-
הודעות
86 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי SWITCH Master
-
50K שנת 2010 ומעלה לנסיעה בכביש מהיר
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של Or Shasha בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום אור, האמת היא שרצינו לכוון אותך לשתים /שלוש מכוניות ספציפיות, אבל בחיתוך שעשינו יצאו הרבה מכוניות שכולן עונות על הדרישות שלך - פונטו 2011 ו 2013, קליאו 2012, C3 2011, פיג'ו 207 2012, קורסה 2012 ועוד ועוד. כולן נבדקו על ידינו, כולן עם אחריות שלנו, כולם עם אפשרות להתחרט בתוך חמישה ימים, וגם אפשרות למימון. הנה תוצאות החיפוש (חתכנו עד 50.0 אלף שקלים, אוטומטי, מעל 2010 ועד 105,000 ק"מ) https://switch.co.il/cars/category-mini/kilometers-under-105/price-under-50/transmission-automatic/?seats=4&seats=5&year=2010&year=2011&year=2012&year=2013 אנחנו מזמינים אותך להיכנס ולמצוא את האוטו שמתאים לך. צוות סוויץ' -
אם לא מדובר ברכב אספנות אז כן. אם הרכב ייכנס לסטטוס אספנות (רכב בן 30 שנים) בשנה שנתיים הקרובות שווה לך לדחות את ההעלאה לכביש, להעביר לסטטוס אספנות ואז אתה פטור מכל האגרות שלא שולמו. עם זאת שים לב שרכב שעבד שנים רבות - כפי הנראה צפויה לך הוצאה לא מבוטלת על השמשתו המכאנית - כל הנוזלים ברכב, פילטרים, צינורות גומי שהתייבשו, מערכת הבלימה ועוד. אם זה שווה - רק אתה יודע
-
חברים, הסקר הוא גם לנשים וגם לגברים, וכמובן שנשמח אם חברי הפורום ימלאו.
-
שלום לכולן וכולם, כידוע, עולם הרכב נתפס כעולם תוכן גברי, עשרות שנים של פעילויות שיווק ופרסום עזרו לבנות אותו ככזה: הרכב שיעשה אותך מצליח, הרכב לטיולי שטח מסוקסים, הרכב שיביא לך את הדוגמנית שמעבר לפינה, הרכב שיעשה אותך מלך הכביש או סתם רכב חלומותיך. עוד ועוד פרסומות מציגות עולם של כוח, ביצועי מנוע ונהמות, עולם מלא במונחים טכניים, סל"ד וטורים והספקים ובוכנות ומה לא. שמתבוננים על שוק רכבי יד שניה – מצטיירת תמונה גברית ומאיימת עוד יותר: סוחרים והתמקחויות, מוסכים ומכוני בדיקה, מחירונים ושנתונים. ליסינג, השכרה וחיישני רוורס ועוד איזו מתנה מפנקת וכמובן יד שניה מרופא בעסקה שאסור להחמיץ. אבל כשהתחלנו בסוויץ' לחשוב איך אנחנו ממשיכים להוביל שינויים בשוק הרכב יד שניה בישראל - החלטנו לבדוק גם את 50% מהקהל הפוטנציאלי שאינו גברי. נשים רבות מעידות שכשהן מגיעות לרכוש רכב- הן מגיעות עם גבר לצידן, הן זוכות ליחס דל, מרגישות שקופות ואם כבר מתייחסים אליהן – בדרך כלל מדברים איתן על צבע וגודל תא מטען. מצד שני – עם כל המידע שפרוש כיום ברשת, אנו רואים שיותר ויותר נשים לוקחות חלק פעיל בהחלטות בעולם הרכב. כשהסתכלנו על פלטפורמות שונות שבאו לעשות שינוי מהותי בשוק- אלו שקמו לאתגר את הקיים, בדרך קמו לשנות או לתקן שוק קיים, בדרך כלל -חברות שעיקר