Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. תודה לכם על העזרה, לצערי התקציב דל אבל צריך לנצל אותו כמה שיותר. כנראה שאלך על מורנו.
  2. מה דעתכם על החברה מורנו? קיבלתי כמה המלצות על החברה הזו, שמתאימה לתקציב שלי.
  3. קיבלתי, תודה על התיקון.
  4. מה הבעיה בשפה? אני אשנה.. לגביי הבולמים, בחרת להסתלבט עליי? איזה 6.5K חח בוא נגיד שהתקציב שלי .. הוא עד 500 שקל לבולם, וזה הגבול.
  5. אז ככה..הגיע הזמן שאני יחליף ת'בולמים ברכב שלי, ה-2 האחוריים אצלי כבר נגמרו.. אני מחפש משהו טוב אבל בלי להיסחף, גם אין לי תקציב דיי גדול.. אני רוצה משהו איכותי ובמחיר סביר..בולמים רכים וגם שיעזרו טיפה לאחיזה. על איזה חברות\דגמים אתם ממליצים? לרכב רנו מגאן קופה שנת 2000 תודה לעוזרים
  6. עידכון חוות דעת : אני חייב לציין שנהנתי מהקורס, יש שם אחלה מדריכים ואחלה של אנשים. אפשר לקרוא לזה "נהיגה בטוחה", השכלתי ולמדתי וחידדתי דברים בנהיגה שלי. ממליץ לכל נהג ונהג .
  7. טוב לדעת, נשמע קורס לא רע :] מקווה שגם ילמדו אותי קצת מעבר..שלא יעשו לי קורס של זקנים . (קצת סיבובים, קצת יצוב הרכב באיבוד שליטה וכד') תודה רבה לך. speedseeker, מצטער אבל לא.
  8. ומה ששמעת עליו, איך החוות דעת? איך המקצועיות? תודה רבה :]
  9. סידרו לי מחיר ממש טוב, אז אמרתי למה לא? מ-8 בבוקר עד 2 בצהריים הקורס, בכל מקרה, מי שמעביר את הקורס זה האתר הבא : http://kosher-rigshi.co.il/ רציתי לשמוע חוות דעת אולי מישהו שמע \ מכיר \ עבר קורס באותו מקום. המגרש ברשל"צ ליד הסופרלנד. ואיך זה בהשוואת לקורס של ראם סמואל ? (מבחינת מקצועיות וניסיון) תודה לעוזרים
  10. תודה לכולם, ולנמו הסססטלן, כנראה לחיל האוויר.. קצת מקומבן שם..
  11. מחר אני מתגייס..תאחלו לי הצלחה.. :]
  12. מישהו מוכן להגיב בבקשה על התגובה שלי ל'דרך' לקירור פילטר אוויר פתוח רגיל ? תגובה מס' 14. מה דעתכם על רעיון כזה?
  13. כל הכבוד לך על היוזמה, תודה..אך לגביי הפילטר אוויר בצורת קונוס, ישנו מישהו בעל רנו מגאו קופה מחו"ל, שעשה לפי דעתי אחלה רעיון לקירור משמעותי של הפילטר, ובעזרת זה ההספקים רק יעלו ! הנה לכם תמונות : תמונה של המנוע + הפילטר : http://www.smebo.co.uk/Coupe-Club/images/car/JPEG/engine4.jpg שימו לב, מתחת לפילטר יש צינור עבה (אל תתייחס לדק, הוא נראה כאילו הוא הולך לתוך הפילטר אבל זה בגלל הזוית צילום) תתייחסו לצינור העבה עם הפתח מתחת לפילטר, ותראו לאן הוא הולך : http://www.smebo.co.uk/Coupe-Club/images/induction_new2.jpg למי שלא זיהה, זה הפורנט של הרכב. הצינור מכניס אוויר קר, שמוביל היישר אל הפילטר, ושומר עליו קריר וזה מה שקורה, לכן ההספקים רק יעלו. שתדעו לכם שזה דיי פשוט לעשות דבר כזה למי שיש מספיק מקום כדי להכניס את הצינור הזה.
