Jump to content

saar5555

  • הודעות

    2,381
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי saar5555

  1. אמרת שאתה מעדיף צבע בולט - אני הייתי הולך על הכחול הכהה. פוסל את השחור - שעליו רואים אבק וליכלוך במהירות (מניסיון אישי, באוטו שאני נוהג בו...) אופציה נוספת שהייתי שוקל - צבע לבן. סער
  2. saar5555

    התגעגעתי אליכם !!!

    אין לי הרבה מה לומר, אבל לפי מה שכתבת הוא עבר אירוע לב + 2 התקפי לב... זה ממש מורכב וקשה... שירגיש טוב! החלמה מהירה.. סער
  3. היי לכולם. יש לי שאלה כללית בקשר למזגן באוטו והקלה על המנוע. הרכב הוא סיאט איביזה שנת 2000, ידני. פעם, קראתי באיזה מקום (אני לא זוכר איפה) שמזגן מומלץ להפעיל כשהמנוע בטמפרטורת העבודה שלו ולא ישר אחרי ההתנעה (גם לא 2 דקות אחרי התנעת המנוע). האם הדבר נכון? כלומר, אני מדבר על הפעלת מזגן בדרך שלא תקשה יותר מדיי על המנוע.. אחי אומר שזה סתם שטויות (ואני יצאתי די דביל... בויכוח הזה) ושאני "קונה" המון מידע מכל מיני פורומים שהם לא רציניים (די עיצבן אותי). לדעתו מזגן ניתן להפעיל בכל מצב, גם אחרי ההתנעה, לא חייבים להגיע קודם לטמפ' העבודה. אולי לכם יש איזה תשובה הגיונית. אני אמרתי לו שעובדה שכשמפעילים מזגן מרגישים שה"סחיבה" של המנוע יורדת קצת בגלל המזגן.. סער
  4. היי, יש גם חומר שנקרא פוליסטירן (אם אני לא טועה polystiren) ולפי מה שאני יודע זה חומר טוב, איכותי מאוד. השאלה היא איזה רמקולים אתה מחפש. החומרים עצמם,מהם עשויה הממברנה של הרמקול צריכים להיות קלים ועמידים. סער
  5. היי.. [V] (technical) to move backwards and forwards in a straight line: a reciprocating action / movement בתירגום לעברית - מונח טכני, פועל, לזוז אחורה וקדימה בקו ישר. יש עוד כמה פירושים אבל לא קשור למושגים טכניים. מקווה שעזרתי, סער
  6. היי, אם אתה בטוח שהמזגן שלך לא מקרר טוב, יכול להיות שחסר גז. לפני שאתה ממלא גז במזגן - חשוב מאוד לבדוק מקומות שמהם הגז עלול לברוח. כלומר, שלא יהיו נזילות. אני אישית מכיר מקרה של מישהו שהיה חסר לו גז במזגן - מילאו לו גז ב300 שקל ואחרי יומיים כל הגז ברח... אז, אין טעם למלא גז אם יש נזילה.... סער
  7. לדעתי זה בסביבות ה- 5000 שקל לפחות לי זה עלה משהו דומה בזמני... רשיון נהיגה ב' - לרכב רגיל עולה ערך שלוש לא? אז זה פי 2 כמעט..
  8. תשמע, אני לא נכנס פה לעובי הקורה, אבל לפי מה שהבנתי הוא היה לבד ברכב ואתם הייתם 2 נכון? אז , אם יקרה משהו - תתן עדות כמו שסיפרת לנו פה, גם מיכאל יגיד מה קרה ואז נראה מי גיבור גדול... בכל מקרה, הייתימשתדל לא להתרגש יותר מדיי (ולא חסרים חא**ת במדינה שלנו...) סער
