Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. שבת שלום לכולם, אבא שלי שטף את הרכב החדש עם מטאטא וכל הרכב נשאר עם שריטות קטנות שדיי מפריעות לי. השריטות ממש שטחיות ולא בכל מצב רואים אותם. הרכב בצבע שחור. מה ניתן לעשות? תודה עידן
  2. הסתדרתי...הבעיה הייתה עם הפיוז. למרות שהווינקרים עבדו כשלחצתי על כפתור מצוקה
  3. הווינקרים לא עובדים בזמן שאני מפעיל את האזעקה. מה עושים?
  4. הוא צודק.. אני גם מכיר את זה עם כל רמזור אני יסחוט את הגז המחוג עדיין לא ירד כמו שהוא יורד אחרי פניות חדות או בלימה חזקה. מה ההסבר?
  5. ראיתי וקראתי. השאלה שלי איך אדע עם המחזירים נפגעו? הרכב יפסיק לנסוע? יעשן?
  6. אני כבר שבוע נוסע עם ליטר יותר בשמן מנוע איך ניתן לדעת עם מחזיר שמן נפגע בעקבות מילוי יתר שמן במנוע?
  7. מישהו??? היום תדלקתי פול ואיפסתי את הק"מ ככה שבשבוע הקרוב אני כבר ידע כמה הרכב צורך. ובקשר לשמן גיר התקשרתי למוסך של מיצובישי ואמרו לי דרקסון אדום, עכשיו השאלה עם אפשרי לעשות זאת לבד וזה לא מסובך? (טיפול 10 אלף אני עושה)
  8. לנסר 1600 אוטומט שנת 2005, 140 אלף קילומטר. 1. שמתי לב שהרכב בזמן האחרון צורך יותר דלק מתמיד.(לא יודע בדיוק כמה הוא עושה)מה יכולות להיות הסיבות? מה לבדוק? עוד משהו ששמתי לב אך לא נראה לי הגיוני, בסיבובים ממש חדים אני תמיד שם לב לירידה במחוג של הדלק.(המחוג יורד אך לא חוזר, לא נראה בעיה במצוף) 2. גם כן בזמן האחרון יש רעידות בזמן עמידה בהילוך D במעבר לN -P נפסקות הרעידות. 3. איזה שמן גיר מתאים לרכב והאם אפשרי להחליף לבד כמו שמן מנוע? תודה ויום טוב!!
  9. בקרוב הלנסר שלי מגיע ל150,000 ק"מ מה הטיפולים שצריך לעשות? (אין לי ספר של הרכב) כל כמה זמן צריך להחליף שמן גיר, בלמים?
  10. נו אז תעשה עם זה משהו. תשלח הודעה להנהלת האתר עם הוכחה שאתה הבעלים הקודמים והרכב עבר תאונה והם יסירו את ההודעה.
  11. אני הייתי הולך על הסיריון. יותר זריזה ועם אני לא טועה גם יותר חסכונית וגם מרווחת יחסית.
  12. תתפלא אבל ABS כן מאריך מרחק בלימה
  13. זריקת קלאץ בהילוך שלישי ומעבר לרביעי לא גורם לקפיצה בכלל. בלאי מוגבר כן. ונכון אפשר להעביר גם בלי קלאץ אך זה לא בריא וזה לוקח כמה שניות לתפוס תנקודה.
  14. ערב טוב לכולם! כרגע הרכב המשפחתי שלנו הוא מיצובישי לנסר 1600 שנת 2005.(אצלנו בערך חודשיים) אבא מאוכזב ממנו וגם אני. תא מטען קטן. אוטו אדיש, במיוחד כשהוא מלא. וצריכת דלק גבוהה בשבילנו. הרכב הקודם היה פיאט דובלו 1900 טורבו, אז אפשר להבין את ההבדל בצריכת הדלק בכוח ובתא מטען. חשוב לציין שלא רוצים לחזור למסחרית. מחפש הצעות לרכב אחר עד 55 אלף שיהיה חסכוני בעיקר ולא פחות מ1600.
  15. אאודי A-4 מנוע 2000 אוטומט שנת 2002 מישהו יודע? חיפשתי בפורום
  16. אתם רואים את החלק החסר של ה"ספוג" ? במקורי כל הריבוע מכוסה בספוג הזה. מה שקניתי אפשר לראות שלא הכל מכוסה. http://img13.imageshack.us/img13/9597/dsc00141r.jpg האם להחזיר את הפילטר או שזה בסדר?
  17. מה ההסבר שאי החלפה של פילטר אוויר בזמן תעלה את צריכת הדלק?
  18. ביואיק לקרוס, איפה נמצא כתפור נעילת מהירות?
  19. קודם כל זה לא אלנטרה זה סונטה מנוע 2000. וכן היא יותר מהירה מהמאגן אז אל תזלזל. ואתה אולי לא מבין את הדבר הכי חשוב פה. זה שווה את זה שתפסו את השודד. נכון שזה יכל להיגמר אחרת, אבל זה נגמר ככה.
  20. אני חושב שזו תקלה בגלל שזה קורה גם בירידות לא ממש תלולות וזה משהו חדש שקורה לי. אני רגיל שבהילוך D בעלייה תלולה הרכב פשוט עומד במקום ולא מדרדר אחורה. אני יבדוק את עניין הסלד והפילטר, תודה.
  21. ערב טוב, מדובר בלאנסר אוטומט 2005 עם 110 ק"מ הרכב עומד בעלייה בהילוך P , כשאני מכניס ל D הרכב מדרדר אחורה לאט, (מרגישים שיש קצת בלימה אבל בכל זאת מדרדר אחורה). בכביש ישר אין בעיה הרכב נוסע קדימה בהילוך D מה הבעיה? תודה ושבת שלום.
  22. שלום! עכשיו אני יוצא להניע את הפיאסטה שלי והמצבר נתחן עד הסוף. השאלה שלי כשאני מפרק אותו יש איזה סדר מה לפרק קודם? ואחריזה לחבר קודם? תודה,
  23. מה זה חשוב איך אני נוסע. ככה זה אמור לעבוד? לא. כשאני נוסע רגוע ההילוך עובר.
  24. שלום! לאנסר 2005 אוטומט 108 אלף קילומטר. כשנותנים "קיק" הוא סוחט הילוך ראשון, שני ושלישי אבל אז הוא לא עובר להיולך רביעי. גם כשאני סוחט מראשון עד שלישי ועוזב את הגז ולוחץ שוב הוא לא מעביר לרביעי, בשביל להגיע לרביעי אני מעביר לטיפטרוניק. מה זה יכול להיות?
  25. שלום, ערב טוב! אפשרי להתקין אגזוז (דוד) של סיאט איביזה1800 20VT (טורבו) בלאנסר אוטומט 2005 ? השאלה עם זה לא יפגע במנוע או משהו?
×
×
  • תוכן חדש...