  14. יקר מאוד אחי, אני עכשיו דיברתי עם מישהו ... הבנתי ממנו שאין בכלל Ram-Air למגאן קופה שלי (מנוע 1.6 שנת 2000) מישהו יכול לאשר את דבריו?
  15. הבנתי שהראם אייר ינוצל מאוד טוב במגאן שלי, ורציתי לדעת מה המחיר הכי זול שנקלתם בו לפילטר זה. האם הגיוני למצוא אותו בפחות מ-700 שקל ? אשמח גם לשמות של חנויות, לא משנה לא מיקום בארץ..אבל אם יש קרוב לדרום אז למה לא. תודה.
  16. Tuning Car Studio מאפשרת לכם לדמות שיפצורים שונים על הרכב שלכם. הנה סתם ניסויים על הרכב שלי (אני מודה שאני גרוע, אבל זה היה בחפיף..עם קצת השקעה זה יוצא בול) Tuning Car Studio is a premiere software package, allowing users to tune their cars with nothing more then the picture of their vehicle. By uploading a photo of the car to the program, users can instantly change the bodywork color or choose new aluminum rims. Most elements of the car's frame can be changed with the available tools in a second - add new stickers, type words or slogans, or add headlamp eyebrows... in a moment! The program also gives you the ability to shade the head and rear lamps, and the windows. All the optical car tuning changes can be instantly viewed in the program. The new design can then be printed on paper. During their design work, users can listen to any music they wish, thanks to the inbuilt MP3 player. Using TUNING CAR STUDIO is easy and intuitive. All the tools are thoroughly described in the help file, implemented into the program. If you're looking to tune your car and design new elements, remember to try it out first in TUNING CAR STUDIO - the latest optical car tuning software utility. Minimal system requirements: Windows 98, 2000, Me or XP operating systems Pentium III 1GHz or faster processor 256 MB RAM GeForce 2 or compatible video card 500 MB HDD space Mouse CD-Rom x 4 אתר הבית: http://www.arjaloc.com/Tuning/index.html גלריה של תמונות נוספות: http://www.arjaloc.com/Tuning/galeria.html לינק להורדה: http://rapidshare.com/files/34911881/Tuning_Car_Studio-Full_Version_By_TheDrag0n.RaR מדריכון איך לשנות את שפה לאנגלית : לאחר שפותחים את הקובץ עם התוכנה Winrar, תחלצו את הקבצים והתקיות שיש שם לתקייה חדשה. אח"כ לחצו על הקובץ TCS.exe והתקינו את התוכנה לאותה התיקייה החדשה שיצרתם. לאחר מכן כנסו לתיקייה ששמה "Patch to change it to ENGLISH" ופשוט תעתיקו את הקובץ lang.ini לתיקייה הראשית של התוכנה, ותאשרו החלפת קבצים. תהנו חברים :] בסה"כ תוכנה נחמדה. מנהלים, אני מבקש ממכם בבקשה לא למחוק \ לנעול הודעה זו, במידה והאשכול אינו מתאים לפורום הזה. אני יודע שהוא לא ממש מתאים לשיפורים באמת, אך אני חושב שזה הפורום שבאמת אנשים היו רוצים לדעת איך הרכב שלהם יראה עם שיפורים \ תיכנונים לעתיד. במידה ובכל זאת האשכול לא מתאים, אבקש להעביר את האשכול לפורום המתאים, ולא למחוק אותו .
  17. תודה לכם, ליאור מה לפי דעתך מתאים הכי טוב והכי ינוצל לרכב שלנו? ראם-אייר, או קיט של פילטר בצורת קונוס ? והאם עדיף Simota או K&N במקרה שלנו ? (בכוונה שואל, לגביי הרכבים שלנו..שכל דבר צריך הזמנה מיוחדת לצרפתיה הזאת ) תודה חברים ושבת שלום לכולם
  18. צודק, לא הסברתי את עצמי טוב. התכוונתי שאינני רואה שום סיבה להשקיע על פילטר 700 שקל. 400 הוא הינו מחיר סביר ומספיק בשביל להשקיע על פילטר שיעשה את העבודה כמו שצריך. השאלה של גם הייתה לגביי האם הפילטר של סימוטה באמת ינוצל ? הרי אם לא נכנס לו אוויר בלחץ, אז אין לו ממש פעילות חיובית. (תקן אותי אם אני טועה) (צורפה תמונה, והקפתי בעיגול איפה יש מספיק מקום, בתמונה בקושי רואים..אבל יש שם מקום לשים 2 מגדשים ) http://img501.imageshack.us/img501/1016/2007011vi8jo3.jpg תודה, ואשמח אם תתייחסו לשאלותיי. יום טוב חברים.