או כל פעילותן הוא דיגיטלי באלה ניתן למנות חברות כמו gett או Kickstarter או air B&B או אם נסתכל יותר בעולמנו אז חברות כמו Carvana למשל. ראינו שלכולן יש מכנה משותף – נקודת מבט שבאה לתקן את השוק- כולן לא מפרידות בפנייה שלהן בין גברים ונשים. כשאתה בא לתקן שוק כמו שוק הרכב יד שניה, ואתה יוצק לתוכו פתרון חדש – חייבים להסתכל מנקודת מבט אחידה - gender blind, כזו שלא רואה בצורך הגברי או בצורך הנשי – אלא כזו שבאה לפתור את מה שמפריע לצרכנים, מה שמכאיב להם, מה שמעייף אותם – וכשאתה מוצא את הפתרון הוא פשוט עושה את החיים של הצרכנים שלך פשוטים יותר. אז יצאנו לבדוק באמת – עד כמה אנחנו שבויים בקונספציה עתיקה, וכמה באמת אפשר לחדש. האם אכן יותר ויותר נשים רוצות לקחת חלק פעיל ואולי בלעדי – בהחלטה על הרכב בהן ינהגו. האם הן מוכנות לעשות זאת ללא גבר לצידן ומה יכול לעזור להן בתהליך. אנחנו מסתכלים על לקוחות שמגיעים אלינו לעשות עסקה מאוד משמעותית בחייהם, כל אחד עם שאלות משמעותיות מאוד עבורו או עבורה. אחד רוצה לדעת אם עגלת תאומים תיכנס בתא המטען ואחת מתעניינת בעלות טיפולים. כולם כצרכנים מודרניים וחכמים רוצים תהליך פשוט, קל, נח, הוגן , אמין ובטוח. תפקידנו הוא לתת תשובות לכל הצרכים האלה. לא להחליט על איזה 50% מהאוכלוסייה אנחנו מוותרים אלא לוודא שאנחנו קשובים לצרכנים שלנו באשר הם ונותנים להם מענה נכון ומדוייק. ביננו, לא כל מי שמרים מכסה מנוע יודע בדיוק מה קורה שם מתחת, וזה בסדר. אז 'הרמנו' סקר יחד עם בלייזר וסאלונה, ונשמח אם תשתתפו בו, ומכיוון שמרבית הגולשים כאן הם גברים, בקשו גם מבנות הזוג שלכם למלא את הסקר . (וגם הגרלת פרסים - שוברים לתדלוק ) https://segmanta.com/s/868 להתראות בגלילות, צוות סוויץ'
-
יש דמי שירות. דמי השירות לרוכש הם בגובה 2.5% מעלות הרכב, מינימום 1750 שקלים מקסימום 2750 שקלים, והם נגבים רק אם אתה רוכש רכב באמצעותנו. כמובן שאם לא רכשת דרכנו לא חלים על הקונה עלויות מכל סוג שהוא.
- 18 תגובות
-
- ליסינג
- קניית רכב משומש
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
אהלן, למה קשה? לא רשמת מה השימושים שלך ברכב (רק אתה או אתה, אישתך, ושלושה ילדים) אבל הנה כמה תוצאות מהחיפוש: https://switch.co.il/cars/subaru/impreza-b3/2010/9938.html https://switch.co.il/cars/peugeot/207/2010/6568.html https://switch.co.il/cars/fiat/punto/2011/7803.html בכל מקרה, זה תוצאות החיפוש: עד שניה, עד 105000 ק"מ (כדי לא לפספס רכב עם 93,000 ק"מ), עד 40,000 שקל. https://switch.co.il/cars/kilometers-under-105/price-under-40/?category=family&category=mini&owners=1&owners=2&page=2&year=2010&year=2011&year=2012 אתה מקבל בנוסף אחריות לחצי שנה לפי התקנון, חמישה ימים להתחרט, ואם תרצה מימון - אז גם מימון. אתה מוזמן ליצור קשר.
