-
הודעות
86 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי SWITCH Master
-
עזרה בקנית רכב שטח 30-40k כמה שיותר חסכוני
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של Elron Tal-haim בתוך פורום רכבי שטח
הטריוס הוא רכב חביב ונהנה מביקוש ער. הוא יהיה צפוף לחמישה נוסעים, לארבעה הוא יהיה מרווח. יכולות השטח שלו נמוכות, אבל הוא יקח אותך יותר רחוק מכל משפחתית. -
רכב משני לאשתי, מקום לידלים מאחור (כסאות) + עגלה
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של iair_m בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום, כמי שרואים הרבה קונים ומוכרים, אנחנו הפעם עם ההמלצות הטובות שנתנו לך כאן - תישאר עם הריו. הריו נחשבת למכונית מודרנית, מרווחת יחסית בסגמנט, ואמינה. כל החלפה תעלה לך לא מעט כסף, ולא בטוח שתקבל תמורה יותר טובה. -
אנחנו רק נוסיף שריפודי עור חייבים טיפול תקופתי בחומרים שישמרו על הרכות והנקיון שלהם. אם הם לא יטופלו הם עלולים לאבד מהגמישות והרכות ולקבל סדקים. מעבר לכך יש הרבה עניין של העדפה.
-
אהלן, אנחנו מכירים את ההתלבטות שלך ממקור ראשון ושומעים אותן בשיחות שלנו עם הלקוחות. על מנת לסייע לך להחליט מה נכון עבורך, לדעתנו אתה צריך דבר ראשון להיסגר מה גודל הרכב שמתאים לך. הפיקנטו הוא רכב מצויין, אמין ומוכח בשוק הישראלי. לשימוש של זוג הוא מספיק, וגם אם צריך מדי פעם להסיע עוד שלושה אנשים בנוסף לנהג הוא יעשה את העבודה. הוא ישתחל לכל חניה בדלות, ונותן תחושה של אוטו גדול מכפי שהוא באמת. אבל הוא עדיין קטן בהשוואה ל I20 ולריו. שתיהן יתנו לך תחושה של אוטו גדול יותר, ויחד עם זאת שתיהן מאפשרות עדיין להיכנס לחניות שמשפחתית רגילה תתקשה מאוד לחנות בה. הפיקנטו ספורט מאובזר מאוד, אבל אינו רכב 'ספורטיבי' כהגדרתו באתר של חובבי רכב. הוא עדיין רכב מקסים. כדי לסייע לך, אתה צריך לדעתנו להחליט על הגודל שאתה רוצה, ואז הבחירה בין פיקנטו ל I10 או בין ריו ל I20, ואז להחליט בין חדש למשומש. מכאן זו באמת ההרגשה וההחלטה הסובייקטיבית שלך. בכל החלטה שתיקח אין כאן "נפילה".
-
מאיפה כל הרכבים ה(מאוד!) חדשים בסוויץ'?
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של dandan12 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שלום לכולם, אכן, נמצאות במאגר שלנו מכוניות ממש 'חדשות'. המכוניות האמורות הן אכן יד ראשונה פרטית, ועונות על הקריטריונים המחמירים שסוויץ' קבעה. ישנן סיבות שונות לגבי למה הן מוצעות למכירה. לדוגמא אדם שקנה רכב ומצא אותו כלא מתאים לצרכיו או שמועד קצר לאחר הרכישה קיבל רכב מהעבודה, כמו גם מכוניות מזכיות בהגרלות שונות דוגמת מפעל הפיס ועוד. בהחלט מחמיא לנו שאנשים מסתכלים, בוחנים ומתעניינים במכוניות שיש לנו במאגר ואנחנו מזמינים אתכם להיכנס לכוס קפה, אם אתם בסביבה. בואו, תתרשמו בעצמכם. -
הראב 4 הוא ג'יפון מצויין, ללא תקלות סדרתיות ידועות. שים לב שלעיתים תחושת הבטחון היא רק אשליה. לרכבים גבוהים עם מרכז כובד גבוה יש גם חסרונות, בעיקר בתחום של בטיחות אקטיבית ורגישות לפגיעות צד דבר שעלול להביא להתהפכות הרכב. עדיין, בעשור האחרון ולמעשה הראב 4 פתח את הסגמנט לפני כ 20 שנים, הג'יפונים הפכו להיות נפוצים מאוד, ובדרך ויתרו על ההנעה הכפולה היקרה והמיותרת לעיקר הרוכשים. בשורה התחתונה הראב 4 הוא רכב מצויין. אגב, בתוספת כספית לא גבוהה אתה כבר יכול לרכוש קיה ספורטאז' 1.6 חדש (בתחילת 2016 אמור להתחיל השיווק של הספורטאז' חדש) או סובארו XV או יונדאי טוסון חדש.
