Jump to content

Zak1983

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Zak1983

  1. מצטרף לחבר שמעלי, Dynamat בהחלט פותר את העניין
  2. תודה רבה לכל הצופים, על הפרגון ועל התגובות החמות, אשמח לעלות עוד התקנות בקרוב
  3. ישנו גם את ה BIT1- Audison ו Rockford- 3SIXTY
  4. מכל הלינקים שצרפת, Pioneer נראה הכי טוב רק שהוא ללא מכניקה (דיסק)
  5. יש גם את HERTZ, תלוי בסגנון המוזיקה שאתה שומע
  6. http://www.ebay.com/itm/Kia-Ceed-Pro-Ceed-Double-Din-Car-CD-Fascia-Fitting-Kit-/270524582596?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3efc858ac4 בארץ זה פחות או יותר אותו המחיר
  7. audioking צודק, אבל המים מהניקוז לא נוגעים ברמקול, וכן יש לחות בדלת.
  8. תבדוק בMANUAL של הסאב, תריץ חיפוש בגוגל, רשום שם בדיק את נפחים הנדרשים לתיבה פתוחה/סגורה
  9. כן וכן, וישנם מתאמים כאלו בארץ
  10. בכייף
  11. תודה רבה!
  12. בתהליך, העניין שהתחום בארץ קשה
  13. תודה. אני מתגעגע בעצמי לעבודות האלו, לצערי רוב העבודות שאני מבצע הן סטנדרטיות, אך ברמה גבוהה. אני מרגיש מסורס, אין יותר מדי אפשרויות להתבטא בתחום האודיו בארץ
  14. Younger Brother - Vaccine Simon Posford - The Lone Deranger
  15. תבדוק באזור הדוושות
  16. בדרך כלל בחומת האש (החלק בין תא הנוסעים למנוע) יש גומיות מעבר כבלים לצמות מקוריות של הרכב, תוכל להעביר מפתחים אלו
  17. יכול להיות שאתה צודק
  18. ישנו בפנים רכיב שנקרא פוטנציומטר שכנראה בסוף דרכו, HU מהסוג הזה עדיף להחליף
  19. זה חומר שמחליף את הבונדו
  20. תודה רבה
  21. בסדר גמור
  22. יש, במידה ותרצה מוצר ספציפי אני יכול להזמין לך
  23. כן פתחתי לפני חודש
  24. לי זה היה כיף, ולא מסובך
×
×
  • תוכן חדש...