שלום
לאחרונה אני חושב להתחיל לשפץ מיני מיינור, ויש לי מס' שאלות:
האם ניתן לשקם רכב זה מבלי להזמין חלקים מחו"ל?
היכן ניתן למצוא חלקים לרכב- האם יש חנויות שעדיין מוכרות חלקים למיני 70-80?
ודבר נוסף...
אני גר בביניין משותף 15 בתי אב ויש לי חניה פרטית-לא מגודרת או סגורה, האם לדעתכם ניתן לשפץ רכב תחת הביניין?
כלומר לא מבחינת השכנים וכו'... אלא האם זה ישים?
בתודה מראש,
עומרי