Jump to content

Daniel Halperin

  • הודעות

    161
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Daniel Halperin

  1. האינסייט לא תסחב טוב כמו הפלואנס ודווחו בעיות יציבות ואחיזה.
  2. יוניון קונה ישירות מהיצרן(מחיר לכמות נמוך),יש לה הסכמי הובלה ואחסנה פה.
  3. יותר מידי מרחק ודלק שיהיה באיזור המרכז-דרום תודיעו!!
  4. לא שמתי לב שמדובר על תחנת דלק "פז". פז נמצאת בתוך מישור אדומים במתחם של שופרסל והיא יותר זולה מפז בתוך מעלה אדומים. תלדקתי רכב ליסינג והוא הציג לי מחיר של 7.02 או שהמבצע מותנה במשהו או שההסכם עם חברת הליסינג אחר.
  5. מה זה משנה שהוא זקן? זה שהק"מ נמוך לא בהכרח אומר שהרכב במצב טוב. הוא ימשיך לחפש את מי שישלם לו סכום כזה על אימפרזה בת 11 ולא ימצא.
  6. במישור יש תחנה של "דלק/דור" ביציאה ועוד אחת של "פז" התחלה של איזור התעשייה אם נכנסים ממעלה אדומים.
  7. לרוב הרכב יוצע בהנחה/תוספת אבזור.
  8. תעשה בדיקה מטעמך.
  9. נצמדים לאופנה הנוכחית.
  10. גם במנועי TSI ותיבות הDSG יש שילובים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.
  11. אולי לא שטיפה חיצונית מלאה(ווקס וכו') אבל לעבור קצת להוריד את האבק ולנקות מבפנים.
  12. רכב מעניין מאוד. תודה על השיתוף
  13. לא שמעתי על פונטו עם גיר אוטומטי. או ידני או רציף/רובוטי כתלות במנוע.
  14. המחיר גבוה מאוד,גבוה מידי אפילו. הרכבים האלה נמכרים ב10 אלף פחות עם ק"מ ממוצע.
  15. התרשמתי מהפג'ו 5008,מנוע טוב וגיר יפני. רכב מעוצב ונוח לנסיעה. יש גם את האורלנדו של שברולט.
  16. אני מאמין שמחיר השטיפה מגולם במחיר הדלק באותה תחנה. לכן זה לא משנה אם אתה משלם 35ש"ח או מקבל אותה "חינם"
  17. התכוונתי לסיויק. מכיר את ההבדל בין הונדה לטויוטה.
  18. לרוב רשום פגיעות: משמעות גבוהה/נמוכה/שולית.
  19. אם זה רק צבע ואין צורך ביישור המחירים שהוצעו לי הם 300-500 ש"ח.
  20. תודה רבה על השיתוף! מעניין לראות שלמרות שהשוק "קשה" ישנם רכבי יוקרה שנמכרים קרוב למחירון.
  21. האקסנט תרגיש פחות איכותית מ2 מרכבים שפותח השרשור מתלבט ביניהם אך תהווה חלופה הגיונית. אם כבר אז לחפש את האקסנט I25.
  22. הB3 לא מרגישה זריזה למרות 150 כ"ס שיש לה בגלל גיר 4 הילוכים מיושן שמותקן בה שגם לא תורם לצריכת הדלק. הרכב בעל מערכת AWD שמהווה ייתרון באחיזה ויציבות על הכביש והחסרון כאמור הוא צריכת דלק. המושבים ברכב נוחים והוא נעים לשהייה.
  23. לפי הבנתי אתה מתלבט בין 2 רכבים אלה משום שהם מציעים יחס מחיר-שנתון טוב יותר מהמשפחיות המקבילות. לא מכיר את הפלואנס אבל יש לי נסיון של כמה מאות ק"מ על קרוז 1600. הרכב מאוד מאוד רועש יש רעשי כביש משמעותיים וכמובן שהמנוע נשמע רוב נסיעה. הוא עושה הרבה רעש אבל הרכב לא מאיץ בצורה טובה. תיבת ההילוכים לפעמים נתקעת על הילוך או קופצת מהילוך להילוך ובחזרה 3-4-3. זה כמובן משפיע על ביצועי הרכב ועל נוחות הנסיעה. המושבים בה לא נוחים ומישיבה בפלואנס בה הם טובים יותר. האבזור תלוי בגרסה ובחברת הליסינג בה אתה רוכש את הרכב,חלקן מגיעים עם מסכי מגע וחלקם לא. לדעתי זה הרכב המשפחתי הגרוע ביותר מבין רכבי ה1600 שנמכר(ונסעתי ברובן המוחלט של המשפחתיות החדשות).
×
×
  • תוכן חדש...