ערב טוב לכולם. ברשותי פיאט דובלו שנת 2001
כשאני נוסע במהירות גבוה, דוגמא 100 קמש ומתחיל להאט אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ על הברקס.
ככה זה אמור להיות? מה יכולה להיות הבעיה?
בנוסף עוד שאלה שקשורה לקוסמטיקה.
יש לי רנו 19 והפלסטיקים שלו מבחוץ דהוו, אפשר לצבוע אותם? ועם כן אז באיזה חומר?
תודה!