ariel126
-
הודעות
163 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ariel126
-
אהלן חברים מדובר בסקודה פאביה 2016 יד שניה אצלי הגיחה לאוויר העולם במרץ 2016 אתמול הגעתי לאוטו אחרי שישי שבת שבו הוא לא נסע, ניסיתי להניע אין חשמל אין סטארטר, הנעתי עם כבלים. היום בבוקר אותו דבר לא מניע. ככל הנראה הלך המצבר, כמה שאלות: לא אני הוצאתי את האוטו מהחברה, מישהו יודע כמה אחריות נותנים צ׳מפיון על מצבר? הנסיעה האחרונה הייתה בשישי, לא צצה שום התראה באוטו על מצבר חלש או משהו בסגנון, הגיוני? האם יש קשר בין הטורבו לד שהותקן ברכב עי היד הקודמת לעובדה שהמצבר הלך לפני בכלל שחגג 3 שנים? אשמח לתשובות
-
תגידו לי הגיוני שאני מחפש בכל באר שבע נורה לד שנשרפה לי בלוחית רישוי? מי מתעסק בדברים האלה בבאר שבע תגידו לי
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
"רק על הקוים, רק על הקוים" התופעה של חניה כפולה
ariel126 פרסם הודעה בנושא של נהגת שודים בתוך רכב כללי
לפעמים אנשים חונים באלכסון ותופסים למעשה שתי חניות כי יש במדינה שלנו זבלים שפותחים דלתות כמו חולי נפש ומשאירים לך ברכב כל מיני מזכרות לא נעימות אז זה הפיתרון -
שמח על החוויה שלך עשית הכל בצורה מושכלת כמו שצריך. לבת זוגיבאותו סניף בדיוק מכרו רכב עם תאונה שלא דווחה, הרכב היה יד 2 כשהוא בפירוש אמר הוא יד 00 פרטי ועוד כל מיני דברים טובים ויפים.. בקיצור מהסיפור שלה למדתי לא לסמוך על אף מגרש גדול ככל שיהיה תמיד לבדוק ובטח לא להסתמך על הבדיקה השקרית שהם מצרפים לכל רכב.
-
אתה יכול להסביר על הקטע של השסתום? אני עם פאביה והצריכה שלה גם קצת מרגישה לי לא הגיונית
-
עלות תיקון pdr
ariel126 פרסם הודעה בנושא של ariel126 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא יודע אם כבר שווה לתקן במחיר האבסורדי הזה! אולי אשאיר כבר כמו שזה נגד עין הרע -
עלות תיקון pdr
ariel126 פרסם הודעה בנושא של ariel126 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
Tnc הישראלי הממוצע הוא חזיר שרוצה להרוויח כמה שיותר... ואמנות לא אמנות עדיין אין הצדקה למחירים שכאלה. אם נרד לרזולוציות נמוכות יותר מה ההוצאות של איש מקצוע שכזה? הערכת כלים שלו שנשחקת ושעות העבודה... אז אם עבד שעתיים על האוטו במקרה הטוב 600₪ לשעת עבודה? שוב הכל בהנחה שהטווח הוא בין 500 ל 1000₪ פלוס -
עלות תיקון pdr
ariel126 פרסם הודעה בנושא של ariel126 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
1200₪??? הייתי בטוח שהשיטה הזאת זול פי כמה מפחחות, כולה למשוך החוצה את העיקום הזה... אני אנסה לצלם יותר מאוחר את האיזור הפגוע מקווה שאצליח לתפוס את זה. בכל מקרה תודה רבה לכם! אגב מישהו יכול לתת המלצות על טים? -
עלות תיקון pdr
ariel126 פרסם הודעה בנושא של ariel126 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה אין אף אחד שעשה ויכול לתת קצת פרטים איך מתמחרים דבר כזה בכלל? -
בשעה טובה קניתי רכב, סקודה פאביה יד 2 כמובן הבעלים הקודם שם באוטו באור דרך וערפל טורבו לד במקום המקור ולד גם בלוחית רישוי, עכשיו יש נורה שדולקת כאילו יש מנורה שרופה. מה עושים? מה העלויות? מה זה קנבס? איך בכלל מחליפים נורות באופן עצמאי? מה זה H7?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
מה זאת אומרת העברת זהב? איך הפעולה מתבצעת? אני אמור לסמוך על הקונה שהעביר לי את הכסף?
-
מה העלות של החלפת מצמדים מחוץ למסגרת אחריות יש לך מושג?
-
הייתי שמח לדעת אם יש עוד שילוב מנצח של צריכת דלק נמוכה וכח זמין מלבד זו שמציע קונצרן ואג
-
מאכזב לדעת שרוב היצרנים נשארו מאחור בעניין הזה. לא מבין למה לא כל יצרן שואף לרכב עם נפח מנוע קטן וטורבו
-
תודה רבה , מישהו שנסע על פגו 208 ויכול לתת חוות דעת? אם נסע גם על tsi עוד יותר טוב. אני חושב עם כמה שהdsg מושמץ ובצדק יש לו יתרון על תיבה אוטומטית כי הוא נותן ביצועים יותר טובים מכל תיבה, לא?
-
שלום לכולם לאחר מכירת הרכב מחפש אחד אחר ודי אובד עצות, אני נעול על רכבי tsi כי הם בדיוק עונים לצורך שלי, הבעיה שכרגע בשוק אין יותר מדי אופציות. חיפשתי סקודה פאביה ויש כמה בצבעים לא לטעמי. אני כבר חייב למצוא רכב, השאלה שלי היא כזאת האם כיום בשוק יש עוד רכבים עם מנועים כמו tsi בעלי נפח קטן עם טורבו, חשוב לי שיהיה חזק אך גם חסכוני. אני סטודנט כרגע שנה א ואני מחפש רכב לכל התואר שמלבד טיפולים שוטפים לא יצטרך עוד תשומת לב מיוחדת. אשמח לשמוע על עוד כיוונים . נ.ב איביזה ופולו לא באות בחשבון כי שתיהן יקרות יותר מהפאביה ולא מציעות שום דבר יותר אולי אפילו פחות. (אני מדבר רק על הגרסאות המאובזרות שזה סטייל fr וcomfortline)
-
מתי הזמן הנכון למכור את הרכב? או - האם למכור את הרכב שלי?
ariel126 פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך רכב כללי
אחד הפוסטים היותר משעשעים שהייתי עד להם בפורום, חד משמעית. ולשאלתך, למכור בלי לחשוב בכלל. ולגבי זיווג ממליץ בחום לנסות אינסטגרם בטוח שמשם תבוא הישועה.. -
116%-131% מס על ייבוא רכב חדש/משומש, למה אין מחאה על כך וחרם צרכנים?
ariel126 פרסם הודעה בנושא של avihai GTI בתוך רכב כללי
שמעתי פעם שהמיסוי על רכב גבוהה ממש כדי שאנשים יתחילו להשתמש בתחבורה ציבורית, וכמות הרכבים שתהיה על הכביש תצטמטם.... הייתי מוותר בכיף על הרכב שלי אם הייתה פה תחבורה נורמלית וזמינה במהלך כל השבוע ללא יוצא מן הכלל. -
אתה יכול למצוא אחלה פאביה במחיר הזה, עם נתונים טובים משנת 2010-2011 שבעצם כוללת אותם מכלולים שיש באיביזה.