  19. שלום לכולם, הציעו לי בסדנא החדשה בב"ש (Street-X) לפילטר של סימוטה + קיט (צינורות וגומיות) ב-430 ש"ח. לא כולל ערכת ניקוי. האם יש לכם מקום יותר טוב ? ועוד שאלה..האם הוא ינוצל טוב במגאן קופה 1600 ? הבנתי שבצרפתיות רק ראמר (שנראה כמו איזה כונס אוויר - וזה לא InBox) נותן עבודה כמו שצריך, מכניס אוויר בלחץ..אבל זה 700 שקל! ממש אין לי כסף לזרוק על זה. מה דעתכם ? תודה לעוזרים, חיפוש לא נתן לי תשובות מלאות
  20. שלום, יש לי רנו מגאן קופה, שנת 2000 . בכל פעם שאני מניע את האוטו, הטורים מיד עולים לטור 2, כאשר עם צריכים להיות על חצי ! וכשאני מפעיל מזגן, בכלל! על 2 וחצי. גם במהלך נסיעה, או אפילו אחרי נסיעה מספיק ארוכה (אומרים שהצ'וק כאילו מחמם את המנוע אוטומטי) הוא ממשיך להיות על טור 2. הדבר הזה טוחן לי דלק, זה כמו שאני יעמוד במקום על N ופשוט ילחץ גז. מה אפשר לעשות עם דבר כזה? המלצות למינהם ? תודה רבה ושבת שלום.
  21. היה מפגש נחמד מאוד, אני נהנתי בכל מקרה. במיוחד כשסוף סוף אני מגיע עם רכב ומערכת משלי מבאס ששוב אנשים רק מדברים לאוויר ומודיעים שיגיעו ולא מגיעים. בכל מקרה, הנה התמונות שאני צילמתי ! לא הרבה כי המצלמה שלי התחרפנה (נפלה לי לפני כמה ימים) (להגדלה יש ללחוץ על התמונה)
  22. להלן הנתונים שרשומים על הרכב שלי : רנו מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1600 גיר ידני. DA04 E004013 E2 SAN913 SAN513 NV676 DRAP05 HARM01 0/ ACCK MRTW Renault SA אלו הדברים שהיו רשומים על הרכב שלי אפשר לדעת האם אני עומד בתקנים ?
  23. אישית, אני ממליץ מאוד על הסאב הזה. סאב מדוייק מאוד, עוצמתי אם רוצים, ונותן איכות ובאס יפים מאוד. מכל הבחינות אני ממליץ עליו, רק בעיה עם המגבר שלך. אני עם מגבר של קיקר מוציא בגישור 325RMS וכמובן שהסאב לא מקבל 325 כי זה מוגזם ועוצמתי מידי. אפשר להגיד שהוא מקבל בין 150 ל-200 RMS וזה דיי והותר. אני לא יודע איך זה ישתלב עם המגבר שלך, נתתי את דעתי על הסאב עכשיו חכה לתגובות יותר מקצועיות לגביי איך הוא ישתלב עם המגבר שלך. חג שמח, דרור.
  24. בכדי לא לסטות מהנושא, בכל מקרה, בשמחה..הוא דיבר איתי על מוט גישור עליון, בולמים חדשים דברים שיותר ישפרו את האחיזה של האוטו..הוא אמר וצדק, הרכב יש לו באמת מספיק כוח ולאחר כמה נסיעות "כיפיות" באמת מגלים כמה חשוב האחיזה ברכב.
×
×
  • תוכן חדש...