Jump to content

Pwhat

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Pwhat

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפני מספר חודשים רכשתי סיאט איביזה חדשה, אחי הקטן יצא איתה מספר פעמים לסיבוב, ומה לעשות, דפק טיפה את האוטו ועכשיו הצבע מתקלף באיזור הדפיקה. מה גם שרחצתי פעם אחת את האוטו במכונה, וימח שמם הם שרטו לי את האוטו ליד הפנסים וסירבו לקחת אחריות.. ואין לי ממש דרך להוכיח שזו אשמתם... אז נדפקתי חזק... בכל מקרה אני רוצה לצבוע את האוטו בצבע המקורי, ואני אשמח לקבל ייעוץ לגבי מקומות טובים ואמינים באיזור השרון, שיחזיק הרבה זמן (אם יש גם טיפה יותר רחוק, אני מעדיף לנסוע עוד 50 קילומטר ולעשות את זה אצל מישהו שיודע מה הוא עושה). אגב, אני אשמח אם מישהו יוכל לפרט לי טיפה אילו פעולות אני אצטרך לעשות (אם בכלל אפשר) כדי למנוע את ירידת ערך האוטו, ושאם ארצה למכור אותו בעתיד שלא יגידו שהוא עבר תאונה. תודה מראש, ירון.
×
×
  • תוכן חדש...