Jump to content

Gil Geler

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Gil Geler

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. יש הרבה התעסקות בעקומות הספק ,מומנט, האמתי שבהתנהלות יום יומית. גם ה2 ליטר של מזדה וגם המטורבטים הקטנים של ואג! תהיה אנונימית אין תחושה של דחיפה, יוצאת דופן לא פה ולא פה אתם ארי לא מתעסקים בלוח המחוונים על איזה סלד אני נימצא אתם עסקים בכביש. בעקיפה את שני סוגי המנועים צריך ללחוץ ולהוריד להילוך נמוך, ההבדל הוא שהמנוע של מזדה יעשה את זה בצורה יותר רעשנית אבל חלקה בגרסאות הקטנות של ואג יש אני גם מתכוון ל1.5 החדש לא אוהבים לעבוד גבוהה ולכן יש חיספוס וסוג של תיחושה של מיצוי . לפותח השרשור בשימוש יום יומי ההבדל בין מנועי טורבו של וואג כל עוד לא מדובר על הגרסאות של 180 פלוס לא יהיה הבדל ממשי
  2. יש פתחי מזגן מאחור ואפילו גלגלת לסגור אותם Sent from my iPad using Tapatalk
  3. חבר קנה רכב מסוים וקיבל הנחה של 360000 שח פחות במקום 1.3 מליון, שילם 940000 . (רכב מתצוגה )
  4. סתם אנקדוטה הM5 קומפטישן נמכרת פה עם המנוע הזה כבר יותר מחצי שנה עם אותו הספק ועשירית השניה יותר לאט ל 100 .
  5. לא ייגרם נזק מכני כל שהוא לטווח קצר .תהיה שחיקה מוגברת, עם זו היא צורת הנהיגה הרגילה שלך וגם זה על טווח של שניים ועשרות אלפי קילומטרים
  6. כמו שנאמר לך פה בצורה לא ממוקדת, לרוב מכוניות סלון ופאר מכל היצרנים ייצאו לך מודרניות עכשווית מה שניתן להשיג בארץ ללא ענישת מחיר. זה בעיקר מרצדס E קלאס וולוו 740\240 ,עם אתה מדבר על יבוא אישי השמים הם הגבול כנתון בתקציב !
  7. נתחיל מהסוף יותר זול ופשוט ! להשתמש בבלמים בשביל זה הם שם ניתן להשתמש בבלימת מנוע ! והכן לתווך קצר לא יהיה נזק אבל. משהוא קבוע אכן יגביר את הבלי של הגיר ומנוע . ולכן עדיף להשתמש במערכת הבלימה במקביל לבלימת המנוע !
×
×
  • Create New...