Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. עד שתיהיה ברשותי מגבת UBER, רציתי להשתמש במגבת אחרת לניגוב, משהו שתיהיה כמה שיותר טובה אבל שניתן לרכוש אותה בארץ. חשבתי על ה WATER MAGNET של מגווירס, איך היא? פשוט יש לי שובר לאוטודיפו וזאת המגבת היחידה שהם מוכרים (זאת ועוד אחת של מגווירס שהיא משובצת כזאת ולא חלקה). על מה הייתם ממליצים? הWATER MAGNET של מגס טובה? מהווה תחליף ראוי ל UBER? עוד שאלה - רציתי לדעת בנוגע למינונים של כמה דברים: 1. איזה כמות של HONEYDUE לשים ב GLORIA FM10? המיכל של ליטר, כמה לשים מהשמפו? 2. במיכל ריסוס רגיל של 1 ליטר (שפריצר כזה) כמה לשים ONR ירוק? 3. בדלי של 16 ליטר כמה לשים ONR ירוק לשטיפה עם כפפה? תודה
  2. סיקרנת אותי עכשיו - איזה סמל חדש יש לסיאט?
  3. מכיוון שאין לי מזרק למדידות מדוייקות חחח, כמה זה בערך נגיד מהפקק?
  4. מישהו מעוניין לרכוש את המקציף GLORIA FM 10? ברגע שקונים כמה זה יוצא בסביבות ה150 שקל בעוד שלבד זה עולה 220... אני מאיזור חיפה והקריות.
  5. דרך אגב עוד שאלה, מה כמות השמפו לעומת מים ששמים במקציף?
  6. אם הייתי קונה רק את זה אז כן זה יוצא לא יקר, אבל אחרי הקנייה שעשיתי מאוטוסטור + ערכת שטיפה 12V + מגבות + דליים + שפריצרים + ONR זה הופך להוצאה מוכרת במס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. אולי בהזדמנות.
  7. הרגע הזה שאתה הולך לקנות דליים כמה שיותר גדולים לשטיפה והמוכרים ב ACE חושדים בך שאתה מנסה להעלים גופה.
  8. התכוונתי למכשיר שמקציף ולא לסבון, אני מחפש מכשיר ריסוס להקצפה.
  9. יש למישהו המלצה למקציף כזה שאפשר לקנות בארץ? אפילו משהו קצת פחות טוב... ניסיתי לשים שמפו של MR PINK עם מים במרסס גינות וזה לא בדיוק מקציף אלא סתם מוציא מים עם סבון חחחחח...
  10. מה קורה חברימוס? חשבתי על שרשור קצת הומוריסטי, ולמה הגיע לי הרעיון לראש? היום הגיעה לי בבוקר הזמנה מאוטוסטור (בהזדמנות זו חייב לציין שהשירות שם מצויין, הזמנתי אתמול בצהריים והיום ב8 בבוקר המשלוח כבר היה אצלי), בין הפריטים שהזמנתי הייתה גם כפפת מיקרופייבר של קארפלן (הגדולה הירוקה). חברה שלי רואה את המשלוח ומה הדבר הראשון שעולה לה בראש? "הכפפה הזאת ממש רכה, אני רוצה שתעשה לי נעימי איתה אח"כ) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. אז השרשור הזה יילך ככה - כל אחד ירשום משהו מצחיק שקרה לו שבגללו אפשר לדעת שהוא דיטיילר או סתם חולה נקיון של הרכב בנשמה! אני אתחיל - הרגע הזה שחברה שלך רוצה שתעשה לה נעימי עם כפפת מיקרופייבר של קארפלן :roll:.
  11. הייתי מרטיב אותה ומנסה לנקות אותה רק עם מים בתור התחלה, ומיד אחרי זה מכניס למכונת כביסה (בלי מרכך ובלי אבקת כביסה!!!)
  12. עדיין לא שווה, וגם אם כן מצריך דלי מאוד מאוד גדול.
  13. בויקטורי ימכרו מוצר של שופרסל? לא קצת ניגוד עניינים?
  14. בדקתי בתל חנן כבר לפני כמה ימים ואין. אבל הנה סיפור מצחיק - אמרתי אני אנסה את מזלי בשופרסל במתחם איקאה בקרית אתא, התקשרתי בצהריים לשאול אם יש להם את זה ובחורה מאוד נחמדה שענתה לי שלחה קופאית כדי לבדוק שחזרה עם תשובה חיובית! סוף סוף! אמרתי לה לשמור לי את זה בצד... הגעתי בשעה די מאוחרת לסופר אחרי הלימודים, הולך למדף של המוצר ניקיון ופשוט לא מוצא שם את הAPC. הלכתי לקופה הראשית וראיתי שכן שמרו לי אותו, אבל הייתי סקרן ושאלתי את הקופאית איך זה שלא מצאתי את זה במדפים?! מה היא אמרה? שזה היה האחרון! או שהביקוש למוצר הזה מטורף או שפשוט כבר בקושי שמים אותו על המדפים אם בכלל... אבל הנה ה4 ליטר שלי חחחחח...
  15. בקיצור אני אוותר על העניין, בארץ אין את זה במלאי בשום מקום, ומאיביי פשוט לא שווה להזמין, הרוב לא שולחים לארץ ומי שכן הדמי משלוח עולים יותר מהמוצר וזה יוצא איזה 160 שקל לחתיכת פלסטיק שלא בטוח יכנס לדלי... תודה לכולם בכל מקרה
  16. תמונה תוכל לעזור, למרות שלפי זה שאמרת ששטפת בשמש והפח היה חם אני מאמין שזה מים שהתייבשו. לא מומלץ ואפילו אסור לשטוף רכב בשמש כשהפח חם, המים עם הסבון מתייבשים עליו וזה מה שגורם לכתמים. הייתי ממליץ לנסות להוריד את זה ע"י שטיפה באמצעות ONR.
  17. לא ממליץ על המוצר, יש יותר טובים ממנו בעיקר ביחס למחיר שלו.
  18. הקטע זה שהיום בדיוק קניתי 2 דליים של 16 ליטר, הדליים היותר גדולים משמשים בתור פח וגם עולים בסביבות ה100 שקל לפח בACE. נראה לי קצת מיותר כל ההתאמות האלה בשביל מוצר שעולה 70 שקל וגם לא בטוח כמה ימנע סווירלים.
  19. אני רוצה להזמין מאיביי GRIT GUARD למניעה של לכלוך בשטיפה. באוטוסטור אין במלאי, ובאיביי בגלל העלות משלוח זה יוצא אפילו יקר יותר מבארץ (70 ש"ח). לפני שאני מזמין רציתי לוודא שזה מתאים לכל דלי ושאני לא סתם אקנה את זה ואגלה שזה גדול מדי או קטן מדי. תודה
  20. לפי דעתי רק תיקון במכחול, אחרת זה להחליף את הידית.
  21. הAPA של מגווירס עולה בסביבות ה90 שקל, ה APC של שופרסל עולה 12-15 שקל, הקריות זה לא תל אביב הכל אחד ליד השני אז הלך לי אולי 5 שקל דלק חחחחחחחח.... פשוט מוזר מאוד שאין בשום מקום.
  22. מה קורה חברים? עשיתי סיבוב בכל שופרסל שקיים בקריות (הייתי ב6 סניפים) ובשום מקום אין זכר ל APC שלהם. יכול להיות שפשוט הפסיקו לייצר את זה?
  23. אני חושב שבמצב שאתה מתאר עדיף לך לקחת את הרכב לדיטיילר שיעשה עבודה מקצועית וטובה יותר.
×
×
  • תוכן חדש...