Jump to content

The_Drag0n

  • הודעות

    309
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי The_Drag0n

  1. אממ איפה אני אוכל לראות עוד פרטים על הקומפוננטים של החברה הזאת ? אני בכל זאת אריץ חיפוש בפורום.. ואיזה סדרות עוד סדרות יש להם ? (מהנמוך לגבוהה) תודה.
  2. אז ככה..נכנסתי היום לרכב שבו הותקן הקומפוננט שאני רוצה להביא : Focal PolyGlass 165 V2 כעיקרון שומעים נחמד מאוד, לא צורם לי כמו שכולם מדברים פה. הייתי רוצה לשמוע על עוד סוגים של קומפוננטים עד המחיר 1400-1500 שקל ! הקומפוננט ישתלב עם הרכיבים הבאים : רדיו-דיסק : Alpine 9855 \ 53 מגבר : Kicker 06ZX650.5 סאב : Kicker CompCVR12 אני מחפש איכות טובה !! וכמובן עוצמה..זאת הסיבה שאני הולך על קיקר..אני אוהב חזק באוזניים..אבל איכותי!! הבנאדם שישב איתי באוטו אמר לי ש-Kicker ו-Focal לא הולכים בייחד..לפי דעתי זה שטויות. אז אשמח לשמוע על עוד דגמים של קומפוננטים טובים במחיר הנ"ל! חוץ ממורל דוטק + MT22 (שכבר שמעתי עליהם, אני רוצה לשמוע על עוד חברות). תודה אישית לעוזרים
  3. תריץ חיפוש בפורום..אפילו תחפש לפי הניק שלי כל האשכולות שנפתחו על ידי ותראה תשובות.
  4. קצת נסחפנו עם התיקון לא?
  5. בעע..אז אולי בשישי אבל אל תתחילו ב-9 ? כי אני עוד בביצפר =\ ואני מב"ש ככה שיש לי גם נסיעה לא קצרה!
  6. מקווה להגיע..אני גם מקווה שיהיו אנשים עם פוקאל ברכבים נכון ?
  7. אם כבר SPL...לא עדיף Kicker ? למה אתם לא ממליצים פה על קיקר אף פעם?
  8. תארגן..פה הוא ניסה לארגן SPL תנסה לארגן במועד אחר SQ ... !
  9. יש מישהו באר שבע שמוכן לסחוב אותי איתו ? חחחח אין לי ממש איך להגיע ... אם צריך אני אשלם קצת דלק חח
  10. מהארץ אני לא חושב שאני אקנה..להשקיע 2000 שקל לרדיו-דיסק זה יותר מידי
  11. עדיף במרכז אחי..שיהיה גם קרוב לדרומים..תיהיו פיירים ..
  12. blackmazdaF - אם לא שבת לב שאלתי האם 9857 לא שווה קניה וזה..אם אני לא ימצא 55 \ 53 Alpine9855R - הבנתי שהדגם 9855R הוא עם שנה אחת אחריות לא ? ומה מיוחד ב-R הזה ? הרי ב9855 רגיל אתה יכול לעשות כיול ידני. פשוט שום צ'יפ או משהו כזה שצריך להתקין. ומצאתי את 9853 פה : http://www.techronics.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=2398 מה דעתך ?
  13. אה עוד משהו..אם יהיה רציני אני יכבד אותכם בנרגילה מפציצה חחחח... תנו לי לשמוע פוקאל..תעלו לי חיוך והראש עליי
  14. האם יש מישהו עם קומפוננט פוקאל שיגיע למפגש? אני רוצה לשמוע את ה-playglass 165 v2 ... האם יש מישהו שיכול להיות נדיב ולהכניס אותי לאוטו שלו ולפנק אותי? או דגם שבערך באותה רמה? אולי גירסא 1 ? או K2P ? אני בעיקר רוצה לשמוע את הטווטרים שלהם...ואת ה"צליל המיוחד" הזה שכולם מדברים עליו (כן כן אני יודע..חלק אומרים שזה חדות ועושה את כל האיכות חלק אומרים שזה צורם...אז אני אצטרך להחליט לבד!) תודה.