-
מבצע lucky switch סוויץ' פונה גם למוכרים וגם לקונים להשתתף בהגרלה ולזכות בפרס שווה במיוחד. כל מוכר שיגיע לסוויץ בחודש דצמבר ויפרסם את רכבו באתר יוכל להשתתף בהגרלה ולזכות בהכפלת סכום המכירה של רכבו! סוויץ' תשלם ללקוח פעם נוספת את הסכום שבו הוא מוכר את הרכב! יותר מזה, המוכר לא חייב למכור את הרכב בפועל בחודש דצמבר, אלא ניתנת לו האפשרות לזכות גם בטרם מכר את הרכב בפועל. קונים שיקנו רכב בסוויץ' במהלך חודש דצמבר יוכלו לזכות בכל סכום הקניה בחזרה! אין הגבלת סכום קניה וכל סכום שהם ישלמו על הרכב הם יקבלו במתנה מסוויץ! כידוע, סוויץ' שהוקמה לפני כשנה היא חלק מקבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב בגדולה בישראל. סוויץ' הינה פלטפורמה דיגיטלית לקניה ומכירה של רכבים יד שניה מבעלות פרטית בלבד. רכבים המפורסמים באתר סוויץ' חייבים לעמוד בתקן המחמיר של סוויץ'. הרכבים נבדקים במכון מורשה של משרד התחבורה ורק רכבים שעמדו בתקן ואינם מעל 8 שנים על הכביש ופחות מ150,000 ק"מ ללא תאונות שלדה יכולים להיות מפורסמים באתר. מי שקונה רכב בסוויץ' מקבל רכב מבעלות פרטית שנבדק בקפידה וגם מקבל 6 חודשי אחריות מבית כלמוביל וגם אפשרות להתחרט. המבצע מאפשר ללקוח להשתתף בשני הכובעים הן כקונה והן כמוכר וכמובן שכך יוכלו הלקוחות להגדיל את סיכוייהם לזכות. אנחנו בסוויץ' מאמינים כי הלקוחות מקבלים ערך רב במהלך כל השנה, עם זאת בחרנו לסיים את שנת 2015 בחגיגה גדולה ובמתנה גדולה לאחד מהקונים ואחד מהמהמוכרים. לשרותכם, צוות סוויץ'
-
מבלי להיכנס להכללות, רכבי יונדאי וקיה נחשבים היום לאמינים מאוד, ולכן ה I20 והריו 5 דלתות מככבות גם ברשימת המבוקשות, כמו גם יאריס וג'אז כל עוד אין פשרה גדולה מדי מבחינת השנתון. עוד דבר לעניין צריכת הדלק - יש הבדל תהומי בצריכת דלק של מכוניות שנובע מסגנון הנהיגה. האם אנחנו מאיצים עם "רגל עד הפח" ( pedal to the metal ) או שאנחנו מסגלים סגנון רגוע גם בהאצה וגם בהאטה. סגנון רגוע יניב צריכת דלק עדיפה באופן משמעותי.