- 18 תגובות
-
- ליסינג
- קניית רכב משומש
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
מבקשים להתייעץ על מנוע החיפוש באתר סוויץ' - מבקשים את חוות דעתכם
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של SWITCH Master בתוך רכב כללי
ערב טוב, תודה לכולם, ממש תודה על ההערות והארות. נתתם לנו חומר לימודים. צוות סוויץ' -
שלום לכולם, הפעם התור שלנו להתייעץ עימכם, וללמוד מהנסיון שלכם. סיפרו לנו שכאן בפורום גולשים האנשים ש'מבינים במכוניות'. רובכם מכירים את מנוע החיפוש לרוכשי רכב באתר שלנו. זה החיפוש כשלוחצים על 'קונים רכב'. בצד ימין של המסך, עם אפשרות גלילה למטה, יש אפשרויות שונות למקד את החיפוש לפי 'סוג רכב' (משפחתי / מיני / מנהלים /ג'יפים) בהמשך לפי יצרנים, קילומטראז' ועוד. אנחנו רוצים לשפר את החיפוש לפי קטגוריות והיינו רוצים לשמוע את חוות דעתכם בנושא, אילו קטגוריות צריכות להיות למכוניות השונות הקיימות היום ב'סוג רכב'? האם מחפשים היום "ג'יפים" או משהו ממוקד יותר כמו 'קרוסאוברים, ג'יפונים, רכבי שטח וכד' '. אנחנו מעוניינים שהקונה הפוטנציאלי יקבל כתשובה לחיפוש לו, מכוניות ממוקדות שמתאימות לו ככל הניתן. הערות והארות נוספות על אופן החיפוש והאתר, אם יש לכם, נשמח לשמוע, צוות סוויץ'
-
אמנם זה רלוונטי רק לחברי / מחזיקי מועדון 'חבר', עם זאת, מכיוון שהמועדון מביא הצעות ערך מצויינות לחבריו בתחום רכישת המכוניות החדשות, החלטנו בשיתוף עם המועדון להציע לחברי המועדון 25% הנחה בדמי השירות במכירת המכונית המשומשת, כמובן בכפוף לתקן האיכות של סוויץ'. אז אם אתם חברי מועדון חבר, או שיש לכם חברים במועדון, אתם מוזמנים ליהנות מהשירות בעלות מופחתת. להתראות, סוויץ'
-
פיגו 208 1.6 ליטר אוט׳. האם מומלץ?
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של dorshoshani בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ערב טוב, אין לדגם האמור תקלות מיוחדות או סדרתיות. גיר ומנוע פשוטים במובן הטוב של המילה. במחיר טוב אל תמהר לפסול את הרכב. קח אותו לבדיקה במכון מסודר וקח אח"כ למוסך מתמחה לקבל הצעת מחיר והבהרות על תוצאות הבדיקה. סה"כ מדובר ברכב טוב. -
התלבטות בין יאריס היברידית יד 2 ובין אייגו חדשה
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של DST בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, שתי הבחירות שלך טובות, עם זאת אנחנו רוצים להציע לך אייגו משנת 2012 עם 10,000 ק"מ, ושתשאיר לך עודף גדול בכיס: https://switch.co.il/cars/toyota/aygo/2012/5228.html או גם את זו, שיש עליה כאן באתר הרבה ביקורות טובות: https://switch.co.il/cars/kia/rio/2013/8026.html בהצלחה, סוויץ' -
שלום, דרישת התקציב שלך, השנתון והרצון למשפחתית קצת מתנגשים - אתה יכול לרדת בשנה או להעלות בתקציב ואז להכניס לחיפוש משפחתיות מצויינות כמו שרשמו לך. או להתפשר על רכב שעבר ק"מ מעט גבוה, אבל מצד שני מציע איכויות מיוחדות כמו זה: https://switch.co.il/cars/honda/insight/2011/9012.html אתה מוזמן להיכנס לאתר ולבצע חיפוש. אנחנו מתחייבים על הבדיקה שערכנו, נותנים אחריות לחצי שנה, ומציעים גם מימון נוח. סוויץ'
-
סופר מיני -50-55 אש"ח 2012+ ידני\אוט' והרבה דרישות
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של Or.E בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, יש אצלנו כמה מכוניות שיכולות להתאים בדיוק למה שאתה מחפש: https://switch.co.il/cars/fiat/punto/2011/7803.html וגם https://switch.co.il/cars/renault/clio/2013/9080.html וגם https://switch.co.il/cars/peugeot/207/2009/8904.html בכל ההצעות האלו נשאר לך בין הרבה עודף להרבה מאוד עודף. -
