Jump to content

CX25GTI

  • הודעות

    6,088
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

CX25GTI שיחק אותה בתאריך מאי 4 2023

התכנים של CX25GTI היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריית חיים
  • תחביבים
    WRC
  • מקצוע
    שיווק

צפיות אחרונות בפרופיל

5,552 צפו בפרופיל

הנקודות של CX25GTI

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

863

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. טוסון , רכב שני גם אצלנו בבית. מנוע 2 ליטר , צריחת דלק של 1-10 ועד 1-13 בחוץ . 6000 ק"מ בשנה. החצי השני מאושרת מהרכב וזה מה שחשוב. מודל 2023 נרכש במחירון 131K לפני כ 4 חודשים. מחויב התקנת איתורן .
  2. מחירון יד 2 הוא פקציה כיוון שהוא נסמך על מחיר מבוקש במודעה , מעבר לזאת קח בחשבון שבכל מקרה שיפוי בעת נזק הוא על פי מחירון לוי יצחק בלבד. רכשתי בשנה האחרונה 2 מכוניות משומשות במחירון משוקלל לוי יצחק, סבלנות זה שם המשחק.
  3. ומה אתה בדיוק מצפה שהמוסך המרכזי יעשה ? ישפר את מזג האויר בארץ ?
  4. מה הקשר בין הנירו לסטוניק מעבר לעובדה ששני הרכבים מיוצרים על ידי קיה ?
  5. מה פתאום, יש כאלה שטוענים פה שהיבואנים בארץ מסכנים והם בקושי מוציאים פרנסה על הרכבים המיובאים לארץ....
  6. CX25GTI

    מדבקות pvc לרצפה.

    דירה שכורה והדבקת PVC על הרצפה לא בדיוק הולכים יחד.
  7. הרכב בביטול סופי , משמע הורד מהכביש אולי לחלקים.
  8. עם טוסון בת הזוג שלי נדרשה להביא איושר התקנה בתוך שבוע.
  9. אתה צפוי לשלילה , קח עורך דין מתמחה בתעבורה , יש להם הצלחות לא רעות בהמרת השלילה לקנסות.
  10. כנס לאתרים של בעלי לנד קרוזרים , יש שם המצאות מדהימות להגנה על הרכב מגניבה. הגיע הזמן שכמו בארה"ב , מי שמגיע לגנוב רכוש פרטי יצא עם מזכרת של 5.56 ואו 9מ"מ .
  11. סין שולטת היום על כ 60% מהמחצבים הטבעים, העולם המערבי ישן שנת לילה ערבה תוך שהוא מתעסק בתרבות PC על סף הפיגור כאשר תרבות ה WOKE שוטפת את אמריקה ועיקר ההתעסקות היום היא מי היא אישה , זכויות הקהילה הלהטבית , והלהיט החדש הסתה קשה כנגד ישראל וארה"ב והחזרת השטח לידי התושבים המקורים.... כל זה נעשה על ידי משתפים מערבים וכמובן שטיפת מוח אנטנסיבית דרך הטיק טוק. הטיפשות והרדידות של המערב באים לידי ביטוי בבורות אין קץ , השתעבדות לערוץ הבורות תוצרת סין , יש התחלה של התעוררות לאחר הבחירות לאיחוד האירופאי והבנה שהשמאל האירופאי המטורלל מביא את אירופה לכליה.
  12. ברור , לכן המונופולים בתחום המזון מנקנקים לנו את הצורה , נראה שאתה ממש נהנה לשלם את המחירים הגבוהים באירופה , תחרות זה לא התחום שלך אני מבין. המסקנה היא שכבשים לא חסרים במדינה הזו , המשפט שלם ושתוק הוא כנראה מאפיין את מדינת ישראל. מס הקניה לא מנע מקיה למכור את הנירו + החשמלית בהנחות של עד 40K , מס הקניה גם אינו מהווה בעיה עם הנחות עומק לליסינג ועדין משאיר קופה יפה ליבואן עצמו. משעשע אותי לראות את ההבנה המוחלטת ליבואני הרכב בארץ ואת ההצדקה למחירי השחיטה שהם גובים על הרכבים, כנראה שזה מגיע לנו בכל תחומי החיים.
  13. מבין בהחלט והדבר הינו בר ביצוע , הבעיה שהמדינה כדרכה מחזקת את החזקים ומחלישה את החלשים. מדינה אשר מחזקת את המונופולים וגורמת ליוקר מחיה הגבוהה באירופה בוודאי שלא תיזום תחרות בשוק הרכב אשר בטווח הבינוני ארוך תוריד את היקף המיסים אשר היא גובה , כנ"ל בתחום הנדל"ן , ככל שהמדינה מספסרת במחירי הקרקע כך גודל נטל המס שהיא גובה על כל דירה אשר נמכרת.
  14. לא , זה אומר שיהיה יבואן שיעבוד על מתח רווחים נמוך יותר, יעיל יותר תפעולית , אולי יציע רכבים מצוידים יותר מאילו שהיבואן מציע, בדיוק כמו שעשו יבואני מוצרי החשמל המקבילים. הבעיה היא שפה המחוקק במקום שישאף לתחרות הולך ומרכז את הכוח בידי יבואנים ותיקים אשר הוכיחו מזמן שתחרות זה תחום שבו הם אינם עוסקים בו כלל , נהפוך הוא.
  15. על אותו בסיס כמות גדולה = מחירים נמוכים יותר , זה לא קורה ... המחירים רק עולים .
×
×
  • תוכן חדש...