Jump to content

בועז וולקן

  • הודעות

    140
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן

  1. אשמח לדעת איך אתה מצליח לחלק לבי אמפינג דרך ה HU ? הרי אין יציאה לכול ערוץ ב HU . תודה
  2. ועוד שאלה קטנה בבקשה . מה זה NON-FADING ראיתי למכשרים שיש את זה יש רק שתי יציאות למגברים ללא סאב יכול להיות ?
  3. מה הסיבה שאני מוצא באתר שלהם רק הדגם DEH-5850 ולא DEH-5800 . זה קשור לתדרי הרדיו? ואם עשו קומבינה אם התדרים אתה אומר לא לגעת?
  4. הכול רק לא בני קור . הבן אדם חלטוריסת ברמות שאני לא ראיתי בחיים . הוא אפילו לא יודע מזה שעונים . אצלי הוא בדק לחץ לפי העינית של המיבש! לא פלא שהמזגן הלך לעולמו אחרי חצי שנה ואיתו גם ה 2000 ש"ח שהשארתי אצלו . אני מטפל אצל ברק אור ברח' המנוע בדרום תל אביב . הבן אדם מקצוען אמיתי וחובב ספורט מוטורי כך שהרכב מקבל שם יחס חם במיוחד . אני כבר שלחתי לו מעל 10 חברים שלי וכולם יצאו מרוצים + . בהצלחה .
  5. שלום אשמח לקבל חוות דעת על המכשיר הנ"ל : http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1828151 וכמובן אשמח לשמוע על מכשירים טובים אחרים בסדר גודל מחיר זהה . אציין שמאוד חשוב לי האיכות ולא העוצמה . לא חובב בס מטורף למרות שיש לי סאב ומחפש את הסאונד הכי חם שיש . תודה בועז
  6. ווסת דלק מתכוונן של חברת FSE . הווסת היה בשימוש רק כחודשים ובאריזה המקורית . מקפיץ 1 באר בלחיצה . 050-2007310 בועז לא בפרטי בבקשה !!!
  7. מרורים רבים אכלתי מ 205 שהייתה לי ,אגב בדיוק אותה שנה . הבעיה לא במנוע הצעדים לא באטם ולא בלמדה . הבעיה היא בחיישן מצב מצערת . חיישן מצב המצערת בנוי שם בצורה של 4 פסי נחושת בצורת חצי עיגול ,החיישן נמצא בצד המצערת וניתן לזהות אותו ע"י הקונקטור שמחובר אליו . קונקטור אחד הולך למנוע צעדים והשני הגדול יותר שייך לחיישן מצב מצערת . הבעיה נוצרת ע"י שחיקה שלאחד הפסים לרוב השחיקה העיקרית נמצאת בתחום הנמוך של הפרפר משמע בטורים סרק .השיחקה גורמת למתן אינפורמציה שגויה למחשב וע"י כך נוצרים הזיופים/חיתוכים. כאשר אתה מכבה את הרכב ומניע אותו מחדש התופעה נעלמת (אם כי שזה יחמיר זה לא יעלם ) כי המחשב בעצם מבצע קריאה מחדש של מצב המצערת ועם הטורים מסתדרים אז הקריאה יצאה נכונה . אגב תקן אותי אם אני טועה אבל התופעה קוראת רק שהמנוע חם נכון ? כי אז המנוע צעדים יוצא מכלל פעולה שגם לו יש חלק קטן באינפורמציה על מצב המצערת . בתור עזרה ראשונה אמליץ לך לנתק את המצבר ולעשות איתחול למחשב זה יכול לתת לך שקט לכמה ימים. לגבי פיתרון הפיתרון היחידי הוא החלפת החיישן ,אבל הבעיה היא שלא ניתן לרכוש את החיישן בלבד אלא עם כול המצערת . סיפור כזה בחברה יעלה לך כמה אלפים . מיכוון שהבעיה הזאת הייתה מאוד נפוצה באותם שנים בעיקר בc-15 ששירתו את צהל וחברות אחרות ניתן למצוא בשוק מצערות שעברו שיפוץ . אני קניתי מצערת קומפלט משופץ שעלתה לי 1200 ש"ח והבעיה נפתרה לתמיד . אני יכול להפנות אותך למוסך שטיפל ברכבים האלה ויש לו את המכשיר המיוחד שיצרה בוש !באותה תקופה על מנת לאבחן את הבעיה ואצלו גם קניתי את המצערת אם כי אני לא בטוח שנשארו לו מצערות . יום טוב
  8. למכירה ווסת דלק מתכוונן של חברת FSE באירזה המקורית . הווסת כמעט לא היה בשימוש . מקפיץ 1 באר בלחיצה . פרטים בסלולרי בלבד 050-2007310 בועז
  9. אדם נהרג בהתנגשות עם עץ עקב מהירות מופרזת . אני מקווה שזה לא קשור אלינו .
