Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. תודה רבה. עזרת לי...
  2. ומה לגבי הטיטאן של היפוניקס והאוקטן של פוניקס גולד? כלומר הסדרות היותר נמוכות איך הן?
  3. אבל איך הטיטן בהשוואה לדגמים שציינתי? אני שוקל לרכוש מגבר מחו"ל מהדגמים שציינתי והייתי רוצה חוות דעת... מדובר על 4 ערוצים.
  4. אני חושב שאצל המתקינים צריך להיות... המתאם לדעתי מתאים לכמה סוגי רכב שיש להם מערכת בילט אין.
  5. הוא אמר המקסימום... אני אישית לא חושב שמתאמם יעלה הרבה ונכון שעבודת בילט אין תהיה יקרה יותר אבל לא יותר מדי. צלצל למתקינים ותשאל אותם. כל מקום והמחיר שלו ויש הבדלים רבים במחירים.
  6. אצל מתקין עולה בין 40 ל50 שקל התקנה.
  7. להשוות בין טיטאן של היפוניקס לבין קסנון ואוקטן.. וכמו כן להשוות זאוס ל היפוניקס לבין קסנון ואוקטן... אני מדבר על כל הדגמים בעצם שמוציעים 100 RMS פלוס מינוס ליציאה, בדגמים של 4 יציאות.
  8. שלום חברים. רציתי לדעת איזה מגברים טובים יותר מבחינת איכות ועוצמה, של היפוניקס או של פוניקס גולד? בתודה מראש.
  9. לי יש אותו קורסה רק 2001... ושמתי רמקול 6X9 מאחור של מורל ושום דבר... זה לא מפריע למגש, המגש יציב. בקשר לאלטרנטור לא ניסיתי מגברים חזקים מדי אז לא יודע. גודל הקומפוננט שאתה יכול להכניס הוא בין היתר 6 וחצי, אני הרכבתי והיה בסדר. המסך ימשיך לעבוד אבל לא ידבר עם המערכת, כמו כן הלחצנים יפסיקו לעבוד. אבל לפי מה שהבנתי יש מערכות שתומכות במסך והלחצנים, אבל אין לי מושג איזה מערכות. סם.
  10. חברים... לא התכוונתי לחברה מאק אודיו... התכוונתי ל- ma audio שזו חברה אמריקאית אני חושב... לפי האתרים אני רואה היא הולכת חזק בשוק והמחירים שלה סבירים.. לכן רציתי לשאול אם מישהו מכיר אולי את החברה ויכול ללת לי קצת ביקורת עליה.. אם היא אמריקאית או סינית ואיך היא מבחינת הצהרות... סם.
  11. חברים יקרים שלום. גלשתי באינטרנט בכל מיני אתרים של מגברים וראיתי את החברה MA AUDIO, ולכן התעניינתי מה המחירים שלה בחו"ל ומצאתי שהם זולים יחסית. אך לפי הנתונים היא נראית חברה טובה. עכשיו השאלה שלי אם החברה הזו היא טובה ונחשבת או לא, ואיך היא במגברים? בתודה מראש סם.
  12. האחוריים אמרו לך פה... הג'י בי אל פועלים יפה מאוד בלי מגבר. ולגבי המערכת כמו שאמרו עדיף למצוא מערכת יד שניה במצב טוב והיא תתן לך אחלה תמורה... סם.
  13. תמיר, ומה בקשר למגבר? הוא מוציא 12K או 6K? http://www.ground-zero-audio.com/english/08_pa16000.htm
  14. כנסו למוצרים באתר הזה, ותראו איזה מגברים יש שם... יש שם מגבר של 12000 RMS ב2 אום... אז כנראה שהסאב באמת כזה... ובנוסף לכך יש שם עוד סאבים של 10000.
  15. אי אפשר לדעת אם זה אמיתי או לא אני חושב, כי יש מונויים בכאלה עוצמות אז בטח גם צריכיפ להיות כאלה סאבים.....
  16. תודה רבה חברה.. נקווה לטוב. סם.
  17. אבל בכללי אתה אומר שכדאי לקנות סאב שלהם? לאיזה כיוון הסאבים שלהם הקטנים והחלשים יותר הולכים, לכיוון הSQ או SPL? אני יודע שזה איזה דגם שרשום עליו 400 ואט (ואני לא יודע אם זה RMS) ושהו 10 אינץ'. סם.
  18. אני לא חושב שב500 שקל תוכל למצוא גם רמקול רגיל וגם קומפוננט... אפילו ביד שניה... עדיף לך ללכת פרה פרה... אני הייתי הולך על קומפוננט קודם אבל זו בחירה שלך... סם.
  19. יש לך אפשרות גם לקנות רמקול בגודל 5 ורבע אינץ' של מורל. או כמו שאמרו לך תגביה.. סם.
  20. ה6X9 של JBL מאחור נישמע פצצה... ואם אין לך סאב אז 6X9 של מורל יתאימו טוב... כמובן שעדיף יהיה אם יהיה לך מגבר... למה שלא תשים קומפוננט מקדימה, אלא רק רמקול 4 אינץ'? סם.
  21. שלום לכל חברי הפורום. אני מעוניין להביא סאב של חברת MTX מחו"ל והייתי רוצה לדעת איך החברה נחשבת ואיך הסאבים שלה... אין לי את הדגם שלו, אני רק רוצה בכללי לדעת איך החברה. ידוע לי רק שהוא 10 אינץ'. תודה, סם.
  22. אני ראיתי 6X9 של פיונר בסופר לנסר מקדימה... אני חושב שאפשרי ברוב המכוניות, פשוט תצטרך לעשות חור... סם.
  23. הנה אתר של חברת נאקמיצ'י... יש שם את הרדיו דיסקים הכי מכוערים שיש. http://www.nakamichi.com/home.html
  24. http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=234&CatCode=87
  25. הסאב יעבוד יותר איכותי ויתן תמורה הרבה יותר טובה אם יהיה לך מונו מחובר אליו. המונו הוא מגבר בעל יציאה אחת שנועד רק לסאב, ולכן במקום לשים 2 ערוצים אתה שם מונו. לגבי המלצות, תבדוק ביד שניה יש שם הרבה סוגי מונו, ותבדוק לפי העוצמה והמחיר מה מתאים לך. יש להתחשב בזה שמונו חדש של לייטינג אודיו עולה 830 ש"ח בזאפ, שהוא מונו סביר, ונותן תמורה טובה. סם.
×
×
  • תוכן חדש...