Jump to content

סולל הדרך

  • הודעות

    6,026
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    6

סולל הדרך שיחק אותה בתאריך מאי 1

התכנים של סולל הדרך היו האהובים ביותר!

1 עוקב

אודות סולל הדרך

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נציג הפורום בקו המשווה

צפיות אחרונות בפרופיל

6,345 צפו בפרופיל

הנקודות של סולל הדרך

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

1.5 אלף

מוניטין

10

תכנים שנפתרו

  1. איפה זה בדיוק כתוב שהוא לא הזמין את הבדיקה?
  2. זה נזק די משמעותי יש לו משמעות מסחרית וגם בטיחותית נזקים מהסוג הזה גוררים הורדת מחיר מאוד משמעותית וזאת חתונה קתולית יש סיבה שאתה נדבר לרכב הזה? חסרים אחרים בלי פגיעות שלדה? עדיף לרדת בשנתון מאשר להתפשר על רכב כזה. אגב... זו בדיקה שאתה הזמנת (לא נראה לי) אלא מה שהוצג לך אצל איזה סוחר? הבדיקה נקיה מידי בכל שאר הסעיפים ואם זה רכב של סוחר.... אללללה ירחמו מדובר בנבלה בת נבלה
  3. לחמי יש מזגן אלקו שאני מנקה לו פעם בשנה (כולל קיטור על הרדיאטור) נרכש ב 1996 (בן 28!) אפס תקלות, עובד בקיץ ובחורף בחדר השינה, לא להאמין
  4. המנועים האלו הם כישלון כמה שלא ישפרו אותם מדובר בפצצה מתקתקת יש מנועים מוכחים וטובים כמו ה 1.0 של VAG (לא מאמין שכתבתי את זה) למה להכניס ראש בריא למיטה/מיתה חולה?
  5. אז שילחם על העיקרון יש נחמה גם בנסיון
  6. קודם כל זה משהו עקרוני! לא תמיד נלחמים על כסף אלא על העיקרון שנית... כן הקנסות היו לא מעט כסף
  7. מסתבר שב 2025 פיאט תשיק את הפנדה החדשה עם על בסיס שלדת ה c3 ועם מנוע 1.2 של פזו (ומערכת היברידית קלה) לא למדו לקח שאת המנוע הזה צריך להכחיד?
  8. זה נכון שבסופו של יום הוא ישלם את החשבון אבל צריך להתיש אותם כולל פניות למבקר המדינה, נציב קבילות חיילים ולעיתון המקומי לשלוח להם מיילים ללא הפסקה, לבקש נתונים מיותרים... בקיצור לעשות להם את החיים קשים אולי בסוף הוא ישלם כמו שהם ביקשו, אולי בסוף הם גם יבואו לקראתו היה לי אירוע עם תאגיד המים, שבהחלפת דיירים, ביטל לי את הוראת הקבע אבל בזמן הביטול לא "סגר חשבון" כך שאחרי כמה שנים הם נזכרו בחוב שהיה לפני סגירת הוראת הקבע שכבר צבר ריבית ועיקולים הסברתי להם שהסיבה שיש הוראת קבע היא ע"מ למנוע מצבים שבהם לאדם נצבר חוב ואם הם על דעת עצמם מבטלים הוראת קבע שלכל הפחות הם גם צריכים לסגור את כל החובות הקיימים עד לאותה נקודת זמן. פחות או יותר הגעתי לנשיא המדינה... והם התקפלו. כל ההצמדות, קנסות ועיקולים בוטלו ושילמתי את הסכום המקורי של לפני שלוש שנים פשוט התשתי אותם!
  9. אותי ספורט פחות מעניין את הבן שלי יותר אין לנו יס או הוט וכד... רוצה לעשות מנוי לחודש רק לטובת היורו לא רוצה להתחייב לשנה לא רוצה ממיר לא רוצה כלום רוצה להתקין אפליקציה בטלוויזיה החכמה או הסטרימר ולשלם על חודש אחד בלי שום התחייבות לדורות הבאים. זו בקשה גדולה מידי? מה ממליצים?
  10. חמת הספק הם צריכים לנקוט בגישה מקלה ולא להפך זה שהם לא מדדו, זאת הבעיה שלהם!
  11. אמות המידה של חברת חשמל מכסתחת אותם מכל כיוון לפני שני חורפים אחרי עשרות נפילות מתח (לפעמים ביום אחד) נשרפה לי הטלווזיה (פלא שרק היא) בלי קשר שלכל השכונה נשרפו מלא מכשירי חשמל שלחתי להם בקשה לפיצוי פוצצו אותי אם איזה מכתב מכוסתח ששלח אותי למסמך של 500 פלוס עמודים שלא איך הם מחשבים את נפילות המתח כמה מותר בכל זמן נתון, רמות המתח ואינסוף פרמטרמרים שפוטרים אותם מחבות, בשם "אמות המידה" שהם לא פחות מדבר אלוהים חיים לא עזר ששלחתי את התכתבות הקבוצת השכונה בה דיווחו רבים על נזק למכשירים חשמלים, הם בשלהם... "אמות המידה" וכמו כל המונופולים הנפלאים של תאגידי המים, חברת החשמל הם עושים מה שבראש שלהם ואם נראה לך שחריגה מאמות המידה "קונסת" אותם ב 10 ש"ח זה מה שירתיע אותם אז קבל אימוגי מתגלגל מצחוק. מה שירתיע אותם זה שאם הם לא עומדים ב"אמות המידה" שהם בעצמם כתבו, אז הדרישה לתשלום בעבור התקופה שבה הם הפרו בעצמם את התקנות הסלחניות שלהם... בטלה!
  12. היו לי כמה רכבים עם פתחי מחזוג מאחור, הן בעיקר עשו רעש והיו פחות אפקטיביות תרגיל את הילדים שלך להזיע מה הם יעשו כשהם יהיו חיילים? יש מיזוג מאחור בנגמשים?
  13. אם הגז ברח ואף אחד לא רואה מאיפה, כנראה שלא הסתכלו טוב שהרי לא יכול להיות שכל הגז ברח ואין סימנים אולי יש מקומות שאי אפשר לראות כמו במעבה הפנימי שמוסתר מאחורי הדשבורד אז אם המוסך שלך לא רואה כלום 1. אתה יכול לנסות להחליף מוסך 2. לגשת למוסך של היבואן, שם יש לו ניסיון עם הדגם שלך, מה שיעזור לו לחפש במקום הנכון
  14. איזה שיפוץ הוא עשה? אאל"ט יש בפריוס איזה 40-50 תאים בשיפוץ, נהוג להחליף את כל התאים יכול להיות שבשיפוץ זול, מוצאים רק התא החלש ומחליפים רק אותו (וגם אז לא ברור לי איך מאזנים את התאים) אבל נגיד... אז השאלה היא מה עשו בשיפוץ ובאיזה תאים השתמשו אני יודע שיש יצרני תאים מאוד איכותיים שלא נופלים מרמת היצרן ואפילו טוענים שעולים עליהם בגלל טכנולוגיה משופרת
×
×
  • תוכן חדש...