Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. על זה אם אפשר לדבר בפרטי אני אשמח. בקשר לאשכול, כמה המחירים של הסעפת הזו ? תודה
  2. נשמע מעניין, מה לגביי חסרונות ? האם זה משנה את צריכת הדלק ? או משהו אחר ? אם כן, עד כמה? באיזו מידה ? וכמה אצטרך להשקיע כספית על דבר כזה ?
  3. תודה רבה ליאור, בהחלט הבהרת לי את העיניינים . אני מעדיף כמה שיותר איכותי, לא משנה לי המראה כל עוד זה מתחת למכסה מנוע. אם אתה אומר ש-InBox יותר איכותי, ומה לגביי הספקים? האם יש הבדל בין פילטר בצורת כונס, מאשר InBox בהספקים ? ואיזה חברה הכי טובה ל-InBox ? אין לי בעיה להשקיע 400 שקל לפילטר פתוח + ערכת ניקוי. תודה רבה ליאור.
  4. מה הכוונה ממיר ספורטיבי? צנרת איכותית? תוכלו בבקשה לדבר איתי בטיפה יותר פשטות ? כאילו, הסבר קטן על מה כל דבר עושה..ועלויות ויתרונות וחסרונות תודה על הכל חברים
  5. צילמתי תמונות של המנוע, האם לדעתך יהיה לי מיקום מספיק טוב? http://img107.imageshack.us/img107/9928/2007013ex2.jpg http://img107.imageshack.us/img107/2626/2007012ut1.jpg תודה תמיר.
  6. היי ליאור, אני מודה לך על התגובה . מאיזו סיבה מומלץ לרכב שלי פילטר InBox ? מה ההבדל בין פילטר רגיל לבין InBox ? ואני שמח שהמחירים שציינתי באמת מתאימים, לגביי הסדנאות שנתת לי, אפשר לקבל את האתרים שלהם? אני מכיר רק את Pit-Stop. תודה , דרור.
  7. שלום לכולם, רציתי לשים פילטר אוויר פתוח ברכב שלי (מגאן קופה שנת 00 ), ומחיפוש מורחב על החברות, הבנתי שהן המומלצות והטובות בעניין. אשמח לקבל חוות דעת על החברות, על סוגי הפילטרים, ויתרונות וחסרונות של כל חברה (וגם אם אפשר השוואות בין החברות) כגון : אמינות תפוקה עלויות אפשר לומר שאני מוכן להשקיע עד 400-450 שקל לפילטר חדש. יישב על רכב : רנו מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1600 אם זה משנה משהו. בנוסף, רציתי שתמליצו לי על מקום שממנו אוכל לקנות את הפילטר במחירים טובים, רצוי באיזור הדרום . כי פשוט אין לי מושג למי לפנות. תודה רבה, דרור.
  8. מחפש ידית הילוכים כמו שיש בקליאו ספורט : הנה כמה תמונות לכמה סוגים : http://img370.imageshack.us/img370/9610/34347049uj0.jpg http://img370.imageshack.us/img370/6286/78984539qz7.jpg יש לציין, שהרוורס אצלי ברכב (רנו מגאן קופה, שנת 2000) הוא במשיכת טבעת כלפיי מעלה, ושילוב של הילוך ראשון. לכן יש להתאים את הידית לסוג זה. יצירת קשר בפורום, או במייל : [email protected] או בפלאפון : 0522701575 בברכה, דרור.
  9. אייל, כמובן שזה מעניין, ורצוי שתצטרף וכמה שיותר אנשים. מקווה שבאמת כל מי שנרשם פה יגיע אני כנראה אגיע עם עוד כמה חברים איתי באוטו, ככה שעוד קצת אנשים לאוסף
  10. תודה plumb, אכן אין מבחר רב. שאלה לי אלייך, כמה יעלה לי הידית של הקליאו ספורט כולל משלוח לארץ ? ניסיתי לחפש המון למשהו שיתאים לרכב שלי (לרוורס יותר נכון) וכמו שהבנתי פה, הידית של הקליאו ספורט מתאימה לי. תודה בברכה, דרור.
  11. מודה לכם מאוד על התגובות. פילטר, אגזוז וכל ה"דברים הרגילים" כמו שאמרתם כנראה יותקנו בקרוב, אני מתכנן על זה. fizban, כמה שאפשר לגביי סעפת פליטה, אפשר לקבל על זה יותר פרטים כגון : מה זה בכלל עושה ? יתרונות וחסרונות ? עלויות ? מודה לכם מאוד, וסליחה על ה"בורות" בנושא. בברכה, דרור.
