-
הודעות
881 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
1
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shais01
-
מעניין כתמיד! חן - תודה על ההשקעה. איך הלנציה מונטה קארלו משתלבת בסיפור? האם הסברה שהיא יועדה להיות האחות הגדולה של ה X1\9 נכונה? אם כן, האם היא סובלת מאותן הבעיות (רקבונות בעריסת המנוע?). שי
-
"התיישנתי" (עריכה - שירשור ברכות לג'ורג', לרגל העולה החדשה)
shais01 פרסם הודעה בנושא של pasparto בתוך רכבי אספנות
ה 911 מרשימה , אבל האוסף הכולל, הקונספט, מרשים לא פחות. מזל טוב! שי -
תודה חן. בזיון, לפתוח שרשור בלא לבצע חיפוש לפני כן... פשוט לא העלתי בדעתי שהנושא כבר עלה בעבר. שי
-
לחכמי הפורום שלום. מה בפיכם על פיאט מורטי? ממה שגיליתי בעזרת אדון גוגל, מדובר ביצרן איטלקי קטן שיצר רכבים בעלי גוון ספורטיבי על בסיס מכאניקה של פיאט. מכאן אני מניח שההיבט המכאני יהיה פשוט יחסית, וההיבט הקוסמטי קשה מאוד (בשל היקפי היצור הקטנים). המלצות? דעות? מוכרים רכבים כאלו בארץ? תודה. שי
-
בימי חיי ה A112 אכן נמנו 7 סדרות שונות. השינויים בחלקם קטנים עד מאוד. יתר פירוט תמצא באתר הזה, נכון שהוא באיטלקית אבל תרגום ב Alta Vista יעזור מאוד. http://www.a112clubitalia.it/ שי
-
באמת קשה למצוא אוטוביאנקי A112 (זה שם הדגם), באופן מפתיע ביחס לכמות הרכבים שהסתובבה בארץ עד לפני כמה שנים. הבעיה העיקרית היא החלודה, ביאנקי שעומדת שנתיים -שלוש בחוץ, בחורף, בלא שימוש ובלא תיקון נזקי החלודה כשהם קטנים, מחלידה למוות. ראיתי אחת שכזו, מודל 84 שכמות הפח שנותרה לחיבור הגג ליתר המרכב היתה מספיקה ליצור פחית שתיה אחת... כל השאר - חורים. כפי שנאמר לפני, דווקא חלקים לא ממש בעייתי למצוא. אוטו חמוד, אני אישית מת עליו, ביחוד על סדרה 7 (האחרונה) משנת 84 ואילך. בהצלחה בחיפושים. שי
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, חודשים ספט' - אוקט' 2006. שימו לב להנחיות בהודעה הראשונה
shais01 פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
יש תצפיות המסתיימות בהצלחה. ב 2/8/06 אורן (oren1001) פרסם את התצפית הבאה,http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1029901#post1029901 ובה אוטוביאנקי ג'וניור 83 אדומה ברעננה. נסיעה לרעננה, משאיר פתק, חודש עובר, טלפון מהבעלים, מפגש עם בעל הרכב, עוד זמן חולף ולפני שבוע העברת בעלות, אישור נסיעה זמני, ביטוח והיידה הביתה. הג'וניור הקטנה והאמיצה, שלא נסעה שנתיים וחצי, נסעה במכה אחת את כל הדרך מרעננה לביתה החדש במושב באזור גדרה, בלא כל תקלה. עשה לי את היום נהג המשאית שברמזור לפני גדרה שאל אותי אם אני מוכר... אז תודה לאורן על התצפית שהתניעה את התהליך ובהצלחה לג'וניור המצטרפת לאבארט' הותיקה אך צעירה ממנה. תמונות בהמשך. שי -
תודה לכל העונים, במיוחד לדני - רעיון מצויין! שי
-
שלום לכולם אני מתלבט לפני רכישת A112 ג'וניור 83, המיועדת להצטרף כאחות מבוגרת (בגיל) וקטנה (בביצועים) לאבארט' 84 שכבר יש. רשיונות הכלה המיועדת הופקדו בינואר 2005, כך שאני מבין שאיננה חייבת בבדיקת מעבדה ובוודאי שאינה חייבת אגרות רישוי, לא זיהיתי חלודות משמעותיות (שטחיות בוודאי שיש, אחרת זו לא ביאנקי...), מנוע מניע ועובד עגול ויפה, מעט אדי שמן בבית פילטר האויר (בלאי?). מערכת חשמל פועלת כשורה. אני מוטרד מסדקים בשלדה הקדמית - עלה בעבר בפורום שזו מחלה אופיינית ל A112, מחלה שהיא גם סופנית. מאחר ולרכב אין טסט אין אפשרות ליסוע בו טרם הקניה לבדיקה במוסך. מבקש הכוונה/עצות כיצד ניתן לשלול סדק שכזה בשלדה הקדמית, באמצעים עצמיים ובלא לנהוג ברכב. אם לא ניתן - כנראה שאאלץ לקחת את הסיכון. תודה. שי
-
מכוניות שמכרתם - האם נשארים בליבכם סנטימנטים?? חוויות ואכזבות
shais01 פרסם הודעה בנושא של Ilan Sh בתוך רכבי אספנות
