Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. כותרת. מה יש באוטומט שגורם לו לצרוך יותר דלק? והאם יש הבדל בצריכה של אוטומט וטיפטרוניק? (בנסיעה רגועה כמובן) עריכה: ראיתי בחיפוש מה ההבדל בין אוטומט לידני. עכשיו השאלה בקשר לטיפטרוניק
  2. שלום, על חלון הנוסעים מאחור הייתה מדבקה שקופה שציפתה את כל החלון, ראיתי שהיא מתקלפת קצת אז המשכתי לקלף אותה, בחלק מהמקומות נשאר דבק. המדבקה בתוך האוטו איך אפשר להוריד אותו?
  3. אז הנה בדקתי באתר http://www.crutchfield.com/app/car/mycar.aspx? רשום: "6-3/4 מה זה ה6?
  4. שלום! מישהו יודע מה מידות הרמקולים בדלתות מקדימה בלאנסר 2005 ?
  5. ציטוט מאחד האשכול שנפתי בנושא: "צבע יסוד זהו צבע ששמים ליפני צביעת צבע הבסיס(הרצוי),הוא נועד לזה שהצבע עליון ישאר לאורח זמן רב ושלא יתקלף זה ההסבר בקצרה. בד"כ צבע יסוד בא בצבע עפור. תיגש להום סנטר או לאייס ותיקנה שם צבע יסוד בספריי המחיר בערך 30-50 ש"ח. לאחר שתיצבע בצבע יסוד תן לו להיתייבש טוב טוב ולאחר מיכן תן שיפשוף קל בנייר זכוכית 120 ולאחר מיכן תיקח קצת טינר או מדלל על סמרטוט ותנגב את האזור הרצוי לצביעה על מנת להוריד ליכלוך ושומנים ולאחר מכן אתה ראשיי ליצבוע בצבע לבן! מובן?" שאלה: לאחר שצבעתי בצבע יסוד צריך לשייף אותו? זה לא יוריד את צבע היסוד? ועוד עם טינר?
  6. שלום, אני מעוניין לצבוע את הטמבונים השחורים של הרכב שלי (בעבר עשיתי לרכב אחר) השאלה היא באיזה ספריי להשתמש? אני לא רוצה שיראה מבריק אחרי הצביעה. שיהיה מט.
  7. תודה על המידע. העניין הוא שהערך של הליסינג ושל חברה לא אותו דבר. (לפי מה שאמרו לי)
  8. אז היום הלכנו לראות את הלאנסר 2005 ולסגור הכל. בהתחלה המוכר אמר שהרכב הוא מליסינג אבל ברישיון היה כתוב שם של חברה (דן תחבורה). מה זה אומר? הרכב הקודם שלי שגם היה מליסינג היה רשום ברישיון ליסינג.
  9. הונדה סיויק ירדתי ממנה כי זה רכב יחסית גניב פה בדרום (באר שבע). מאזדה וטויוטה כמו שאמרת צריך להוסיף לתקציב. חשבנו בהתחלה על ניסאן אלמרה, אבל ההצעה של הלאנסר הגיעה קודם. הרכב הוא מליסינג עבר 115 אלף סה"כ מצב מכני טוב מאוד, קוסמטי כמה שריטות לא רציני. מחירון 61 אלף מחיר סופי שהורדנו אותו 48 אלף. אשמח לשמוע למה היית שם את הלאנסר מתוך הניסן והסובארו במקום השלישי. מה הצריכה שלו?
  10. זהו אז הסיבה העיקרית שבגללה אבא שלי רוצה לקחת אותו זה האמינות שהרבה המליצו עליו. תא נוסעים, לא צפוף? איך היציבות שלו בסיבובים? המנוע מספק?
  11. איך היא מכל הבחינות?
  12. זוכרים את האשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=219021&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98+%D7%93%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95 מאז לא היה לי זמן לטפל בבעיה והמשכתי לנסוע עם המזגן בדרגה 4 כל הזמן. שלשום נסעתי לצפון (מבאר שבע), בהלוך עשיתי קצת הפסקות עם המזגן כי היה קר. בחזור המזגן היה דלוק כל הדרך והיה ממש קר אז במקום לכבות את המזגן סגרתי קצת מהפתחי איוורור, מה שקרה הוא קצת קפא ויצא פחות אוויר. כיביתי את המזגן שיפשיר, אחרי כמה דקות הדלקתי שוב והתחילו לצאת אדים (זה היה ממש סמיך, אולי זה לא היה אדים) מיד כיבתי את המזגן, לאחר כמה דקות הפעלתי אותו שוב והתחילו להיות רעשים (מאוורר פוגע במשהו). כיבתי את המזגן שוב ומאז הוא לא עובד. אבל כשמסובבים את המתג לכל הדרגות יש תגובה במנוע שהמזגן עובד. עוד השבוע אני הולך לטפל בזה (אי אפשר לנסוע בלי מזגן). מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה???
  13. טוב, אז איך עובד כל העניין? איך קובעים את המרחק צפייה המתאים?
  14. עם איני טועה אומרים שכל 10 אינץ זה מטר
  15. מצאתי את הנגד והמחבר עם החוטים שציינת. עכשיו יש אפשרות לבדוק לבד מה הבעיה בדיוק?
  16. פיאט דובלו 2003 כשמפעילים את המזגן על אחד מהדרגות: 1,2,3 מרגישים שהמזגן התחיל לפעול (יש ויברציות) אבל לא יוצא אוויר. רק בדרגה 4 יוצא אוויר. מה יכול להיות הבעיה?
  17. הנה הכל הסתדר. קיבלתי את כתובת האיימיל איתו נרשמתי בהתחלה, התחברתי אליו ושיחזרתי את הסיסמא. תודה!!!!
  18. תודה לכולם על המידע =] בקשר לצריכת דלק יש לי אותו שבועיים בערך עוד לא בדקתי את הצריכה במדויק אבל הוא ממש חסכוני.
  19. בעל הפיאסטה נמצא בפורום? http://img440.imageshack.us/img440/3533/copy2ofp6270510resizevq0.jpg השאלה שלי האם הטמבונים שלה הם משנתון 97 DYNAMIC ? זה מתאים גם לפיאסטה 96 YOUTH ?
  20. הסתדרתי בעזרת אשכול שכבר נפתח בעבר. אפשר למחוק.
  21. שלום לכולם! פורד פיאסטה שנת 96 איך מוציאים את הידית של החלון?
  22. לא הנתונים שהוא היה מציג לי תמיד היו נכונים והגיוניים. למשל בתוך העיר 13-14.5, מחוץ לעיר 16-18 (זו באמת הצריכה שלו לפי הנתונים) עכשיו לפעמיים הוא מציג לי בתוך העיר 1 ל-19 אבל אחרי שאני מאפס אותו הוא חוזר לעצמו, (לא תמיד) בחיים הוא לא הציג לי מספר מתחת ל12 חוץ מההתחלה של האיפוס. אז ככה שלא נראה לי שעובד איך שנהוג באירופה.
  23. פיאט דובלו 2003 אני מדבר על הצג הדיגיטלי שנמצא בלוח שעונים שמראה צריכת דלק, ק"מ וכו. הוא מראה לי מספרים של צריכת דלק שזה לא הגיוני. השאלה שלי איך זה עובד כל העסק? איפה יכולה להיות הבעיה? במחשב? חיישן?
  24. אוקיי, אז איפה הוא נמצא?
  25. לילה טוב לכלום! איפה נמצא פילטר האוויר של המזגן בפיאט דובלו 2003 ? אני חושב שהגיע הזמן לנקות אותו...
×
×
  • תוכן חדש...