לנסר 1600 אוטומט שנת 2005, 140 אלף קילומטר.
1. שמתי לב שהרכב בזמן האחרון צורך יותר דלק מתמיד.(לא יודע בדיוק כמה הוא עושה)מה יכולות להיות הסיבות? מה לבדוק?
עוד משהו ששמתי לב אך לא נראה לי הגיוני, בסיבובים ממש חדים אני תמיד שם לב לירידה במחוג של הדלק.(המחוג יורד אך לא חוזר, לא נראה בעיה במצוף)
2. גם כן בזמן האחרון יש רעידות בזמן עמידה בהילוך D במעבר לN -P נפסקות הרעידות.
3. איזה שמן גיר מתאים לרכב והאם אפשרי להחליף לבד כמו שמן מנוע?
תודה ויום טוב!!