אילן שלום. כמי שמתחבר לכלי הרכב שבבעלותו ומתקשה להיפרד, אני מאוד מבין ללבך, פשוט כואב הלב. אם הבנתי נכון, הקונה נסע ברכב תקופה לא קצרה כשהוא עדיין רשום על שמך. לטעמי זו טעות, ומקור לצרות לא קטנות. לך כמוכר - האחריות על כל עבירות התנועה והחניה חלה עליך (לדוגמה - הנסיעה שתיארת ב 170 קמ"ש, באם צולמה במצלמה אוטומטית צפה למכתב ידידותי ממשטרת ישראל...). גם לקונה המצב הזה לא בריא - מוכר שאינו ישר עשוי להעלם מהשטח ולהשאיר אותו עם רכב שאינו רשום על שמו ושלא ניתן לבצע לו רישוי שנתי או למוכרו הלאה. מומלץ בחום לבצע את כל רכיבי עסקת המכירה במכה אחת. שי -
הרכב אצל המוכר 5 שנים (מודל 2002) ומכירתו היא על פי נהלי משרד הביטחון, כלומר בזמן. האם במקרה שכזה ניתן לבצע העברת בעלות בדואר, כמו ברכישת רכב רגיל?
-
שלום אני עומד לרכוש רכב כאשר המוכר הוא נכה (צה"ל, לא שזה משנה). המוכר אמר שהעברת בעלות לרכב של נכה ניתן לעשות רק במשרד הרישוי בחולון (אנחנו גרים באזור רחובות). האם זה נכון? אם כן, להיכן פונים בחולון? מה נדרש להביא? אני מוטרד כי המוכר מבוגר ויתכן שלא מעודכן בנהלי משרד הרישוי. תודה.
-
שלום מלבד העיצוב החיצוני, האם ישנו הבדל מכאני או אחר בין אלפטא לבין גולייטה? למומחי הפורום - תודה. שי http://images.google.co.il/images?q=tbn:zK5iuzRwEyKKRM:www.cuorialfisti.com/MATERIALE/Materiale%2520Storia/Giulietta%2520(1977).JPGhttp://images.google.co.il/images?q=tbn:lWeJu0F5TrYQEM:everaardt.tripod.com/Naamloos-14_355x215.jpg
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי-אוגוסט 2006 נא לצפות בהנחיות בהודעת הפתיחה
shais01 פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
איפה נמצא מגרש הפועל ברעננה? בגדול - אילו רחובות מקיפים אותו? תודה. שי -
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי-אוגוסט 2006 נא לצפות בהנחיות בהודעת הפתיחה
shais01 פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
מדובר בישוב שחרות, מזרחית לעובדה. שי. -
חן ורן, תודה על ההתייחסויות. את הספר באיטלקית, כמו גם בצרפתית, יש לי. מאחר ולא נולדתי בטורינו וגם לא במארסיי, תרומתם מוגבלת... אם מנוע האבארט מבוסס על ה 903cc, האם לא ניתן להתבסס על ההוראות לגביו בשינויים המתחייבים (מרווח שסתומים לדוגמה)? שי
-
שלום לכולם מאחר ולא מצאתי ספר טיפולים ל A112 באנגלית (יש באיטלקית ובצרפתית...), אני מתכנן ללכת על היינס לפיאט 127, כמותו יש המון למכירה באי-ביי. אני יודע שמנוע ה 903cc שב A112 גוניור זהה לזה שבפיאט 127, לעומת זאת מנוע ה 1050cc של האבארט שונה מהמנוע המקביל בנפח שב - 127, הבעיה שאני לא זוכר במה... אני זוכר שמנוע האבארט מבוסס על מנוע ה 903cc (שבתורו מתבסס על זה של הפיאט 850). השאלה - מהם ההבדלים? באילו היבטים מהספר המתייחס ל 127 אוכל להשתמש כפי שהם, ובמה לא? עדיף להתייחס למנוע ה 903cc או למנוע ה 1050cc? תודה. שי
-
שלום גיסי מתקרב לגיל 40 וגיסתי רוצה להפתיע אותו בהדרכת/קורס נהיגת מסלול. הם גרים בלוס-אנג'לס, לכן מחפש המלצות לבתי ספר/מסלולים באזור הזה ועד לאס וגאס/סאן דייגו. התקציב - באזור 1000$-2000$. גיסי מתעניין במכוניות ספורט כך שנהיגת ראלי/שטח וכו' - לא רלוונטית. הצעות ורעיונות, בעיקר אם מגיעים מנסיון אישי - בשמחה. תודה שי
-
תודה לעונים עד כאן. עוד תגובות? שי
-
שלום מתעניין ברכישת לנציה קאפה 2.4 ידנית מודל 96. לרכב 125,000 ק"מ, הסטורית טיפולים מלאה, יד ראשונה מחבר. ביצעתי חיפוש בפורום והבנתי שהדעה הכללית היא שהקאפה בגדול היא רכב אמין, אך שהאמינות תלויה מאוד באיכות הטיפול לו זכה הרכב. הטיפולים אינם זולים. מבקש המלצותיכם הספציפיות לדגם ה 2.4 (מבין ש 5 צילינדרים) - אמינות, איכות. ולשאלה שבטח תישאל - לנציה מאוד מדברת אלי, בעברי פריזמה 1.6 נהדרת. תודה. שי
-
המכונית שלכם כיום, המכונית שלכם פעם, הרשימה המלאה...