- 25 תגובות
-
- יונדאי i20
- מיקרה
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
שלום, כעיקרון מרבית רכבי ה'סופר מיני' יתאימו לצרכים שלך. עם זאת אתה צריך להתאים את הרכב לדרישות הספציפיות שלך, לדוגמא עגלת תינוקות - יש עגלות בגדלים שונים, ואתה חייב לוודא שהעגלה שבה אתם משתמשים נכנסת לתא המטען. פונקציה כמו ביטול כרית אוויר לנוסע שליד הנהג גם היא חשובה להורים. אמנם ההמלצות הן שתינוק ישב במושב האחורי, באמצע, אבל יש הורים שרוצים לראות את העולל הקטן לידם (אנחנו סבורים שזו טעות וממליצים להסתכל באתר "בטרם") ולשם כך נדרש ביטול כרית אוויר. אנחנו ממליצים גם לבחון את מוניטין האמינות של כל אחד ואחת מהמכוניות העולות על הפרק. זה תמיד חשוב, אבל למשפחה צעירה זה חשוב כפליים. אין היום מכוניות סופר מיני גרועות - יש מתאימות יותר ומתאימות פחות לצרכים שלכם. בהצלחה
- 25 תגובות
-
- יונדאי i20
- מיקרה
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
ערב טוב, מדובר במקרים בודדים, כל מי שביקש את כספו חזרה - קיבל אותו. זו התחייבות שלנו, ואין סיבה שלא נעמוד בה.
-
שלום שוב, בעניין מכוניות פרטיות מהמאגר של כלמוביל טרייד אין - חלק מהמכוניות המופיעות במאגר של כלמוביל טרייד אין שהיו אך ורק בבעלות פרטית ונמכרו לכלמוביל במסגרת פעולת טרייד אין ועברו בדיקה שלנו של עמידה בתקן סוויץ', כפי שעובר כל רכב שמפורסם אצלינו באתר, יכולות להיות מוצגות במאגר של סוויץ'. הן נהנות מאותן תנאי אחריות שסוויץ' מציעה ללקוחותיה, וחלים עליהן אותם כללים, לרבות האפשרות להתחרט. היות וסוויץ' שייכת לקבוצת כלמוביל אנחנו יכולים לפרסם גם רכבים פרטים שנמצאים בחזקת קבוצת כלמוביל ועדיין סוויץ' תשמש כמחברת בין הקונה לבין המוכר. הוספת רכבים אלו למאגר נועדה על מנת לאפשר מצאי גדול ככל הניתן תחת הקריטריונים המחמירים של סוויץ', ולאפשר לקונים נוספים למצוא את המכונית המתאימה להם ביותר מבלי לוותר על היתרונות שסוויץ' מציעה. בואו להתרשם.
-
שלום לגולשים, אנחנו כאן. קוראים, חושבים על ההערות וההארות, וגם בודקים את הטענות המועלות. לפעמים לוקח לנו קצת זמן לברר את הפרטים המדוייקים. בינתיים, אמיר רשם את זה: פנינו לאמיר שהצביע על רכב ספציפי. בדקנו את טופס הבדיקה, ואכן הרכב עבר תאונה. עם זאת, מדובר בתאונה שאיננה תאונת שלדה, ולא היתה מניעה שהרכב יימכר דרכנו, שכן הוא עומד בסטנדרטים של סוויץ'. אכן, אפשר להתחרט ולהחזיר את הרכב בתוך חמישה ימים. את הכסף אנחנו משיבים בתוך 30 יום, וזה נובע מתהליכים כספיים פנימיים שלנו. אנחנו לא "משחקים" עם הכסף שלכם, ואם אפשר להחזיר מוקדם יותר, נעשה כך. אין לנו צורך "לשבת" על הכסף של הלקוחות שלנו. לגבי יתר הנושאים שהועלו - אנחנו בודקים. תודה לכולם, אתם מוזמנים להיכנס אלינו אם אתם עוברים במקרה בצומת גלילות, לשתות כוס קפה, ולהתרשם בעצמכם.
-
בנוסף להמלצות שקיבלת, ששווה לך להעיף מבט גם בקיה קרניבל. מדובר במוביל נוסעים מרווח מאוד, שנמכר לא מעט ואפשר בהחלט למצוא מכוניות שמורות.
