Jump to content

Deutz912

  • הודעות

    389
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

495 צפו בפרופיל

הנקודות של Deutz912

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

30

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. דגם מנוע K9K ? (מופיע ברישיון) אם אתה רוצה דווקא של Bosch יוצא לך דרך Cars245 - דולר 75$ כולל משלוח. (280 ש"ח לא כולל שמן מנוע (שאותו תקנה בארץ))
  2. Spareto או Alvadi או Cars245. אם תוכל לתת מפרט מלא של הרכב יהיה אפשר לעזור - דגם ושנה + נפח מנוע + כוחות סוס.
  3. לדעתי גם 1300 ש"ח יקר. תזמין את כל הפילטרים האלה מחו"ל ותן למוסך להחליף, תחסוך מאות שקלים. אחרי שקניתי את הרכב החלפתי את כל הרשימה שלך (של חברת Bosch) 300 ש"ח מחו"ל, והמוסך החליף 200 ש"ח עבודה של 10 דק'. (כולל פילטר סולר)
  4. אתה יכול לתת לנו מפרט מה הם מחליפים ?
  5. שעונים עולים 100 ש"ח סט מאליאקספרס, אולי אפשר לעשות לאנשים שמכירים הוספת גז.. אם מישהו יודע איך למלאות גז וללמד כאן זה יהיה טוב. (סרטון ברור, הרבה סרטונים ביוטיוב בנושא לא ברורים)
  6. לי גם היה אותה תקלה ברנו קנגו 2005 מסתבר שהבעיה הייתה Relay תקול בתא המנוע שפעמים עבד ופעמים לא (לרוב בתחילת נסיעה ולאחר מכן היה עובד), הוא הוחלף ומאז לא היה תקלה. (חוץ מהרכב שהלך)
  7. עד שהמנוע ילך. תלוי כמה הוא מוכן לסבול
  8. חשבתי שתותב זה הבול ג'ויינט, צודק טעות שלי.
  9. שיבדוק קודם אם הם מחוברים עם ניטים או אומים. אם זה עם ניטים חבל על הזמן לקדוח ולהביא תותב, עדיף להחליף את כל המשולש.
  10. כן פירקתי את הבורג של הטבעת של הבולם, ואני יכול לכווץ את הקפיץ. השאלה אם הביטנה שסביב הגלגל תפריע להוציא אותו כי היא יחסית נמוכה (שהחלפתי את הבולם האחורי הייתי חייב להוציא את הביטנה כי ב301 אין גישה) ואם זה בסדר ככה להוציא את הבולם כי זה נראה שזה יכול לעשות נזק.. (חוץ מזה שנראה לי שהלחץ שהמשולש עושה לא יתן לי ללחוץ כלפי מטה את המתלה וגם אם כן נראה שיעשה נזק)
  11. סליחה, מה זה פיבוט ? אם אתה מדבר על המשולש אז ניסיתי לקחת מוט ברזל באלכסון (באופן שאין נזק למשהו אחר) ולדפוק עליו עם פטיש אבל הוא לא יצא עד הסוף.
  12. ניסיתי לפרק את הבולם הקדמי לצורך החלפה. הבולם ברכב הזה הוא לא כמו ברוב הרכבים שמורכב עם 2 ברגים על החלק האחורי של הנאבה, כאן הבולם נכנס בחלק התחתון שלו בתוך החלק האחורי של הנאבה שהוא כמו עיגול והבולם יושב בתוכו. לצורך כך פירקתי את המוט קישור, תפוח הגה. וראיתי שעדיין אי אפשר לחלץ את הבולם החוצה, אז ראיתי שככל הנראה צריך לפרק את המשולש שיתן מרווח כלפי מטה, הוא מיאן לצאת, כמעט כולו יצא אך הגיע לחלק הסופי וכבר לא רוצה לצאת, מכיון שראיתי שזה יקח עוד המון זמן הרכבתי הכל חזרה. ראיתי שוב סרטון של פירוק של בולם זעזועים כדוגמתו וראיתי שהוא מפרק את הבול ג'וינט מהמשולש (מה שמקל על העבודה במקום לפרק את הבול ג'וינט מהמתלה), ולאחר מכן פירק גם את הצירייה מהנאבה ורק אז הצליח לשחרר את הבולם החוצה. כעת ראיתי סרטון נוסף והוא לא טרח לפרק שום דבר רק את הבורג שמחזיק את הבולם ועם הרגל הוריד את כל המתלה כלפי מטה בשביל לשחרר את הבולם. youtube.com/watch?v=zzrTr15yZMM בכל אופן מהי הדרך הנכונה לפרק את הבולם הזה ?! תודה
×
×
  • תוכן חדש...