Jump to content

Zak1983

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Zak1983

  1. בגדול, חבל על ההשקעה, אבל עם אתה מתעקש שים רמקול לא יקר, ללא הגברה, לנוסעים מאחורה
  2. תתחדשי, בחירה טובה!
  3. תנסה קודם כל כבל איכותי, יש הגברת ווליום בזמן השיחה במכשיר עצמו
  4. תודה, בכייף
  5. אם אין לך כפתורי שליטה בהגה, אז המתאם יורד מהפרק. יש שלט אוניברסלי של CLARION, אבל לא ראיתי את הדגם שלך מופיע ברשימה, מצד שני הוא לא מופיע ברשימה של הדגמים שהוא לא עובד איתם. לכן אין לי פתרון בשבילך, תצטרך להתאמץ עם האצבעות בכל מקרא, זה הקישור: http://www.clarionworld.co.uk/car-audio.aspx/rcb147-remote
  6. 1. יש לי נסיון עם הרדיו דיסק הנ"ל, הוא מצויין, שליטה נוחה, איכות סאונד מדהימה לטעמי 2. קומפוננט מסדרה בינונית של Focal, וופרים בועטים כמו שצריך, הטוויטרים לא כל כך אהבתי, הם קצת צרחניים, אבל זה שוב, לטעמי האישי בלבד.
  7. סליל תפוס?! איך?! לא קיים דבר כזה הטוויטר הפריח את נשמתו
  8. כן,יעבוד תחבר את ה RCA לערוצים 1ו 2, אם לא תסתדר, תקפוץ אלי לחנות, אני אעזור לך ללא תשלום
  9. תנסה להוציא את המפצלים ולחבר אותם לערוצים 1 ו 2, ובצד השני תעביר בורר Input Mode ל- 2 CH, אמור לעבוד הסאב והזוג רמקולים מקדימה, אבל העוצמה של המגבר תרד, עדיף להריץ 2 זוגות RCA, תלוי ב HU שלך.
  10. זה שמעליי צודק, תחזור למתקין
  11. של ערוצים 1 ו 2, שזה התחתון, נגד כיוון השעון, כמה RCA נכנסים לך מהצד השני, ולאילו ערוצים?
  12. יפה,את הגיין שנקרא אצלך LEVEL סיבבת?
  13. במקרא הגרוע טוויטר תקול, כי נתקלתי באותה הבעיה, אחד החוטים יצא מההלחמה.
  14. לגבי הצד השני לא נראה לי, אבל את הצד שלך בטוח לא ישמעו כמו שצריך, עם רעשים ועיוותים. יכול להיות שזה נותן איזו שהיא השראה, ניסית עם מכשיר אחר?
  15. תבדוק את החיבור של החוטים שיוצאים מהטוויטר
  16. חבל על ההשקעה של התמונה,אני יודע בדיוק איך הוא נראה, אבל לא משנה, תעביר קודם כול את הבורר ל LP
  17. אכן הסאב לוקח שני ערוצים, במקרה שלך זה ערוץ 1 ו 2 או 3 ו 4, בצד השני העברת ל (LP (Low Pass ?
  18. מה שראית, זה DVD עם מסך נשלף
  19. יכול גם להיות שתוך כדי ההתקנה, פצעו את חוט המיקרופון
  20. דיבורית מצוינת, בסביבות ה 500 ש"ח
  21. בסמסונג 4 שברשותך, מערכת הפעלה Jelly Bean 4.2, רוב ה Blutetooth במכשירי הרדיו דיסקים לא תומכים כראוי בגרסא זו של Android, לדעתי זאת הבעיה אצלך
  22. ובכן מה שראית זה http://www.aliexpress.com/item/double-din-7-inch-touch-screen-auto-multimedia-Car-DVD-for-BMW-Mini-Cooper-mini-Clubman/1299358889.html בארצנו זה לא קיים, לפי מה שידוע לי
  23. עדיף מן ה-HU, כי ההפרעה באה משם, וגם יותר פשוט לעשות את זה באזור ה-HU.
  24. זה לא עניין של חומרה, אתה צריך מתאם Bluetooth של Bolero, המתאם לבינתיים, מאפשר רק שיחות, לגבי ה Streaming (לשמוע אודיו מהטלפון במערכת), הם עובדים על עדכון תוכנה. לגבי ה st buddy r19, מה שאתה מוצא, כנראה שישנה עוד דיבורית (התקנה מקומית) ברכב
×
×
  • תוכן חדש...