הסאב יעבוד יותר איכותי ויתן תמורה הרבה יותר טובה אם יהיה לך מונו מחובר אליו.
המונו הוא מגבר בעל יציאה אחת שנועד רק לסאב, ולכן במקום לשים 2 ערוצים אתה שם מונו.
לגבי המלצות, תבדוק ביד שניה יש שם הרבה סוגי מונו, ותבדוק לפי העוצמה והמחיר מה מתאים לך.
יש להתחשב בזה שמונו חדש של לייטינג אודיו עולה 830 ש"ח בזאפ, שהוא מונו סביר, ונותן תמורה טובה.
סם.