Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. איזה באסה קמתי מאוחר הייתי מת לבוא :\ יש תמונות משהו ?
  2. אחי הוא עולה 345 דולר..כתוב שם 700 סתם כדי להראות כמה הם זולים מה זה חדש לכם ? למשל בעיתון..מחשב ששווה 1000 שקל מוכרים ב-3000 ואומרים שהוא שווה 6000 ... אז מה ?
  3. אני עדיין לא ממש יורד מקיקר...האם מישהו יכול לענות לי בבקשה על השאלות? תודה.
  4. בהתחלה הייתי דיי סגור על : Alpine 9855 \ 53 Morel Hybrid Ovation Kicker 06ZX650.4 Kicker CVR12 עד שמתי לב למחירים הזולים האלה בארה"ב..שיש לי הזדמנות כל כך קרובה להביא אותם ..מה דעתכם על המערכת הזאת : Alpine 9855 \ 53 Morel Hybrid Ovation Kicker 06ZX850.4 ( http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16927 ) Kicker L5 ( http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14811 ) (הדגם של הסאב הוא טוב ? האם תוכלו לתת לי דגם יותר טוב עד 200 דולר ? L5 בלבד..L7 קשה למצוא ב-200 דולר ... וחשוב שיהיה 2Ohm - בשביל גישור ) . המגבר יחזיק בראש שקט את הסאב והקומפוננט נכון ? מה דעתכם ? שווה את ההשקעה של הכסף ?
  5. יובל B, אם היית קורא טוב היית רואה שזה ביום שבת
  6. אם לא תשתולל איתו ותקרע אותו אין שום סיבה שהוא ישרף... תן לו את מה שהוא צריך..ואני בטוח שאתה יכול לשאול בפורום או מישהו שבונה מערכות הוא יכוון לך ככה שיהיה בול!
  7. אממ לא הבנתי כל כך את סוף המשפט ... חח זה אומר שאני אוכל לשמוע אצלך ?
  8. יש פה אנשים עם Morel Hybrid ברכב ? ופוקאל אני יודע שיש...אם יש מורל אני בא וגם עם נרגילה
  9. $DRAGSTER$ חיפוש יעזור לך.
  10. סבבה תודה רבה לשניכם.. אביב אין שום בעיה נדבר באייסיקיו כבר ואם אתם אומרים שלא צריך משהו "איכותי" עד כדי כך...אין אפשרות כאילו לסטים נורמליים ? אצלנו בבאר שבע קשה למצוא, כמו שאביב רשם בומבאס יקרן וחוצפן.. וגם יש לי אפשרות להביא בארה"ב..אז לא כדאי לנצל ת'אפשרות?
  11. הבונקר הזה לא נותן שום דבר לשמוע חוץ מהרכב תצוגה שלו..
  12. מצטער שאני פותח 2 אשכולות אבל הנושא הזה קצת לא קשור לשני (כאילו כן אבל עזבו חח) בקיצור הבנתי אני צריך 4 ג'ייג משהו כזה... 4G ... אני צריך המלצה לסט חיוט איכותי, אני מעוניין להזמין מארה"ב .. בוא נגיד עד 40 דולר זה מספיק? כי אני ממש לא מבין בזה ואני לא יודע חברות ולא יודע מחירים אם זה חשוב..המגבר הוא Kicker 06ZX650.4 תודה רבה לעוזרים.
  13. אז ככה..אני רואה שהמלצת לי על כל כך הרבה חברות...שבכיף מה אכפת לי להיכנס לאוטו ולשמוע ? אבל הבעיה אין לי איפה...יש לי פה בבית רכב עם מורל דוטק + MT22 .. ככה שמורל אני לא צריך להתאמץ אבל לגביי שאר החברות איפה אני אוכל לשמוע אותן ? במיוחד כשאני גר במקום יחסית שומם באר שבע... תודה רבה לכולם על ההמלצות..
  14. תודה רבה על ההמלצה, אפשר לקבל את שם הדגם המלא באנגלית בבקשה?
  15. לא אחשלי אני לא תיכננתי לקחת את הדגם הנ"ל ! לעומת זאת אני רוצה את המורל Hybrid ... כמה אני אצטרך לשלם עליו עם המבצע הזה שיש?
  16. אני מב"ש..האם שווה לבוא עד לשם ? הם יקרנים
  17. סבבה תודה, יש לך אולי חנות אחרת להמליץ לי ?
  18. טוב .. קראתי כבר את האשכול הזה..אבל לעומת זאת בחיפוש המונים של אנשים ממליצים עליו כל כך אולי פשוט צריך להיזהר עם מה שאני לוקח ולשים לב לאחריות ולהכל ? המחירים שהוא עושה לי הם אחלה...קשה למצוא במקום אחר..
  19. חברים אם כבר אנחנו בעיניין..אני מתכנן להביא את הרכיבים מליאור מולטימדיה..מה דעתכם על החנות? אני גר בבאר שבע, האם הנסיעה עד אליו שווה ? המוצרים שלו לא זיופים או כאלה שטויות ? והאחריות אצלו של אפליין היא אצל אפריל ? (וכן מנהלים הרצתי חיפוש אבל אני רוצה תשובה יותר מדוייקת, תודה) תודה
  20. למה להיזהר בזה שהוא חזק אחי ? זה טוב .. הוא יספק אותי ואני מביא אותו ב-1200 שקל מארה"ב . במקום 3000 בארץ.
  21. וואלה..הבעיה שהם קצת יקרים לי האם כדאי לחסוך עוד טיפה כסף? כי כבר מתחיל להתייקר לי כל העסק Morel Hybrid + Alpine 9855 \ 53 + Kicker 06ZX650.4 + Kicker CompCVR איך המערכת ככה ? (דווקא המגבר יגביר טוב את הקומפוננט והסאב ? הוא יתן לכל אחד כמה שהוא צריך?)
  22. אמרתי שהם נחמדים..אני חושב שמורל לדוגמא יותר טובים בשבילי..שמעתי אותם .. יש להם יותר איכות השאלה אם הם מספיק עוצמתיים? כי אני בנאדם שאוהב כל כך הרבה עוצמה... מה אתה אומר, יספיקו מורל טודק + MT22 ?
  23. אממ חח זה שהייתי איתו באוטו..שמע הוא לא מבין גדול גדול, אבל כמו שאמרתי..לפי דעתי זה שטויות . נראה אני רוצה לשמוע עוד פעם את הפוקאל...אם אני לא יהיה מרוצה כנראה שאלך על מורל דוטק + MT 22 אבל אני מחכה לעוד תגובות אולי יש עוד חברות שיכבשו את אוזניי
  24. סבבה תודה רבה אביב. אם יש למישהו עוד סוגים של חברות להמליץ פה אני אשמח. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...