  9. היי, כשאני למדתי לרישיון ג', כל שיעור עלה לי 110, אבל בעיקרון אז זה היה במקום 120 או משהו כזה - המחיר שהיה באותו זמן. היום אני לא יודע כמה עולה היום - אבל בעיקרון , לדעתי, אמור להיות בערך פי 2 משיעור נהיגה לרישיון ב'. קח בחשבון שאני הוצאתי רישיון נהיגה לפני 7 שנים .... מקווה שעזרתי סער
  10. האוטו יצא ממש מדהים... אני בניגוד לשאר שמתעניינים בעלות של הפרויקט רציתי לשאול כמה שעות עבודה השקעת על הרכב?.. ממש מרשים! כל הכבוד! סער
  11. היי, אני לא יודע מה טיבן של שאר המכוניות שהוא בודק (אבא שלך) אבל אני אישית נוהג על סיאט איביזה שנת 2000, מנוע 1400 (הרכב של אימא שלי) ואנחנו מאוד מרוצים. אני מתאר לעצמי שה-1600 בקורדובה בעל נוכחות גבוהה יותר בכל מקרה, לדעתי תוכלו לקנות איביזה 2003 או 2004, ועוד יישאר לכם כסף לאיבזור ולמה שתרצו.תבדוק את העניין... הדבר היחיד שעשה בעיות הם חלונות החשמל הקדמיים (ב"ה חוץ מזה לא היה שום דבר מיוחד...) האוטו, לעניות דעתי, נוח לנהיגה, יציב על הכביש, וזה מה שחשוב לי, ויחסית בעיניי מעוצב יפה. מקווה שעזרתי, אם יהיו עוד שאלות אשמח לענות. סער
  12. משום מה נזכרתי בשירים עצובים... 1. יהודה פוליקר - הוא נשאר בן 20 2. יהודה פוליקר - שיר אחרי הגשם (מצטרף להודעה הקודמת....) שירים שאני די אוהב- שעושים לי מצב רוח טוב: 3. יואב יצחק.... חפלות בלאגנים... סער
  13. היי רוני.. לפני שאתה הולך למוסך, או להשיג צבע, אולי עדיף שתנסה קודם עם איזה פוליש להוריד את זה? אם לא תצליח אז תוכל לצבוע ..כמו שקודמיי אמרו פה סער
  14. תשמעו, לא ראיתי את הישבן של נינט אבל הרס אותי המשפט הזה, שם של כוכבת פורנו וישבן חמוד... :mm_tongu:
  15. אני לא יודע למה, ואולי אני טועה... יכול להיות שהאלטרנטור נדפק? כלומר, תתניע ותבדוק עם וולטמטר - כמה וולט יש במצבר.... אני ואחי החלפנו את המצבר בכל מקרה, האלטרנטור נותן 14 וולט... במקום 12 רגיל.. שהמצבר מחזיק בתוכו לצורך התנעה... מקווה שעזרתי.. סער
  16. זה נשמע לי די מוזר כל העסק הזה, אתמול הייתי די המום לראות מישהו שאני מכיר, גנבו לו את המצבר ברנו אקספרס.... ממש חא**ת! פשוט לא יאומן...
  17. שלום לכל אוהבי הצרפתיות..... אני דווקא בקטע של הספרדיות (מה רע בסיאט..? ) הנה כמה תמונות שמצאתי אצלי - שלחו לי במייל, אני מקווה שלא תהיה לאף אחד בעיה איתן.. תהנו סער
  18. saar5555