-
מה כדאי רכב שנת עלייה 2008 או 2010 בשקלול הנתונים שלהלן
SWITCH Master פרסם הודעה בנושא של REVITAL2015 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
רויטל שלום, למען האמת, שתי המכוניות שמצאת מעלות לא מעט סימני שאלה. כשהבעלים הנוכחיים של הרכב לא מסוגלים לספק תשובות ברורות ונחרצות לגבי המקוריות של הרכב, לגבי הטיפולים שלו ועוד - זה כנראה הזמן לעבור לעסקה הבאה. להבנתנו, כשאת באה לרכוש רכב משומש, המוכר צריך לעזור לך לקבל החלטה לקנות את הרכב, להפיג את כל חששותיך, ולהעלים את סימני השאלה. כנראה שהנכון הוא או לבקש מהם היסטוריה מלאה ומתועדת של הטיפולים, של המקוריות, ושל יתר הפרטים - או פשוט לעבור לעסקה שיש בה פחות סימני שאלה. בהצלחה -
שלום אלעד, משפחתי, אמין, בטיחותי, ושלא יזלול דלק. בגדול, כל סגמנט המשפחתיות דוגמת הפורטה שהזכיר zvit, שיהיו עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית - לא יהיו חסכוניות מדי, ועיקר צריכת הדלק תיקבע על ידי השימוש שלכם. אם אתם עם שנים או שלושה ילדים, או אם ילד אחד ואחד בתכנון באופק הנראה לעין, בהחלט שווה לשקול אחד מהסטיישנים בסגמנט. רמת השימושיות של הסטיישן גבוהה מאוד, ואין תוספת משקל משמעותית עקב כך. בכל מקרה, בתקציב האמור, כנראה שמדובר במכוניות שכבר יצאו מתקופת האחריות, ולכן חשוב שתקפיד למצוא רכב מטופל ושמור, ולבדוק אותו היטב טרם הרכישה.
-
שלום דניאל, כעיקרון אם אתה לא רוצה רכב 'מיני' (כמו I10 / פיקנטו / ספארק) השלב הבא הוא רכב 'סופר מיני' דוגמת I20 / ריו / פולו /סוניק וכד'. החיפוש שלך אחרי גיר ידני (שאנחנו אוהבים מאוד) מביא איתו חסכון בדלק, ופוטנציאל תקלות נמוך יותר. חפש לך משהו שאתה אוהב בגיזרת הסופר מיני. אגב, הספלאש שיוליאןX ממליץ עליה מתאימה מאוד גם לאנשים גבוהים ומציגה אמינות מצויינת.
-
שלום דן, הדרישות שלך לא מורכבות מדי - תמורה טובה למחיר - התמורה הכי טובה למחיר היא למצוא את הרכב שהולם את הדרישות שלך וישרת אותך נאמנה, שתחייך כשתיכנס אליו בבוקר מהסיבות שמתאימות לך (עניין סובייקטיבי לחלוטין) , ושהכניסה שלך למוסך תהיה פעם בשנה או בהתאם לנסועה שלך. חסכוני - ככלל אצבע, גיר ידני יהיה חסכוני יותר מגיר אוטומטי. קח בחשבון שגירים רובוטיים (DSG של פולקסוואגן, פאואר שיפט של פורד וכד') הם גירים ידניים בבסיס, כאשר את הלחיצה על הקלאצ' מחליף רובוט. ההפרש בין גיר אוטומטי רגיל (פלנטרי) לבין גיר ידני - הידני יהיה הן חסכוני יותר בצריכת הדלק, הן זול יותר לרכישה, והן זול יותר לתחזוקה. מראה והנאה מנהיגה - מראה זה עניין סובייקטיבי. "היופי הוא בעיני המתבונן". הנאה מנהיגה, בהיבט הספורטיבי, יהיה קשה לקבל הרבה 'פאן' ממכוניות בסיסיות. לגבי ההחלטה אם לרכוש רכב חדש או משומש - לכל סוג רכישה יש יתרונות ויש חסרונות. רכב חדש - אחריות, אתה היד הראשונה, אין חשש מהונאות ומצד שני העלות וירידת הערך גבוהים יותר. רכב משומש- יותר זול בהשוואה לאותו הרכב כשהוא משומש, אתה חייב לוודא ולבדוק את איכות הרכב, ומצד שני ירידת הערך תהיה נמוכה יותר. לחילופין, באותו התקציב תוכל לרכוש רכב מסגמנט גדול יותר. בכל המקרים אל תסתפק בהמלצות של חברים. נסיעת מבחן על רכב שאתה שוקל לרכוש היא להבנתנו בגדר 'חובה'. בהצלחה.