  15. UP אפשר תגובות מעוד אנשים? זה קצת לחוץ לי בבקשה..סוף שבוע מישהו חוזר מחו"ל ואני צריך להחליט
  16. אמממ..טוב אני רואה שיש הבדלים..השאלה שוב..הם עד כדי כך משמעותיים ? כאילו אם אני יקנה 9857 אני לא יהיה מרוצה כמו ב-9855 ? (כל כך משמעותי?) דרך אגב...שאר המערכת זה : מגבר : Kicker 06ZX650.4 סאב : Kicker CVR12 קומפוננט : עוד לא הוחלט סופי סופי, אבל כנראה Focal PolyGlass 165 V2 ! יש עוד התלבטות עם מורל דוטק + MT22
  17. אם זה יהיה באיזור הדרום אני בא יאללה נו כפרה עלייכם פעם אחת תעשו מפגש בדרום...
  18. גם אני לא מבין..ובכמה קנית את האלפיין?
  19. אז על איזה דגם בעצם אתה ממליץ לי מאלפיין ואחי .. בא לך לעזור לי ממש ? אם תוכל לרשום לי את ההבדלים המלאים בין 55 ל-57\56 !! ולפרש לי אותם לדוגמא מה זה : טיים קורקשן, אין את אופציית הMX, אין לו את האקוולייזר הגרפי, אין לו את הגלייד טאץ' וכו' הבנתי גם משהו עם 4V ו-2V .. אשמח אם תסביר לי יותר במפורט מה זה עושה באמת אתה תעזור לי נורא נורא .. תודה רבה ! וה57 עדיף על 56 נכון ? כי ההבדל בינהם הוא פאקינג 100 דולר..האם שווה להשקיע 100 דולר יותר ? 9857 עולה 280 דולר 9856 עולה 180 דולר אין לי בעיה להשקיע 280, השאלה אם כדאי..ושניהם יפים בעיניי! מודה לך מראש ותודה על הכל.
  20. בסדר אחי אבל השאלה כמה הוא נופל? עד כדי כך שלא שווה בכלל להביא אותו? ואם אני לא מביא את ה-55 או את ה-53..איזה דגם אחר עד 300 דולר נגיד יש לך להציע לי ? אבל משהו ברמה..עדיפות לאלפיין.. תודה רבה על העזרה שלך אלכס LIRON YARIV - השאלה איך הוא ביחס ל-57 או 56..כי אני יכול להביא גם אותם שהם דגמים חדישים יותר.
  21. כן בהחלט מצאתי את ה-53 ב-280 דולר.. השאלה אם שווה להביא אותו ? האם יהיו לו את הבעיות של הגלישה? והאם הוא טוב יותר מ-Alpine CDA-9857 ?
  22. האם הבעיה הנ"ל היא גם בדגם 9853 ? תודה. עריכה : ותגידו, אם בכל זאת החלטתי לוותר על ה-55\53.. זה יהיה כזה נורא אם אני יביא מחו"ל את 56\57 ? הם לא טובים ?
  23. שלום לכולם אני מחפש את הדגם Alpine CDA-9855 להביא אותו מניו-יורק \ לוס אנג'לס .. אני שם לב שככל שמושכים עוד זמן הדגם הזה רק נעלם! לכן אני מבקש ממכם, מישהו בבקשה יכול לתת לי חנות מהמקומות הנ"ל שמוכרים את הדגם הזה בזול? ושאני אומר זול..זה גג גג 330 דולר .. אני זוכר לפני חודש בערך ראיתי ב-260 דולר..ועכשיו זה נעלם לי אשמח מאוד מאוד אם מישהו יעזור לי, עריכה : לצערי הרב..אני לא מוצא..אם למישהו יש לתת לי זה יהיה מעולה אך אם גם לכם אין..אשמח אולי לפחות לינק לדגם 9853...צריך להתפשר מתישהו לא? תודה ענקית!!
  24. ניסינו לתקן אותו המון פעמים, כל פעם בעיה אחרת חוזרת..אבא שלי התעצבן וחזר אליו כנראה שהוא יחליף לנו לפוקוס 2004 אחרת... תודה רבה אחי אמרתי לו לא לקחת אימפרזה..שמעתי גם מעוד אנשים שפוקוס עדיפה.
×
×
  • תוכן חדש...