למיטב ידיעתי, מסך CRT, המסכים הרגילים, מקרינים הרבה יותר. פשוט הטכנולוגיה שלהם היא די דומה לזו של כל טלויזיה רגילה.
תותח "יורה" אלקטרונים על גבי המסך. המסך פולט קרינה אלקטרומגנטית... וזה לא בריא
מסך LCD, היות והוא בנוי אחרת מבחינה טכנולוגית - אינו פולט קרינה רבה כמו מסכי CRT (אם בכלל - )
ולכן אמרתי קודם שהוא יותר בריא.
מבחינת הראיה, כמו שאמרת, DRUGSTORE, המרחק מן המסך מאוד חשוב לעובד מול המחשב המרחק הוא לא רחוק מספיק ולא קרוב, כלומר זה מן מרחק "ביניים" שהעין מתאמצת בו...
וכל מה שכתבתי פה - זה מה שאני יודע לגבי העניין (וזו אגב הסיבה שאני קניתי גם מסך דק.... בלי קשר למקום הפיזי שהוא תופס - ולמרות שכשקניתי אותו הוא היה ממש יקר...)
מקווה שהייתי ברור
סער