אמור להתאים, ייתכן ותצטרך להיפרד מתושבות הפלסטיקים עליהן יושבים הרמקולים המקוריים, ולהבריג אותם ישר על הפח, (אני אישית לא בעד). הכי אופטימלי, זה לעשות הגבהות מעץ במקום התושבות המקוריות, וישנו יתרון בולט בכך, החישוק של הרמקול לא נוגע בפח, והעץ מרכך את הוויברציות.