Jump to content

saar5555

  • הודעות

    2,381
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי saar5555

  1. לי יש הגה של Logitech Wingman השאלה איזה יש לך רוני... ובכלל - אני משחק NEED FOR SPEED 6 Hot PURSUIT 2 סער
  2. saar5555

    מסך LCD

    למיטב ידיעתי, מסך CRT, המסכים הרגילים, מקרינים הרבה יותר. פשוט הטכנולוגיה שלהם היא די דומה לזו של כל טלויזיה רגילה. תותח "יורה" אלקטרונים על גבי המסך. המסך פולט קרינה אלקטרומגנטית... וזה לא בריא מסך LCD, היות והוא בנוי אחרת מבחינה טכנולוגית - אינו פולט קרינה רבה כמו מסכי CRT (אם בכלל - ) ולכן אמרתי קודם שהוא יותר בריא. מבחינת הראיה, כמו שאמרת, DRUGSTORE, המרחק מן המסך מאוד חשוב לעובד מול המחשב המרחק הוא לא רחוק מספיק ולא קרוב, כלומר זה מן מרחק "ביניים" שהעין מתאמצת בו... וכל מה שכתבתי פה - זה מה שאני יודע לגבי העניין (וזו אגב הסיבה שאני קניתי גם מסך דק.... בלי קשר למקום הפיזי שהוא תופס - ולמרות שכשקניתי אותו הוא היה ממש יקר...) מקווה שהייתי ברור סער
  3. saar5555

    מסך LCD

    לי יש מסך 15" של MAG דגם LT-565 דגם ישן היום, אבל אצלי המסך כבר כמעט שנה.... עובד מצויין.... חשוב לבדק כיווני בהירות וכהות (יש דגמים שלא ממש ניתן לכוון, ואז זה ממש "זורח" ולא נעים לעיניים). כמו כן המסכים של היום כבר כמעט ואין "פיקסלים מתים", ואם יש אז זה ממש זניח... ל- MAG אגב, יש דגם 18" שעולה 3000 שקל באופיס דיפו - אולי אפילו הוזילו אותו - כי פעם אחרונה שראיתי היה לפני איזה חודשיים.. מעבר לכל זה, מסך LCD הרבה יותר בריא לעיניים..... מקווה שעזרתי.. סער
  4. saar5555

    המלצות למשקפי שמש

    היי לכולם, וגם לך ניו... רצית שאגיד אם מצאתי איזה מבצע שווה, אז אני לא כל כך יכול להיות איש בשורות - היום קניתי משקפי שמש של בולה - באופטיקנה - עלה ממש יקר כי שמתי עדשות יקרות עם ציפויים ובלאגנים... אני אקבל אותם רק שבוע הבא אז ככה שכרגע אין לי משהו להגיד על איכות העדשות והמשקפיים.... מה שכן, אם יש באיזור שלך סניף של המרכז למשקפי שמש, הבולה שאני שילמתי עליהן 650 דגם TITAN באופטיקנה, עולות שם 576 שקל.... בהחלט מחיר זול יותר.... חבר שלי קנה דגם אחר של בולה ב- 560 שקל - במרכז למשקפי שמש דגם מרקוריה.. אם תרצה לראות - אז הנה הלינק של מה שאני קניתי: http://bolle.com/performance_eyewear/metals_titan.shtml
  5. איזה מחשב? רשת, - כמה מחשבים ביניהם או לאינטרנט?... איזה מערכת הפעלה + איזה דפדפן?.. אם תסביר בדיוק מה אתה רוצה לעשות.... אז יהיה יותר אפשרי לענות לך
  6. saar5555

    המלצות למשקפי שמש

    תודה לכולם על התגובות.... בינתיים אני עדיין עושה סקרי שוק.... ביי בינתיים
  7. שלום לכולם, רציתי לקבל המלצות לגביי משקפי שמש... בתור אחד עם משקפי ראיה אני מחפש זוג משקפי שמש... אני כבר די נעול על דגם של Bolle אבל בכל זאת רציתי לשמוע אולי יש למישהו המלצות לגבי משהו טוב.. ולא משהו שמתפרק אחרי כמה זמן (כמו למשל תגובה שקראתי ב-YNET על משקפי אוקלי) ואגב, אתם נוהגים עם משקפי שמש?... תודה לכל מי שיענה... סער
  8. קודם כל שלום... יש מדור שמתפרסם בכל יום שישי בעיתון ידיעות אחרונות, במדור הכלכלה, עמ' 4 אם אני לא טועה.. של דניאלה שמי, מדור "סקנדל" אולי תוכל לספר את כל העניין ותבקש ממנה לסייע - נראה לי שהיא מתערבת במקרים כאלה.. בכל מקרה, יש פתגם שאומר: "הכה בברזל בעודו חם" - (בשביל הרמן עם כל הפתגמים שלו.. ) ובמקרה שלך, בגלל שהאוטו אצלך כבר תקופה מסויימת באמת אין מצב/סיכוי שיחליפו לך אותו..... מה שכן אולי יכולים לפתור את הבעיה אחת ולתמיד - או את שאר הבעיות... ופה אני חושב שנמרוד די צודק. בהצלחה,
  9. אני גר בבאר שבע וראיתי דוח חניה ע"ס 100 שקל. הבן אדם שקיבל אותו חנה על כחול לבן... כלומר ללא תו חניה. נשמע לי הגיוני...
  10. saar5555

    מחפש סרטים על רכבים..