    נהג חדש - תאונה

    נהג חדש יקר, היות והוא לא עצר בעצור, ואתה נכנסת בו - אם זה 100% מדוייק הרי שאתה צודק... אם הוא לא ציית לתמרור יש לך עילה כמובן לא להודות.... בביטוח, כל אחד מצידו יטען ל- "לא מודה באשמה" והביטוחים יריבו ביניהם. בכל מקרה, קח בחשבון שהפרמיה שלך תישאר כמו שהיא, אלא תעלה טיפה בפעם הבאה שתרצה לבטח. בכל מקרה, עדיף לך להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך - הרי החלפתם פרטים ואני מניח שהבחור ההוא יפנה לחברת הביטוח שלו שיפנו לחברת הביטוח שלך..אז מבחינתך עדיף להקדים תרופה למכה. לדעתי, העיקר פה זה שלא נפצע אף אחד כי זה כבר סרט אחר...ובתור נהג חדש עלולה המשטרה לקחת לך את הרישיון לתקופה מסויימת. שיהיה לך בהצלחה! אל תתרגש, כל נהג פה בארץ עבר אי אילו תאונות או דברים דומים (אני אישית יכול להעיד מניסיון אישי מתקופת הנהג חדש שלי) לומדים רק מניסיון..... תעדכן לגבי העניין, אם תרצה, ואם יש עוד שאלות אני בטוח שעוד הרבה פה ישמחו לענות סער
  19. 1. ללנצ'יהוליסט - הסרט שאתה מדבר עליו הוא ממש אחלה (אומנם האיכות לא משהו אבל הסרט והמנחה, שאם אני לא טועה קוראים לו קוונטין משהו ממש נחמדים) - וכן האוטו נחמד. 2. סרט שאהוב עליי במיוחד זה טופ גיר כמובן - שטיפ בודק במוו M3 - מבחינתי זה הביקורת הכי נחמדה... לי יש את הגירסה האיכותית של הסרט - 140 מגה... פשוט מדהים... אהבתי מאוד.
  20. היי לכולם! אני אנסה לא לחזור על מה שכולכם אמרתם - לדעתי זה ממש חשוב כל הת'רד הזה... 1. נהגי מוניות! 2. אני גר בבאר שבע, ויש המון מכסי ביוב בולטים מעל הכביש ואז חייבים לפעמים לזגזג... (מי המהנדס ה"מוכשר" שתיכנן את הכבישים הארורים האלה..?). פשוט לדפוק את האוטו בכבישים האלה! 3. חניה במקומות של נכים (לפחות איפה שאני עושה קניות, כבר ראיתי שבאו פקחים לא פעם אחת ושמו דו"חות... כמו שצריך ) 4. יש מגזר מסויים באכולוסיה ,שנוטים לנהוג כאילו הם בג'בלאות (בלי לציין אף אחד ובלי לעשות הכללות, פשוט רגילים לנהוג בצורה ממש מסוכנת ומעצבנת... ) 5. שונא את האנשים שנוהגים בכביש ומרגישים כאילו רק הם על הכביש אז נוסעים 30 בכביש של 70. 6. אנשים שנוסעים ואין להם מושג מה זה וינקר (פשוט "שכחו" איפה הידית של האיתות). אחרי כל מה שאמרתי, חשוב לציין שגם אני לא תמיד מושלם אבל אני מנסה לאותת ולנהוג כמו שצריך...
  21. היי, בהמשך לכל ההודעות היום, אני ואחי החלפנו את המצבר, קנינו מצבר של טודור ב300 שקל באייס קנה ובנה, אחלה מצבר, הקודם הצליח למשוך כמעט ארבע שנים....והוא המקורי שבא עם האוטו. בכל מקרה, אני מציע לך לך לא למלא מים - פשוט לקנות מצבר חדש... אני ביומיים האחרונים דחפתי את האוטו כדי להניע... והמצבר הישן עוד איכשהו סחב איזה חודש וחצי אחרי שהוא התחיל להראות סימני גסיסה עד שאימא שלי התייאשה והחליטה שקונים מצבר...כי נמאס לה לבוא ולא להניע עם המפתח.. אגב, טודור נראה לי מצבר לא רע ... סער
  22. סיאט איביזה סטלה, זו רמת הגימור הבסיסית יותר, אין מחשב דרך, יש רק 2 חלונות חשמל קדמיים, יש 2 כריות אוויר... אני אישית נוהג על איביזה סטלה.... שנת 2000 כרגע אני לא מוצא את דף הנתונים אבל בעיקרון סיגנו זה יותר מהודר.... כמו שציינת קודם. באתר יש בדגם האיביזה פירוט בדיוק http://www.seat.co.il מקווה שעזרתי איכשהו סער
  23. מירו גם עושה SVCD וזה הפורמט שעדיף כי האיכות ממש טובה הוא אומנם לא מחלק לחלקים אבל לחלק לחלקים אתה יכול להשתמש ב virtual dub תוכנה יעילה ונחמדה..
  24. saar5555

    חבר חדש בפורום

    ברוך הבא דן... הייתי שואל בת כמה הבוקסרית אבל זה לא פורום לבעלי חיים... אז ביי בינתיים... סער
  25. שלום לכולם, היות ואין לי מושג מה הדברים העיקריים שבודקים במכוני הבדיקה- בגלל שאף פעם לא הייתי ממש בבדיקת של רכב לפני קניה/מכירה - רציתי קצת הסברים על דרך /צורת הבדיקה. אני יודע למשל שדבר עיקרי זוהי הקומפרסיה של המנוע, ופגיעות בשילדה/בודי... מה הכי חשוב? על כל דבר יש ריג'קטים? (הערות) ? כי מצד אחד מובן לי שזה מן כסת"ח של אותו מכון נגד תביעות וכו'... ד"א: אם הנושא הזה נטחן באתר אשמח אם תפנו אותי ללינק... כי לא ממש מצאתי איפה ביי סער
×
×
  • תוכן חדש...