  12. קודם כל תודה רבה לך, לגביי ה- ShortShift, הבנתי שזה באמת דבר שיעזור לי, אבל אני לא יודע אם המחיר מצדיק זאת (כל אחד והכיס שלו) לכן, רציתי לשאול מה קורה ובמידה אני רק מחליף ראש ידית, האם צריכה להיות בעיה כלשהי עם הרכב שלי? האם הידית תשתלב טוב עם הרוורס (ולא יהיה רווחים בין ) עשיתי חיפוש מורחב ב-eBay על ראשי ידיות, אני לא יודע מה בדיוק מתאים לרכב שלי כי אינני יודע על איזו מילה בדיוק לחפש. אשמח אם תעזור לי בכך. ishpuz כתב : אני מספיק ארוך וגבוה בשביל להסתדר. בכל מקרה תודה חבר.
  13. מבחינה חוקית, רק עד 16' אתה יכול להגיע.
  14. תודה, לגביי : 2. 195/50R16 חישוק 6.5" מה הכוונה חישוק "6.5 ? ואפשר בבקשה לדעת את מחירי העלויות להחליף מידה וחתך נמוך וכל זה ? תודה.
  15. אולי אני נשמע מצחיק, אבל גם אולי לא למקרה שלך לאנשים שזה קורה להם, אנא .. בידקו שהשטיח לא מפריע לכם קורה לי הרבה שאני לוחץ על הקלאץ' ופשוט משהו הוא נתקע למעלה, תפוס עם השטיח..
  16. אביב תתחדש גבר, סוף סוף, שמור עליו ועל האוזניים שלך כן ? כמו שנאמר, בסוף כולנו ניהיה חרשים, אם לא מהמערכת, אז מהאגזוז.
  17. ברשותי מגאן קופה מנוע 1.6 הגירסא 16v . הרכב כרגע על 110 כ"ס ללא שום שיפורים. רציתי לדעת, מבלי לקרוע את הכיס, איך אוכל להעלות במעט את הכוח של המנוע. אני לא מדבר על טורבו למינהם. תודה רבה.
  18. שלום, אני בעל רנו מגאן קופה שנת 2000 מידת הצמיגים שלי : 185/60/R15 רציתי לדעת, עד כמה אני יכול להגדיל חוקית את הג'אנט, ועד כמה את הצמיג עצמו? (חתך נמוך, וכל העיניינים שם .. פשוט אני לא מתמצא בזה). תודה
  19. שלום, יש לי רנו מגאן קופה שנת 2000 הפנסים שלי מלוכלכים ומגעילים, היו כמה אנשים שאמרו לי שהם שרופים וכבר לא שווה לי לעשות ניקוי. הנה תמונה : http://img237.imageshack.us/img237/3894/img5863copyud7.jpg בכל מקרה, האם אתם מכירים מקומות שמתעסקים עם זה, או שמוכרים כאלה פנסים יד שניה ? ועוד שאלה קטנה, במקרה ואני שם קסנון, האם התאורה שהוא מפיק ימרח לכל הכיוונים? אמרו לי שזה תלוי בפנס שלי.. תודה רבה לעוזרים
  20. הרכב שנת 2000, שימו לב שהצורה שונה מכל השנים שמתחת (כולל 99 - צורה ישנה) הפנסיים הם חשמליים (יש אפשרות כיוון של התאורה) בפרטי או בפלאפון : 0522701575
  21. הכל ייעשה בקרוב מאוד..כמובן שזה לא ישאר ככה..
  22. כשאתה גר בב"ש, אתה לא חייב לסדר כלום :] כבר היה לה ספולייר..ותלשו אותו, המקום פה מפוצץ בבדואים שגונבים פה כמו מים. אני לא חושב שיש צורך, והרכב עדיין יפה גם בלי ספולייר, זה לא כזה שינוי דרסטי
  23. תודה רבה, זה אכן נקרא קרוסאובר והתיבה היא מקורית מה שקיבלתי עם הסאב, אולי בעתיד ארפד אותה בבד מיוחד עם איזה ציור.. תראה למשל את התיבה של אחי : http://img369.imageshack.us/img369/2630/img1666bh6.jpg ובלמעלה שלה כתוב KICKER והכל אנחנו ניסרנו מעץ..גם את הדולפינים..כן כן..
  24. יפה, אני דווקא מאוד מרוצה מההרץ' ה-12 אינץ'..מדוייק ומספיק לי . בכל מקרה, תמשיכו בדיון :] וכותב האשכול, ראה המלצה שלי.
×
×
  • תוכן חדש...