את המנוע בפיתאומיות?
×
×
  • תוכן חדש...