ייאוש ברכישה מליסינג- אחרי מספר נסיונות עקיצה בשוק החופשי
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של יסכה ומוטי גודמן בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המכוניות שרשמת הן בהחלט טובות ומבוקשות. אם אין צרכים מיוחדים שבגללם אתה צריך את גירסאות הסטיישן - גם גירסאות ההאצ'בק של אותן מכוניות הן מוצלחות. אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו, לשוטט מעט, ולחפש רכב שמתאים לך. המכוניות אצלנו הן רק מידיים פרטיות, אחרי בדיקה שלנו, ואתה נהנה מחצי שנת אחריות יחד עם יתרונות נוספים. מצאת משהו שמוצא חן בעיניך מעבר לתקציב שרשמת - יש גם פתרונות מימון. צוות סוויץ' -
אהלן, במקרה יש לנו בדיוק מה שאתה מחפש, כולל חצי שנת אחריות, כולל אפשרות להתחרט תוך חמישה ימים וכולל אפשרות מימון. איך זה נשמע? https://switch.co.il/cars/citroen/c4-picasso/2010/6489.html
-
שלום לכולם, שמחים לבשר כמה בשורות בעולמות הרכישה של מכוניות יד 2 פרטיות. ראשית, שידרגנו את האתר ואת אופן החיפוש, חלק גם על סמך הערות שהגיעו מגולשים. שנית, ויותר חשוב, כידוע אנחנו חלק מקבוצת כלמוביל. לקבוצת כלמוביל יש חברת מימון - 'כלמוביל פתרונות מימון', אז חשבנו למה לא לעשות 1+1 לטובת הלקוחות, והגענו לאפשרות ייחודית היום להציע מגוון פתרונות מימון למי שיקנה דרכנו מכונית. איך זה עובד? באתר יש לנו באנר חדש של מימון. מכניסים מספר תעודת זהות ושם, מאשרים את תנאי השימוש, ומקבלים תוך שניות תשובה האם אושר מימון. אושר לכם מימון? שומרים את מספר האישור, וכשבאים לקנות דרכינו רכב מציגים אותו ומקבלים מימון. המימון הוא עד 150.0 אש"ח או 70% מערך הרכב (הנמוך מביניהם), למכוניות לא יותר ישנות ממודל 2010, והוא גמיש מאוד, כך שלכם נותר להחליט מה המקדמה שאתם רוצים לשלם, כמה כסף אתם רוצים להשאיר לסוף התקופה, ומה התשלומים החודשיים. כמקובל בעולם המימון, הרכב נרשם על שמכם, ואנחנו משעבדים את הרכב כבטחון לאשראי. חשוב לציין שהמימון הוא ללקוחות פרטיים מעל גיל 24. אז היום יש לכם גם מכוניות שעברו בדיקה מקיפה, שאתם בטוחים שהן מידיים פרטיות, שאתם מקבלים אחריות לחצי שנה, גם מקבלים אפשרות להתחרט תוך חמישה ימים, ועכשיו לעשות את זה עוד יותר קל - גם נממן לכם את הרכישה. אם אתם עוברים בסביבה (אנחנו במתחם פי-גלילות, ממש בצמוד למחלף גלילות) נשמח לארח אתכם אצלנו. מצפים לראותכם, צוות סוויץ'
-
המלצות לרכב ראשון - לא חדשה. לנהגת ירוקה
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של גשר6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתקציב שהצבת יש מכוניות מצויינות, ואנחנו לא רואים סיבה למה לא ליהנות מרכב חדש ממש עם אחריות ארוכה או בן שנה/שנה וקצת, ועדיין ליהנות מאחריות. ממה שרשמת אנחנו מבינים שאת מבקשת מינימום 'התעסקות' עם הרכב ולכן אין סיבה לחפש רכב משומש בתקציב נמוך משמעותי. הנטיה שלנו היא להמליץ לך על רכב מקטגוריית המיני - פיקנטו / C1 / I10 / סיאט מיי ודומיהם שיהיה לך נוח להתנהלות עירונית צפופה, ועדיין יוכלו לתת לך מענה מצויין לגיחות מחוץ לעיר בסופי שבוע. -
סוזוקי ויטרה החדשה vs יונדאי i20 החדשה
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של israeli46 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מדובר כאמור בשתי מכוניות שונות בתכלית. ה I20 היא סופרמיני מודרנית ואיכותית ואילו הויטארה החדשה היא ג'יפון חמוד ללא יומרות או יכולות שטח. אנחנו ממליצים לך לעשות נסיעת מבחן על שתיהן, לקבל הצעת מחיר לשתיהן ואז לשקול תועלות מול מחיר, ובעיקר למה התחברת יותר. -