-
המנוע הגדול יותר של המליבו ייתן לך חווית נהיגה טובה יותר. המחיר הזול (יחסית למאזדה)- ולכן תפסיד פחות כסף במכירת הרכב בעוד כמה שנים, לעומת המאזדה ששנת 2010 זו הצורה הישנה, והביקוש נמוך יותר. אתה מוזמן להסתכל באתר SWITCH על הרכבים, אמנם אנחנו מציעים למכירה שברולט מאליבו בשנתונים גבוהים יותר ממה שאתה מחפש, ובהתאם גם מחירם גבוה יותר, אבל תוכל להתרשם, ואולי אף להתעניין במימון על סכום קטן. כל הרכבים הם רכבים מבעלות פרטית https://switch.co.il/cars/chevrolet/malibu/ בהצלחה
-
היי אורן, אתה מוזמן לעשות סוויץ' לדרך החדשה למכור רכב בלי כאב ראש, בדרך קלה ופשוטה כל מוכר שלנו נהנה משירות מעולה, ללא התחייבות, כשסוויץ' נושאים בכל העלויות: החל מבדיקת המכונית במכון מורשה מטעם משרד התחבורה, שטיפתה וצילומה, המצלת תמחור מקצועית ע"י מומחה, פרסום הרכב בפלטפורמות שונות, מענה לטלפונים, שירות אישי לכל שאלה ובקשה במהלך הדרך, ניהול פגישות מול קונים פוטנציאלים לרבות סגירת העסקה, איסוף הרכב והחזרתו אלייך במקרה ומתואמת פגישה כזאת, ניהול תהליכי העברת בעלות ועד להעברת הכסף לחשבונך. המון מוכרים מגיעים אלינו ובוחרים לאמץ בחום את השירות שחוסך להם המון כאב ראש והתעסקות מזמינים אותך לבוא להתרשם ללא כל התחייבות https://switch.co.il/sellers/
-
גם ב SWITCH תראה את הבדיקה לרכב לפני שאתה קונה, הבדיקה נעשית עוד קודם במכון מורשה של משרד התחבורה (מבדק / דיננומטר / קומפיוטסט...), כמו גם המשא ומתן עם מוכר הרכב, כמו שטיפת הרכב והבאתו למתחם.. וכו' וכו' כל השירות שלנו מתבסס על תהליך מאוד נוח ויעיל שאתה כקונה מגיע לראות את הרכב- כל הנתונים מוצגים לך. מחקרים מצאו ש 20% מהאנשים שרכשו רכב באופן פרטי - מצאו בהמשך ליקויים מהותיים ברכב. כלומר - 1 מתוך כל 5 קונים שרכשו רכב באופן עצמאי מאדם פרטי התאכזבו ובמצב זה לא יכלו לפנות לאף גורם.