  10. רציתי לדעת בבקשה מה ההבדל בין בזוקה לסאב חוץ מהמראה החיצוני . האם בוזקה מתאימה לסוג מוזיקה מסויים או שזה סתם סטיגמה . תודה
  11. שמן זול בדרך כלל בארץ נמכר רק השמן המינרלי. אם אתה רוצה לשמור על המנוע תקנה רק 100% סינטטי . ההפרש בכסף זניח לטובת שמירת חיי המנוע והאגזוז .
  12. ראשית חבר את נשם השמן (תמונה 1 ) זה גורם לאיבוד רב של שמן במנוע . תנסה לשים אליו איזה אזיקון כי זה תמיד נופל ובכול פיג'ו. בקשר לסל"ד: ראשית נסה לעשות reset למחשב ע"י ניתוק מצבר אצלי זה עזר לא פעם . זה יכול להיות הרבה דברים החל מ: מנוע צעדים עייף שלא קורא את אחוזי פתיחת המצערת ועד חיישן מצב מצערת . חיישן מצב מצערת ידוע כלא אמין עד שנת 97 . ב97 הוא הוחלף לחיישן קצת יותר נורמלי ואיתו גם מנוע הצעדים (6פינים במקום4) אם אתה מרגיש שהכול בסדר בנסיעה רגילה לדעתי אל תיגע בכלום כי זה עסק יקר . כאשר חיישן מצב מצערת נדפק מרגישים את זה טוב מאוד בנסיעה תאמין לי מנסיון. אם תרצה אוכל לשלוח אותך לבעל מקצוע מדהים שהתעסק שנים בדיוק בבעיות האלה ויש לו את כול המיכשור . אותי הוא הציל . דבר איתי בפרטי יום טוב
  13. למכירה 4 ג'אנטים 15" כולל צמיגים במידה 195/55/15 הצמיגים במצב מצוין וגם הגאנטים . מחיר 1500 ש"ח למכירה משאבת ההגה חשמלית מתאימה לכול הצרפתיות למינהם חברת HPH . המשאבה במצב מצויין מחיר 550 ש"ח בועז 050-2007310
  14. דובי אני הייתי קצת יותר קטן ממך בתקופה ההיא ולצערי לא יכלתי להגיע למסלול באשקלון לעיתים קרובות . יש ברשותי תמונות ממרוצי הראלי שנארכו באיזור ים המלח וערד הבעיה שאין לי כל כך איך לסרוק אותם . אכן זאת הייתה תקופה אפילו ספונסרים היה להם . תגיד רם לנדס הוא לא מנכ"ל ערוץ 10 היום ?
  15. תמצא את זה בשדרות הר ציון בתל אביב . עלות לא יותר מכה שקלים מקסימום כמה עשרות אבל אני לא מאמין . אני גם חושב כמו תמיר שאכן נדפקה שם בדרך גם דיודה (מה שמסביר את ההתחממות ) תנסה להחליף אין לך מה להפסיד אבל תחליף גם את הכבל.
  16. תודה חבר אבל אני חייב לסגור עסקה מחר ולא יהייה לי זמן לקפוץ . אבל תגיד איזה מוסיקה אתה שומע ? ואיך הטויטרים שלהם יחסית רכים ? ועוד שאלה הם צריכים מגבר חזק ? תודה
  17. יש לך מושג כמה הם עולים . ואיך לדעתך הדגם DSD216 של MB
  18. אודה למי שיכול לתת חוות דעת על הקומפוננטים הנ"ל . אני יודע שבסופו של דבר מדובר על טעם אישי אבל אני לא מוצא שום מקום שאפשר לשמוע אותם אז אני אנסה להעזר בכם . 1.cerwin vega hed 1602 2.infinity-6500 3.mac audio 2.16 4.rokford fnp2514 5.morel-dotech אני צריך לקנות שתי סטים אחד בשבילי ואחד בשביל חבר . אני מחפש צליל הכי חם שאפשר שונא טויטרים צרומים , אצלי הם יוגברו ע"י מגבר power acoustik 250W*2. אני שומע בעיקר רוק ולא בווליום מטורף. ולעומת זאת חבר שלי מחפש כמה שיותר עוצמה אצלו יש מגבר CONCORD 800W*4 הוא שומע בעיקר פופ ומוזיקה שחורה . ועוד שאלה מישהו מכיר את הסאב של magnet-transforce 1200 והאם ניתן להרים אותו כמו שצריך ע"י מגבר 500 W אין לי מושג כמה RMS לצערי אבל הוא די חזק . תודה ושוב תודה בועז