shais01 פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכבי אספנות
שי, בן 38 (וואלה? אפילו אני לא מאמין שאני כזה זקן...). מכוניות בבעלות הורי עליהן נהגתי: טרנספורטר דבל קבינה - שניים, מודל 69-70 אופל קאדט סדאן 73 אופל קאדט הצ'באק 76 אופל רקורד 77 טלבו 1510 80 אומללה (שילוב של אמינות ועמידות בעייתיות עם נהג צעיר...) פאסאט 1.6 83 פריזמה 88 1.6 (שאחרי הפאסאט היוותה הדגמה חיה להבדל שבין מומנט להספק) טנדר 504 83 ניסאן ווינר 4X4 99 פרגוסון 35 יליד 66 מכוניות שהיו בבעלותי: דיאן 69 סמוראי 92 פיזו 309 (בבעלות משותפת עם חבר, בזמן הלימודים) סיטרואן AX 1.4 91 גולף 1.6 90 אופנועים שהיו בבעלותי: dr-600 86 dr-650 91 x-250 89 dr-350 91 סאן יאנג דיוק 150 91 רכבים ממקום העבודה: רנו 5 II סיטרואן C-15 בנזין פיזו 205 - 3 אקזמפלרים שונים פונטו HSD 98 מגאן דיזל 99 רנו קאנגו 01 אופל אסטרה DTI 02 - הנוכחית בבעלותי היום: לנד רובר דיסקברי 97 EDC אוטוביאנקי A112 אבארט' 84 BMW R-67 מודל 1956 לפני שיפוץ ומחפש A112 גוניור 84-86... -
מאחר והרכב לא נתפס (עדיין?) כקלאסי, אולי חלקכם עוברים לידו ולא שמים לב. אשמח לדיווחים על A112 למכירה/זנוחות ובכלל. הכוונה שלי היא לצרף לאבארט' שכבר יש גוניור אחת או שתיים. רעיון להקת הביאנקי מוצא חן בעיני יותר ויותר, בדומה למה שגיא עושה עם הפיאט 127 ולמה שיוני (YONIX250) עושה עם שתי הביאנקי שלו. לאור רגישותן לחלודה, רכבים שלא ימצאו עכשיו, יתעופפו ברוח בעוד כמה שנים כאבקת חלודה וכל שישאר מהם הם חלקי הפלסטיק. אז אם אתם מזהים אחת - עדכנו בה"פ/בפורום. תודה! שי
-
שני דברים שאני לא מבין בעניין ה 850 ספיידר: 1. אם הפרש המחירים בין גרוטאה לבין אוטו במצב מצויין כל כך קטן בארה"ב, מה הטעם בכלל להסתכל על אוטו שהוא פחות ממושלם? גם אם נתחשב בעלות הרכישה והמיסוי הגבוהות יותר, זה כנראה הרבה יותר זול מלשלם על שיפוץ בארץ. 2. מדוע אין רכבים לרכישה באיטליה? ההובלה והמיסוי יהיו נמוכים יותר, ואופציית הבחינה האישית - הגיונית יותר. שי
-
ובהתעלקות על השרשור: הרכב שלי, שנת 84, חייב 5 שנים אגרה, רשיונות לא מופקדים. טופס החידוש שהזמנתי לא כולל (מפתיע?) חובה לבדיקת מעבדה. אם אפקיד הרשיונות טרם פקיעת טופס החידוש, בלא לשלמו, האם בעתיד כשארצה לבצע טסט אחוייב בבדיקת מעבדה מוסמכת? כמובן בהנחה וזה יקרה לפני 2014. תודה. שי.
-
ואני חשבתי שאתה מחזיק בכל הרכבים הללו... משיטוט באינטרנט אני מתרשם שלא חסרות גאמות באיטליה, אם כי משנתונים מתקדמים מעט יותר מ 76, כולל קופה, וכי המחירים סבירים ביותר (אם כי קשה להעריך את מצב הרכב מרחוק, כמובן). שי