-
שלום לכולם, כל הפרטים אודות ביצוע עסקאות בסוויץ' מופיעים באתר שלנו, ובנוסף, כלל המסמכים שקופים לכל קונה / מוכר / מתעניין, שמגיע אלינו לפגישה. (ראו למטה לינקים לעמודים שיכולים להיות רלוונטיים) כפי שכבר נכתב על ידי בשרשור הזה ובאחרים- נשמח לענות על כל שאלה ספציפית, גם בהודעות פרטיות וגם בטלפון 2787* מקריאה מעמיקה וחוזרת של כל השרשור, נראה כי כל השאלות באו לידי מענה, אם על ידי ואם על ידי גולשי הפורום. בהצלחה לכולם אודותינו- https://switch.co.il/what-is-switch/ שאלות נפוצות- https://switch.co.il/faq/ אתר כלמוביל- http://www.colmobil.co.il/ מדיניות פרטיות- https://switch.co.il/privacy-policy/ תנאי שימוש- https://switch.co.il/terms/
-
מבדיקה שערכתי: בנוגע לרכב הספציפי- מדובר ברכב יונדאי אקסנט שנת 2008 עם מעל 105 אלף ק"מ. במחיר של פחות מ 30 אלף ש"ח. הבדיקה של הרכב לאור השנה והקילומטראז היא בדיקה טובה. אכן מופיעות בסעיף המנוע הערות שמתייחסות לתקלות ובלאי טבעי ומצריכות טיפול שוטף לרכב. יציאת מים מהאגזוז כאשר הרכב קר זה מצב תקין (הרכב הגיע אלינו באותו בוקר, כמה שעות לפני הפגישה ולכן הספיק להתקרר) בנוגע לבדיקה- בדיקה זו נערכה במכון בדיקה מורשה חיצוני, עפ"י הוראות משרד התחבורה- אמנם על חשבון SWITCH, אך לא על ידי בוחני רכב מטעמנו. הבדיקה שנערכה ב 3/5/15 תקפה ל-3 חודשים (יש עליה אחריות ממכון הבדיקה לתקופה של 3 חודשים), ועל כך אנחנו מוסיפים אחריות ל-6 חודשים מיום הקנייה עבור מנוע וגיר. כמובן שבתעודת האחריות קיימות התניות שמתייחסות לנהיגה סבירה ברכב וקילומטראז הגיוני (עד 15 אלף) הבדיקה הוצגה בפגישה בצורה שקופה, כמו הרכב, וכל לקוח רשאי להחליט האם העסקה מתאימה לצרכיו או לא. כמו-כן לאחר קבלת הרכב, יש 5 ימים בהם ניתן להתחרט ולקבל את הכסף בחזרה. בנוגע לנכתב באתר- https://switch.co.il/switch-standard-list/ הסעיפים המופיעים באתר בעניין התקן של הרכבים הפרטיים שמוצעים למכירה דרך SWITCH, הינם סעיפים שיכולים להופיע בבדיקות של רכבים משומשים. באם מופיעה אחת ההערות (או יותר)- הרכב לא יכלל במלאי SWITCH. זה סינון שאנחנו עושים לכל רכב שמגיע אלינו. הממצא עליו מדובר, אינו ממצא חריג שמעיד על מנוע לא תקין, ולכן הרכב נכלל במלאי. (אם היה נמצא בבדיקה "מנוע לפני שיפוץ" או "דליפות לחץ גבוהות בצילינדרים" או כל אחד מהדברים הרשומים ברשימה באתר- הרכב לא היה במלאי SWITCH) תודה לכולם, אם יש שאלות נוספות- בשמחה
-
שלום לכולם, אכן יש בפורום נציגות מ SWITCH ואשמח לענות על כל שאלה. אתם מוזמנים להפנות אלי את השאלות שאוכל לבדוק ולענות. אני כאן לשירותכם. לגבי הרכב הספציפי- אבדוק את הנושא ואעדכן
-
שלום שוב, לא קיבלתי את מספר הטולפון שלך, לצערי בלעדיו לא אוכל לוודא שמטפלים בנושא. אפשר גם בהודעה פרטית. תודה
-
שלום רב, ראשית, אנחנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה. כאשר מבקשים מאיתנו לא להתקשר, אנחנו מכבדים את בקשת הלקוח, ולא מתקשרים אליו. לעיתים, יש מצבים של תקלות טכניות במערכת או טעות אנוש של נציג, חוסר תשומת לב וכדומה. תודה רבה על הפידבק, אנחנו תמיד שמחים לשמוע ולהשתפר בשירות ובחוויה שאנחנו מעניקים לכל לקוח. אשמח אם תוכל/י לכתוב לי את מספר הטלפון שלך (גם המספר המפורסם ביד 2 וגם המספר הישיר) על מנת שאוכל לוודא באופן אישי שלא מתקשרים אליך יותר. בברכה
