Jump to content

ariel126

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ariel126

  1. אהלן חברים מדובר בסקודה פאביה 2016 יד שניה אצלי הגיחה לאוויר העולם במרץ 2016 אתמול הגעתי לאוטו אחרי שישי שבת שבו הוא לא נסע, ניסיתי להניע אין חשמל אין סטארטר, הנעתי עם כבלים. היום בבוקר אותו דבר לא מניע. ככל הנראה הלך המצבר, כמה שאלות: לא אני הוצאתי את האוטו מהחברה, מישהו יודע כמה אחריות נותנים צ׳מפיון על מצבר? הנסיעה האחרונה הייתה בשישי, לא צצה שום התראה באוטו על מצבר חלש או משהו בסגנון, הגיוני? האם יש קשר בין הטורבו לד שהותקן ברכב עי היד הקודמת לעובדה שהמצבר הלך לפני בכלל שחגג 3 שנים? אשמח לתשובות
  2. את האמת מה שאתה מספר זה תקף לכל מכון תמיד זה תלוי בשוטף, אתה יכול להיות מבסוט ממקום מסוים לבוא פעם אחרת ויצא שמישהו אחר שוטף והוא זרקן ועל הפנים. אבל בכל זאת אבדוק את המקום ביום ד׳ תודה רבה. יש לך את השם של המקום אולי? או שזה המכון שטיפה היחידי שם
  3. כמה נורא זה מ1-10 ללכת למכון שטיפה ידנית האלה עם הגרניק והמטאטא?
  4. אין לי את הכלים והידע לשטוף בעצמי מעדיף לשלם והאוטו מטונף. זאת בדיוק ההגדרה האם יש דיטיילר באיזור בש והסביבה?
  5. מחפש מקום שישטפו בו את האוטו ללא גרניק וללא המטאטא הזה שטובלים בדלי עם סבון. עם כפפה מיקרו פייבר ברגישות ועדינות, יש משהו כזה בבאר שבע אן בסביבה?
  6. לפעמים אנשים חונים באלכסון ותופסים למעשה שתי חניות כי יש במדינה שלנו זבלים שפותחים דלתות כמו חולי נפש ומשאירים לך ברכב כל מיני מזכרות לא נעימות אז זה הפיתרון
  7. שמח על החוויה שלך עשית הכל בצורה מושכלת כמו שצריך. לבת זוגיבאותו סניף בדיוק מכרו רכב עם תאונה שלא דווחה, הרכב היה יד 2 כשהוא בפירוש אמר הוא יד 00 פרטי ועוד כל מיני דברים טובים ויפים.. בקיצור מהסיפור שלה למדתי לא לסמוך על אף מגרש גדול ככל שיהיה תמיד לבדוק ובטח לא להסתמך על הבדיקה השקרית שהם מצרפים לכל רכב.
  8. אתה יכול להסביר על הקטע של השסתום? אני עם פאביה והצריכה שלה גם קצת מרגישה לי לא הגיונית
  9. לא יודע אם כבר שווה לתקן במחיר האבסורדי הזה! אולי אשאיר כבר כמו שזה נגד עין הרע
  10. Tnc הישראלי הממוצע הוא חזיר שרוצה להרוויח כמה שיותר... ואמנות לא אמנות עדיין אין הצדקה למחירים שכאלה. אם נרד לרזולוציות נמוכות יותר מה ההוצאות של איש מקצוע שכזה? הערכת כלים שלו שנשחקת ושעות העבודה... אז אם עבד שעתיים על האוטו במקרה הטוב 600₪ לשעת עבודה? שוב הכל בהנחה שהטווח הוא בין 500 ל 1000₪ פלוס
  11. 1200₪??? הייתי בטוח שהשיטה הזאת זול פי כמה מפחחות, כולה למשוך החוצה את העיקום הזה... אני אנסה לצלם יותר מאוחר את האיזור הפגוע מקווה שאצליח לתפוס את זה. בכל מקרה תודה רבה לכם! אגב מישהו יכול לתת המלצות על טים?
