Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. שבת שלום לכולם! יום ראשון אני עושה לרכב טיפול. פלגים, פילטר אוויר, פילטר שמן, שמן מנוע. כשקניתי את השמן מנוע הוא בא עם בקבוק בנפרד תוסף בנזין. השאלה שלי איך משתמשים בו? מתי לשים? כמה? התוסף של דלקול' ULTRA SUPER CLEAN 4000 מכיל 350 מ"ל
  2. פילטר פתוח לא עושה גם רעש שונה? אני אסתפק בצ'יפ "רגוע" מה המחיר שלו בערך?
  3. תראה אני לא הולך להתחרות עם הרכב הזה. סה"כ רוצה קצת יותר כוח בהאצה. מה טווח המחירים של צ'יפ לרכב שלי? ומה הפילטר שציינת עושה/מוסיף? פורק לחץ, אפשרי להתקין ברכב זה? (אני לא מבין בעניין, יכול להיות שזה בכלל לא מתאים?)
  4. ערב טוב לכולם! כמו שחלקכם יודעים ברשותי פיאט דובלו 2003 דגם: jtd1900 זה טורבו למי שלא יודע. השאלה שלי עם ניתן לשפר מבחינה מכנית את הרכב. יותר כוח בהאצה. אני זוכר ששמעתי על איזה צ'יפ משהו כזה. עריכה: מה אתם אומרים על זה: http://www.carshops.co.il/products/296.html
  5. בהחלט רכב חזק מאוד. ואמין. אני יש לי כרגע בעיה עם הקומפוננט של לאנזר. הוא לא נכנס בדלתות (גדול מידי)
  6. =] אכן גם המצית לא עובדת. עוד מעט הרכב יגיע ונדוק את זה. תודה רבה! הנה הדוא"ל: [email protected] אשמח עם תשלח לי את השירטוט. תודה! במקרה הזה חיברתי גלאי רדאר. וכן התכוונתי להתחשמלות..חחח עריכה: עכשיו בדקתי והפיוז היה שרוף F44 עוד שאלה קטנה. יש מקומות שחסר פיוזים: F34 F33 F45 F41 מדוע? איך אדע כמה אמפר כל אחד צריך להיות?
  7. אז כשאני יחבר את הקומפוננט. זה יהיה בסדר עם אני יחבר את הטויטרים לחוטים של הרמקול שעל הדש בורד?
  8. בקרוב אני מתקין מערכת ברכב (פיאט דובלו) צילמתי תמונה של הרמקולים מקדימה. אני לא מבין מה זה. http://www.siz.co.il/up/dzi25jgydeod.jpg http://www.siz.co.il/up/nkjmzzorg1jg.jpg על הרמקול בדשבורד רשום ספיקר. כמו שאתם יכולים לראות יש רמקול בדלת וגם על הדשבורד. איפה הטוייטרים? כשאני יחבר את הקומפוננט מה אני צריך לעשות?
  9. איך שלא קוראים לזה. הנוקדת חשמל 180W ברכב הפסיקה לעבוד ככה סתם פתאום. (פיאט דובלו 2003) יכול להיות שמשהו השתחרר שם? זה יהיה מסוכן עם אני אגע שם?
  10. רשום על המגבר: MARTIN lab MT-480 High Fidelity CAR STEREO AMPLIFIER *120W X 4CH. MAX *60W X 4CH. RMS *SUBWOOFER BUILT IN *2/3/4 CH. AMP *S/N, 80dB *F. RES. 10Hz-40kHz כמה ווט המגבר? (אמרו לי 1200 אבל זה לא נראה) ואיך הוא? סביר? יכול להחזיק קומפוננט של לאנזר 240 ווט + סאב של 400-600 ווט ?
  11. חשבתי שאולי הדגם הזה של המורל יותר טוב. אבל לפי התגובות כנראה שזה לא משמעותי. אני נשאר עם הלאנזר. תודה על העזרה.
  12. שלום לכולם!!!! משתלם לי למכור את הקומפוננט של לאנזר ב300 ש"ח. הנה קישור: http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=VX6C&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE ואז להוסיף כסף ולקנות את: http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=PULSE65&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE ???
  13. אני מעריך שזה בגלל הקור של הבוקר. כמו שיש אדים על החלון לפעמים כך גם כאן.
  14. אז זהו מה זה השנאי הזה שהוא מדבר עליו? הוא אומר לי חייב את זה.(זה לא בעל מיקצוע) ומה זה הכבל שאתה מדבר עליו? ובוא נגיד ש1000 MAX W
  15. בוא נגיד ויש לי מגבר 1000 ווט מישהו אמר לי שאני קונה קיט אני צריך גם לקנות שנאי. ומה הקיט התקנה הכי זול שאני יכול למצוא כולל כל מה שצריך? עריכה: אני תמיד היה בראש שלי שאני קונה קיט התקנה ב120 שקל וזהו. עכשיו מישהו אמר לי צריך גם שנאי שזה עוד איזה 150 שקל
  16. שלום לכולם! ברשותי קומפוננט של לאנזר 240 וואט 6.5 העומק שלהם הוא 8 ס"מ וזה גדול מידי באוטו. רציתי לדעת מה העומק של המורל פולס 6.5 והאם יש הבדל בין המורל פולס 6.5 ל- 5.25 ???
  17. ערב טוב לכולם! אני צריך המלצה למסך תיקרה מ-8" ומעלה במחיר סביר. אילו חברות נחשבות לטובות בתחום זה?
  18. יש עוד תגובות?
  19. שלום לכולם! רנו 19 שנת 94 כמה עולה המנוע של הווישרים מקדימה + מנגנון? מפירוקיה כמובן. ועבודה?
  20. חחחח =] בקיצור איזה פיוז לשים?
  21. הסיפור עלה 130 ש"ח אחריות 3 חודשים שמתי אותו אצל בומב באס בבאר שבע. זה שהפיוז לא מתאים אני מבין בסדר, אני עוד יחזור אליו.
  22. אני אסביר. המגבר היה באוטו שעבר תאונה. חבר נתן לי אותו בלי פיוז ולא ידע עם הוא עובד בכלל. הלכתי לטכנאי ביקשתי שיבדוק עם הוא עובד, גילה בעיה בערוץ אחד, סידר את זה ועל הדרך שם פיוז.
×
×
  • תוכן חדש...