  19. אהלן אבקש את עזרתכם . חבר שלי רוצה להתקין מערכת בטויוטה קורולה חדשה (רדיו בילד אין) לרדיו אין יציאות ל RCA לכן התקנתי מתאמים עם יציאות ל RCA . הבעיה מתחילה במגברים , יש לו שתי מגברים אחד COCOROD 800W *4 השני מגבר סיני (משהו זול ) 500W*2 אין לי נתוני RMS לצערי אבל המגבר הסיני די חזק שמחברים אותי בגישור .שאני אומר חזק אני כמובן לא משווה לשום מגבר איכותי אבל הוא דחף בסדר סאב 12" של חברה לא ידוע . התיכנון הוא להתקין בדלתות האחוריות קומפוננט של LANZER שיש לו ומקדימה לחפש קומפוננט טוב . הקומפוננטים מתוכננים להתחבר CONCORD אחרי חיבור קורס עם שליטה על הסאב . הציעו לו קומפוננט של LAITING AUDIO ב700 ש"ח או INFINITE ב 800 ש"ח או CERVIN VEGA ב 1100 ש"ח לגבי סאב הציעו לו סאב של INOX ב700 ש"ח או פיוניר ב 600 ש"ח . עכשיו השאלה היא על איזה סאב וקומפוננט אתם ממליצים חשוב לי שהאלמנטים היו יחסית נצילים כי המגברים חרבנה . התקציב לקומפוננט עומד על 1000 ש"ח ולסאב 800 ש"ח . סגנון המוזיקה הרבה שחור וטראנס בווליום שמשתף את כול השכונה . אודה לרעיונות נוספים למי שיש . יום טוב בועז
  20. פולי 6 PK מדחס משופץ עם אחריות לשנה עולה 700 ש"ח . חדש 1100 ש"ח לפני מע"מ. אם אתה מתכוונן להחזיק את האוטו עוד הרבה אני ממליץ על חדש . בהצלחה
  21. יש לי חבר פחח שמתעסק בכל זה
  22. הג'אנטים במצב מצוין כולל צמיגים כמעט חדשים 195/55/15 מחיר 1500 ש"ח פילטר K&N IN BOX יעודי לוולקן 2.0 במצב מצוין 150 ש"ח למכירה גם קאליפרים של וולקן . 050-2007310 054-7672032 בועז
  23. אאאאהההה חברה מה אתם לא רואים שמישהו החליט להסתלבט אליכם. וולקן 1.4 ??????????????????????? גם אם מישהו ינסה לחשוב לעשות קופה ע"י המרת המנוע ל1.4 ולאחר מכן למכור את הרכב הוא ירד מזה מהר מאוד אחרי שהוא יבין כמה דברים לא מתאימים לו וכמה התאמות צריך לעשות . אח שלי רק בריאות .
  24. בעיה מוכרת ידידיהבעיה נובעת מהמח של הנעילה המרכזית .המגעים בתוך המח מתחילים להתרופף או שנכנס להם מים (מנסיון). המח נמצא בדלת של הנהג בחלק התחתון של הדלת . הוא מוסתר ע"י פלחים של ברזל לכן פשוט חפש את הברגים זה אמור להיות קצת מתחת למנעול . המח הוא קופסא סגורה שלא ניתן לפתוח והוא בצבע אפור לכן לא נותר אלא רק להחליפה . במידה ואתה מבין מעט בחשמל למח נכנסים 4 חוטים ,+ו- ויציאות +ו- למנעולים כאשר הפזה מתהפכת בכול פעם (סוגר פותח) . נסה לזהות את החוטים ונסה לגשר אותם לשניה ותראה אם זה פותח וסוגר את כול המנעולים במידה וכן אז המח דפוק . אגב הנעילה בדגמים האלה היא מקורית לכן את המח ניתן למצוא רק בלובינסקי . מקווה שעזרתי
  25. תגידו לי זה החום או שזה באמת אתם ??? יונדאי גאטס רכב עגלה ברמות שלא ניתן לתאר הרכב הזה לא זז פותח כמו הדלתא 79 שהייתה לפני שנים והגיר האוטומט ארוך כמו הרגלים של קספר .ועם כבר הצלחת לגרום לקיק דאון אז הרעש של המנוע ישר גורם לך לעזוב אותו בשקט . מה שכן לדעתי הרכב די נח ונותן תחושה טובה יחסית ליונדאי לגבי ה206 מול היונדאי קצת קשה לי להאמין שהיונדאי לקחה את 206 בעליות ...
×
×
  • תוכן חדש...