Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. לא לא שלא יוריד acdsee..שיתמש בתוכנה של ווינדוס לראות תמונות אחרי פתיחתם עם winrar שלא ישכח ללחץ את התמונות לתיקייה חדשה כדי שיוכל לראות רצוף תמונות...בתוך הראר אפשר לראות רק תמונה תמונה
  2. אביתר, אל תשכח לצנזר מספרי רכב..שלא יעשו בעיות
  3. תעלה גם תמונות שלך אביתר, ראיתי שצילמת עוד חוץ מהפרה שלך =)
  4. אחי, התוכנה שאיתה פותחים את התמונות נקראת Winrar אתה מוזמן להוריד אותה..חיפוש קל בגוגל יעזור לך.
  5. אסף, אל תשכח את החצי אירוח שלי עם הטעם הלימון שהתאהבתם בו, זוכר? חחח
  6. המשך לתמונות : והפעם התמונות של מנואל (דראגסטר, הוא מושעה אז אני מפרסם בשמו) הנה הלינק לתמונות שלו : **ושוב, אם תמשיך לתת לינקים לתמונות שבהן לא צונזרו מספרי הרכבים, תושעה גם אתה.** ועמית המכוניות על שלט הגיעו בשעה 1:40 בערך..
  7. היה מפגש נחמד לאללה..חבל שאנשים מדברים לאוויר ובסוף לא מגיעים. מקווה שבפעם הבאה באמת יבואו יותר אנשים.. היה נחמד גם לראות אנשים שעושים מפגש שטיפת מכוניות חחח..ולסיום מפגש מכוניות על שלט בכל מקרה..הנה התמונות שלי מהמפגש הזה... תורידו ! שווה .
  8. טוב דיברתי עם מנואל, המזג אוויר מצויין, יש שמש, חמים. מפגש מתקיים.
  9. מישהו פה מקרית גת? או מישהו שיכול ליצור קשר טלפוני עם מנואל ? הוא מושעה ואין מישהו שיעדכן לגביי מזג האוויר..
  10. לא מצחיק. אל תציע עוד רעיונות.
  11. יופי אני רואה שיש הענות יותר טובה ממפגש קודם, אירגתי עוד כמה אנשים שיגיעו עם רכבים..מקווה שיבואו עוד !
  12. מגיע בעזרת השם אם אין שינויים.
  13. תפעול וכד'.
  14. יש לציין שגם הנוחות שימוש במכשיר 9855 הרבה יותר טוב מאשר 9853, דבר כן משמעותי!
  15. כמה עולים 2 בולמיים קדמיים וכמה עולים 4 בולמיים לרובר R25 .. לא שיא האיכות משהו נחמד ולא יקר..אני לא מבין ממש בזה.. תודה רבה
  16. מסכים עם blackmazdaF .. רק אם יש לך איש שיעביר את זה בעצמו ולא בעזרת משלוח כלשהו..אתה תצליח לעבור את המכס (לא בטוח ב-100‏%..יכולים לעלות עליו..אבל הסיכונים קטנים יותר).
  17. תרשה לי להוביל אותך לחנות מאוד מאוד אמינה, מאוד זולה..שמיקומה בלוס אנג'לס. אני לא יודע אם זה חנות ממש פיזית, אני חושב (ככה הבנתי) שאת הקניות וההזמנות עושים רק דרך האתר..לא יודע אם יש חנות. האתר מאוד אמין, מנסיון שלי ושל עוד כמה אנשים. המחיר הוא כמובן לא משמעותי ממה שאתה הצעת פה, אבל בכל זאת.. http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17027 רדיו דיסק ברמה גבוהה ואיכותי ביותר, חיפוש על שמו יעזור לך המון. ואני מקווה שאתה מודע לכך שהוא מסך נגיעה, כן?
  18. תשמע, אם ימצאו לך שם..תשמח! המחירים שם באמת זולים אבל קצת באסה עם האחריות. לגביי המיקומים שחיפשתי..זה כל איזור ניו-יורק, לוס אנג'לס .. ניו ג'רזי כל הסביבה שם. והתקשרתי למלא חנויות שלא תמיד התסכלתי על המיקום..יותר עיניין אותי המלאי, ואם יש לא היה בעיה לדאוג למשלוח לבנאדם שחיפש לי.
  19. אז ככה..לכותב האשכול : במכשיר Alpine 9855 יש לך אפשרות דרך המכשיר עצמו! בתפריט, להפוך את הרדיו לתדרים שיתמכו בדרים של ישראל. תעשה חיפוש על הניק של ניר ( green monster ) הוא הסביר כמה וכמה פעמים איך עושים זאת. (עשיתי את החיפוש בשבילך, הנה התוצאות : ) לחיצה קצרה על המקש של הMENU תוביל לתפריט הקצר. משם מעבר בדפדוף לTUNER. משם לשינוי הAREA ושינוי מZONE 1 ל ZONE2 ( או AREA 1 ל AREA 2) לא זוכר בדיוק את אם זה ZONE או AREA אבל הרעיון מובן. צוטט מתגובה של ניר באחד מהאשכולות שלי בעבר. בכל מקרה, אני אחד שחיפשתי המון, אבל המון זמן את המכשיר Alpine 9855 בארה"ב..התקשרתי לעשרות של חנויות ואצל כולם אזל אפילו שכתוב באתר שלהם שזה במלאי.. אני בספק אם דודתך תמצא את המכשיר שם. אני הסתפקתי לי במכשיר 9855R יד שניה שקניתי פה בארץ ממישהו נחמד מאוד.. המכשיר במצב פצצה ממליץ לך לחפש גם.. המלצה שלי : יד שניה אל תקנה ביותר מ-2000 (כמובן אם זה לא מכשיר חדש שמישהו מחפש למכור..רק מכשיר שנעשה בו כבר שימוש..וחשוב מאוד לחפש משהו עם אחריות). בברכה, דרור.
  20. אל תקנה לפי שאתה שומע אותו.. שום סאב אל תקנה לפני שאתה שומע אותו.. אני מדבר מניסיון.
  21. חח זה לא עוזר שפתחת בסוף אחי.. וכן הקורולה באמת הרימה אותנו שם..רק שהבאס היה מרוח מידי :\ בכל מקרה..אין על המיאטה
  22. לא פתחת את האוטו בכלל אחי! דווקא רציתי לצלם..החנת אותו והשתקת אותו! פעם הבאה תציע אתה .. תפתח..אנשים יבואו להתסכל .. הם לא אוכלים!
  23. שלום, אני מחפש רנו מגאן קופה נפח מנוע : 1600 או 2000 (כמה כ"ס יש ל-1600?) יד : לא יותר משלישית ק"מ לא מעל 150 שנה : לא חשוב מחיר : שלא יעבור ת'40..תיהיו קצת גמישים :} חשוב שלא יהיה צבע דהוי \ מכות פח \ קילופי צבע..כי זה דבר שבעיני מאוד חמור. תודה רבה לעוזרים
  24. התחיל גשום עד שעברנו לתחנת דלק ושם היה נחמד מאוד ונרגע הגשם.. היה מפגש נחמד .. הנה התמונות שאני צילמתי (כולה 22 תמונות..לא היה הרבה לצלם!) צלם או לא? חח סתם..יאללה תהנו חברים!
×
×
  • תוכן חדש...