    היי הרמן, יש אתר שנקרא http://www.racingflix.com יש שם כל מיני סרטים..... כמובן, יש את האפשרות לחפש בקאזה... סער
  11. שלום לכולם, אני צריך את העזרה שלכם, אם מישהו יוכל להסביר לי בבקשה או להפנות אותי לאתר כלשהו, לגבי הבדלים (אם ישנם בכלל) מבחינת חוק המכירה, בין תעודת משלוח, קבלה או חשבונית מס - כשאנחנו מבצעים עיסקאות, של קניות ורכישות למיניהן. אם יש בידי טופס שכתוב עליו תעודת משלוח/חשבונית מס - האם זה שקול מבחינת החוק לקבלה מבחינת החוק, מתי בביצוע העיסקה ניתנת לי תעודת המשלוח/חשבונית המס? זה עניין עקרוני שאני צריך לברר. אשמח לתשובות...
  12. בעיקרון הצמיגים של קונטיננטל בסדר גמור.. לי אישית יש שניים שלהם והם תופסים טוב את הכביש... מה שחשוב שתחליף צמיגים אצל מישהו שאתה סומך עליו... שלא ידחוף לך סחורה ישנה.. התאריך ייצור בצמיגים, כמו שנאמר קודם חשוב מאוד... בהצלחה..
  13. שלום לכולם... היום סיימתי סופ"ש באילת... היה מעולה... מה שכן, בבוקר, באתי להניע את הרכב, סיאט איביזה, ובכלל שום דבר לא עבד.... כמו שבאים לחדר ומנסים להדליק את האור ואין אור... לפי התגובה של האוטו, והעובדה שהסטארטר בכלל לא ניסה לעבוד הבנתי שהמצבר התרוקן לגמרי... מזלי, שהייתי בחניון תת קרקעי והיה לי כביש ישר וכמה מטרים לדחוף את האוטו בעצמי ... בסוף הצלחתי להניע בדחיפה... המצבר - הוא המקורי שבא עם האוטו הזה ועדיין לא הוחלף...כבר קצת יותר משלוש וחצי שנים באוטו. אני מניח שהוא די דפוק.. איך יודעים שהוא הגיע לסוף החיים שלו?.. ובכלל כמה עולה מצבר חדש? יש לכם מושג?.. סער
  14. אני מאלה שאוהבים את המקלרן.... בכל מקרה... אוטו מדהים.. ויש לי סרט של טופ גיר 27 מגה, נסיעת מבחן למקלרן.. תבררו רק אם יש אפשרות שאעלה את זה לשרת פה, שאולי תוכלו לצפות... ומי הבחור שאמר שאין לה יכולת טובה בסיבובים? עפ"י הסרט של טופ גיר, הוא טועה ובגדול........ אלא אם כן הוא צחק.. לגביי הקוד של NEED FOR SPEED 2 לא צריך! תשחקו NEDD FOR SPEED 6 HOT PURSTUIT 2 יש שם אפשרות לנהוג במקלרן אפ 1 וגם באח הגדול מקלרן אפ 1 ל.מ....
  15. לדעתי זאת המכונית המושלמת...
  16. השוטר היה ממש גאה בעצמו, ואמר עוד קמ"ש אחד והייתי שולל לך לחודש את הרישיון... קיבלתי קנס 750 שקל.... מה שכן, זה קרה לפני ינואר 2003 והנקודות שקיבלתי, ארבע, התאפסו בינואר 2003.... בגלל שעכשיו יש שיטה חדשה.. וזה אגב, דוח על מהירות פעם ראשונה ויחידה אחרי 6 שנות וותק... מעניין, אולי יעשו סקר על העבירות הנפוצות של חברי הפורום?.. הכי חשוב, סעו לאט..
  17. שלום לכולם... רציתי לשאול אם מישהו יודע איך להגיע לשלב של ה- Maclaren F1 Delivery במשחק... משחק מומלץ....
  18. כבל קלאץ אתה יכול לקנות, ולהרכיב עם עזרה של חבר... אני ואחי החלפנו לבד וזה לא כ"כ מסובך. החלק המעצבן - להלביש את הכבל על הדוושה .... בהצלחה..
  19. saar5555

    קניית כלים

    היי, קראתי מה שכולם כתבו... אני ממליץ על כלים של חברה שנקראת RIDGID ואם כבר תחפש שרשום על הכלי CHROM VANADIUM זה אומר שזה כלי טוב... ) מחומר טוב בהצלחה
  20. היי, למיטב ידיעתי, צריך להחליף מינימום שני חישוקים (יכול להיות שאני טועה... ) בכל מקרה, תבדוק אם בכלל ניתן להשיג את דגם החישוק שתואם לשאר... אם ניתן להחליף רק אחד אני מאמין שאתה יכול לבדוק מחירים למשל בכתובת האימייל הזו: [email protected] אני אישית קיבלתי מהם הצעה סבירה -באימייל כמובן ל4 חישוקים... מקווה שזה יעזור... סער
  21. שלום לחברי הפורום, שמי סער ואני חדש פה... רציתי לבקש עצה, יש לי חבר, נקרא לו א. והוא יהיה סטודנט בקרוב, מחפש רכב בסביבות 20 אלף ש"ח.. 22 גג. בכל מקרה הוא חושב על פיג'ו 205 או 106 מה דעתכם..? האם מישהו יכול להמליץ מה חשוב לבדוק - היות וזה רכב משומש.. הכוונה, האם יש לרכבים הנ"ל בעיות במכלולים ידועים ? מעבר לבדיקות הסטנדרטיות... ובכלל - עלויות אחזקה וביטוח.. אשמח לתשובות באימייל או באיי סי קיו שלי.. בתודה מראש סער..
×
×
  • תוכן חדש...