מחפש רכב קטן, חסכוני, אמין ובטיחותי לסטודנט - 35K
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של Aviran_n בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אין ספק שלסטודנט הבחירה שלך בקטגוריית המיני היא נכונה. אין לך כרגע צורך בסופר מיני, ההתנהלות במיני היא חסכונית ויעילה, חניה בקלות. גיר ידני הוא הגיר הנכון - אמין, פשוט, זול לרכישה וזול לאחזקה. הפיקנטו והמיי/סיטיגו הן אקזמפלרים מצויינים לקטגוריה. ממליצים לך גם לבחון גם את התאומות לבית פיג'ו/סיטרואן/טויוטה - ה C1, ה 107 והאייגו. איכותיות, פשוטות ואמינות, וגם את הספארק של שברולט. בכל מקרה אין כאן מכוניות גרועות - יש בקטגוריה הזו מכוניות עם ניואנסים שונים לאותו הקונספט. אל תתפשר על פחות ממכונית שמורה ומטופלת ואל תוותר על בדיקה. בהצלחה -
שלום, לא ניתן באמת לענות על השאלה "מה עדיף סובארו או מאזדה?" (אגב, רשמת שההתלבטות שלך היא בין סובארו להונדה) במודלים שאתה מדבר עליהם אין באמת מכוניות גרועות - כל המכוניות מצויינות, אבל יש הבדלים שיוצראים מעט שונות בין המכוניות. השאלה היא באמת מה אתה מחפש, מה הצרכים שלך - אתה נוסע לבד או שאתה נשוי עם שלושה ילדים? כמה ק"מ בשנה אתה משער שתיסע? ועוד. אנחנו חושבים שכדאי שתנסה לשבת עם עצמך ותבדוק מה הדברים החשובים לך ברכב, ואז ניתן יהיה לכוון אותך לדגמים ספציפיים. בהצלחה, סוויץ'
-
שלום, התקציב שהצבת הוא מספק למצוא מכונית ראויה. הפיקנטו מצויינת ואמינה - אנחנו לא ממליצים 'להינעל' רק על מודל 2014. חפש בשנתון קודם, וחפש את הרכב השמור ביותר, והמטופל ביותר, במחיר הנוח ביותר שתמצא. זה שהתקציב הוא 55.0 אלף שקלים לא מחייב אותך להוציא את כולו. הסוזוקי ספלאש וסוויפט יהיו קצת מעבר לתקציב, אבל האלטו, אם היא מספקת אותך תיכנס בלי שום בעיה. יונדאי I10 היא מכונית ותיקה ומוכרת בשוק, נחשבת לאמינה ומבוקשת. אם תמצא כזו שמורה ועונה על צרכיך אתה בהחלט יכול לרכוש אותה ללא חשש. כל ההמלצות כאן הן על קטגוריית המיני. סופר מיני כמו I20 / ריו / פאביה וכד' - יהיו יקרות מדי לתקציב שלך בשנתון 2014, ותצטרך לרדת שנה / שנתיים לפחות על מנת לקבל את הגירסאות האוטומטיות. אתה צריך לשאול את עצמך אם אתה באמת זקוק לעודף המקום שמציעות הסופר מיני, ומה המחיר שאתה משלם עבור זה, או שקטגוריית המיני מציעה לך אלטרנטיבות שמספקות את הצרכים שלך צורה הטובה ביותר. בהצלחה,
-
תודה על ההמלצה. אכן, נשמח לסייע.
-
שתי אופציות של ספורטאז'-צריכה את עזרתכם בהחלטה
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של noa28 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הספורטאז' נחשב לרכב מצויין ומבוקש. כעיקרון, אם בתוספת של 5000 שקלים את יכולה לקבל רכב חדש שלא נסע, וליהנות מאחריות, אנחנו סבורים שזה הדבר הנכון. את 'מקריבה' את המנוע הגדול עבור המנוע הקטן יותר, אבל את נוסעת על האוטו מהקילומטר הראשון שלו, ולא רוכשת רכב בן 5 או 4 שכבר עבר כמה עשרות אלפי קילומטרים. -
הלאון היא מכונית מצויינת אבל אינה מתחרה בריו והריו לא מתחרה בה. בלי קשר תמיד כיף לראות לקוח שמרוצה מהבחירה שלו לאורך זמן, כשתרצה למכור...
-
שלום, במכוניות בתקציב המבוקש הרבה יותר חשוב הוא מצב הרכב, איך טופל, איך תוחזק וכד'. סט צמיגים לרכב כזה יכול להגיע ל 20% מעלות הרכישה, מצבר הופך להיות הוצאה יקרה וכנ"ל טסט. אנחנו ממליצים לא להינעל על דגם ספציפי, להישאר עם הבחירה הנכונה בגיר ידני, ולחפש מכונית טובה ושמורה. בהצלחה
