Jump to content

Zak1983

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Zak1983

  1. תודה
  2. לא במיוחד, אבל לוקח זמן
  3. רובר 620, פירקתי דלתות
  4. תודה לBombay על הפירגון אהבתי את התגובה אני אקח את הסיכון ומקווה שהמנהלים לא ימחקו המקום נקרא MAXI Auto Service במערב ראשל"צ משה שרת 22 טל:0547847053
  5. בעיבוד הסופי תשתמש בחומר פחחים שנקרא סיקנס, הוא בצבע ירוק, יותר קל לעבוד איתו מבחינת שיוף
  6. תודה, אני גם מקווה
  7. סליחה, כבל דגם הכבל Skyline Hybrid
  8. את הקורות כבר סיימתי, ראה תמונות מצורפות ואגב תודה על התגובות החמות
  9. וחלק אחרון
  10. המשך התמונות
  11. המשך תמונות
  12. שלום לכולם! אני חדש כאן בפורום, אני בעלים של מרכז התקנות בראשון, שאני לא אפרסם את שמו כי קראתי את התקנון של הפורום אבל אני כן אעלה תמונות שתוכלו להתרשם ולהעיר! מכיוון שלא ניתן לעלות יותר מ8 תמונות אז אני אעלה בכמה חלקים אז ככה הסטאפ הוא כזה: HU-Clarion NX501A Front-Hertz Hi Energy Rear-Morel Pulse 6X9 Amp-Macrom M2A.4000 Mk II Alpine MRP-F200 Sub-CerwinVega Stealh 12.4 Cables-Van Der Hul Audison
×
×
  • תוכן חדש...