  12. מה אין אף אחד שעשה ויכול לתת קצת פרטים איך מתמחרים דבר כזה בכלל?
  13. כמה בערך תיקון כזה צריך לעלות? יש לי עיקום קל בדלת נהג בלי צבע בלי שפשוף כלום ממש רק להוציא אותו החוצה. השיטה הזאת יקרה? מה עלויות פלוס מינוס?
  14. בשעה טובה קניתי רכב, סקודה פאביה יד 2 כמובן הבעלים הקודם שם באוטו באור דרך וערפל טורבו לד במקום המקור ולד גם בלוחית רישוי, עכשיו יש נורה שדולקת כאילו יש מנורה שרופה. מה עושים? מה העלויות? מה זה קנבס? איך בכלל מחליפים נורות באופן עצמאי? מה זה H7?
  15. מה זאת אומרת העברת זהב? איך הפעולה מתבצעת? אני אמור לסמוך על הקונה שהעביר לי את הכסף?
  16. מה העלות של החלפת מצמדים מחוץ למסגרת אחריות יש לך מושג?
  17. הייתי שמח לדעת אם יש עוד שילוב מנצח של צריכת דלק נמוכה וכח זמין מלבד זו שמציע קונצרן ואג
  18. מאכזב לדעת שרוב היצרנים נשארו מאחור בעניין הזה. לא מבין למה לא כל יצרן שואף לרכב עם נפח מנוע קטן וטורבו
  19. תודה רבה , מישהו שנסע על פגו 208 ויכול לתת חוות דעת? אם נסע גם על tsi עוד יותר טוב. אני חושב עם כמה שהdsg מושמץ ובצדק יש לו יתרון על תיבה אוטומטית כי הוא נותן ביצועים יותר טובים מכל תיבה, לא?
  20. שלום לכולם לאחר מכירת הרכב מחפש אחד אחר ודי אובד עצות, אני נעול על רכבי tsi כי הם בדיוק עונים לצורך שלי, הבעיה שכרגע בשוק אין יותר מדי אופציות. חיפשתי סקודה פאביה ויש כמה בצבעים לא לטעמי. אני כבר חייב למצוא רכב, השאלה שלי היא כזאת האם כיום בשוק יש עוד רכבים עם מנועים כמו tsi בעלי נפח קטן עם טורבו, חשוב לי שיהיה חזק אך גם חסכוני. אני סטודנט כרגע שנה א ואני מחפש רכב לכל התואר שמלבד טיפולים שוטפים לא יצטרך עוד תשומת לב מיוחדת. אשמח לשמוע על עוד כיוונים . נ.ב איביזה ופולו לא באות בחשבון כי שתיהן יקרות יותר מהפאביה ולא מציעות שום דבר יותר אולי אפילו פחות. (אני מדבר רק על הגרסאות המאובזרות שזה סטייל fr וcomfortline)
  21. אחד הפוסטים היותר משעשעים שהייתי עד להם בפורום, חד משמעית. ולשאלתך, למכור בלי לחשוב בכלל. ולגבי זיווג ממליץ בחום לנסות אינסטגרם בטוח שמשם תבוא הישועה..
  22. שמעתי פעם שהמיסוי על רכב גבוהה ממש כדי שאנשים יתחילו להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמות הרכבים שתהיה על הכביש תצטמטם.... הייתי מוותר בכיף על הרכב שלי אם הייתה פה תחבורה נורמלית וזמינה במהלך כל השבוע ללא יוצא מן הכלל.
  23. אתה יכול למצוא אחלה פאביה במחיר הזה, עם נתונים טובים משנת 2010-2011 שבעצם כוללת אותם מכלולים שיש באיביזה.
×
×
  • תוכן חדש...