זוכרים את האשכול הזה:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=219021&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98+%D7%93%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95
מאז לא היה לי זמן לטפל בבעיה והמשכתי לנסוע עם המזגן בדרגה 4 כל הזמן.
שלשום נסעתי לצפון (מבאר שבע), בהלוך עשיתי קצת הפסקות עם המזגן כי היה קר.
בחזור המזגן היה דלוק כל הדרך והיה ממש קר אז במקום לכבות את המזגן סגרתי קצת מהפתחי איוורור, מה שקרה הוא קצת קפא ויצא פחות אוויר. כיביתי את המזגן שיפשיר, אחרי כמה דקות הדלקתי שוב והתחילו לצאת אדים (זה היה ממש סמיך, אולי זה לא היה אדים) מיד כיבתי את המזגן, לאחר כמה דקות הפעלתי אותו שוב והתחילו להיות רעשים (מאוורר פוגע במשהו). כיבתי את המזגן שוב ומאז הוא לא עובד.
אבל כשמסובבים את המתג לכל הדרגות יש תגובה במנוע שהמזגן עובד.
עוד השבוע אני הולך לטפל בזה (אי אפשר לנסוע בלי מזגן).
מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה???