Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. אני מוכן לתרום את המגבר שלי JBL GTO 75.4 אני מכפר סבא.
  2. עוד חודש וחצי אני נוסע לתאילנד ושמעתי ממישהו פה בפורום שיש שם מקום טוב לקנות מערכות לרכב. עשיתי חיפוש שעות למצוא אתרים של חנויות שם ובסוף מצאתי רק אחד מעניין. הייתי רוצה חוות דעת מכם אם אתם מכירים את המגברים הנ"ל, איך הם וכמה שווים בארץ. הם אמורים להגביר סאב של MB QUART זה הסאב:http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=723&CatCode=230 אלה המגברים:http://www.audioxtreme.net/flashnew/precision.html 1500ש"ח http://www.audioxtreme.net/flashnew/rockford.html 2600ש"ח http://www.audioxtreme.net/flashnew/dls_amp.html 1900ש"ח המונו. תודה תומר
  3. אין הצעות?
  4. בנוגע לקומפוננט יש לי נסיון טוב איתם אני מאוד אוהב אותם. חייב חייב חייב מגבר זה ישפר לך את השמיעה איתם בצורה משמעותית. כמובן שגם סאב. תן תקציב מדוייק.
  5. סבבה תודה עוד תגובות?
  6. בעוד כמה חודשים אני נתכוון להחליף סאב. לסאב הנ"ל: http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=723&CatCode=230 כנראה.(עדיין צריך לשמוע אותו). השאלה שלי היא איזה מגבר לדעתכם יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר? חשוב לי לציין שהדבר שהכי חשוב לי זה SQ ולא שישמעו אותי מקילומטר. חשבתי אולי להביא את ה JBL מהדיוטי, ואיך שהוא אם אפשר לחבר את כל היציאות אליו. פתוח להצעות גם לסאבים אחרים עד 2000 ש"ח דגש על איכות. תודה מראש תומר
  7. לגביי ה MBK אין מה לדאוג לגביי איכות המוצרים שם הלוואי שבארץ היה קניון כזה. הבנת הנקרא
  8. MBK זה קניון ענק בבנקוק. למה ישר להתפרץ, אפשר לשאול ולא לקבוע באופן נחרץ שאנשים טועים. כל דבר שאומרים פה בפורום ישר קופצים, קצת סבלנות. ".... קופץ בראש"
  9. אני הייתי פעמיים בתאילנד ובספטמבר אני נוסע שוב. לגביי ה MBK אין מה לדאוג לגביי איכות המוצרים שם הלוואי שבארץ היה קניון כזה. הבעיה היא שאין שם אודיו לרכב אלא רק לבית והמחירים גם לא כל כך זולים. לגביי השוק עדיין לא הייתי אבל אני שמח לשמוע עליו אני בטוח יבקר שם.
  10. אם זה מיותר לדעתך אל תקנה. מה הויכוח המיותר הזה בכלל. יש אנשים והרבה שחושבים שלשים MP3 ברכב זה מיותר ולשים רמקולים באלפי שקלים זה מיותר ומגברים וכו'. אז מי צודק, כל אחד עושה מה שטוב לו. מה שלדעתך מיותר למישהו אחר הכרחי ולהיפך.
  11. למה אני לא שומע המלצות לגביי סאבים של MB QUAR? בגלל מחיר? זה מעניין אותי כי אני אוהב את החברה הזאת ושוקל לקנות סאב שלהם בשדרוג הבא. מה שמעניין אותי זה למה אני כמעט לא שומע מחבריי הפורום המלצות עליהם. גם על קומפוננטים.
  12. החישוב שאתה עושה הוא לא נכון כי לא קונים אותו בשביל האוטו קונים אותו מסיבות אחרות(במידה וקונים רק לאוטו זה באמת לא שווה), ועלות של 1000 ש"ח זה לא נורא כל כך בשביל התמורה. שוב אני אומר אם המטרה המרכזית היא לאוטו זה באמת לא שווה.
  13. אני יודע את הרעיון של האיי פוד ובכלל לא חשבו בהתחלה לחבר אותו לרכב אני מאמין וזה עדיין שטויות איי פוד זה נגן נייד ואם יש לך כבר נגן באוטו HU עם MP3 מה אתה צריך יותר מזה !? נוחות. זה מה שזה נותן כמו שפעם במחשבים היו דיסקטים, היית משחק משחק ובאמהלך המשחק היית צריך להחליף דיסקטים. ואז הומצא הHDD ופתר את ההתעסקות עם הדיסקטים. באותה מידה אפשר להגיד למה MP3 תחזיק באותו נרתיק עם 10 דיסקים ולא תצטרך MP3, אבל למה 10 דיסקים אם אפשר דיסק 1 זה בידיוק הרעיון של MP3 (ליותר שירים בדיסק 1). אני מקווה שהבנת את הנקודה שלי נוחות.
  14. מיקי הרעיון ב IPOD הוא שהוא בא להחליף דיסק מן או MD ולא רק לשימוש ברכב זה טוב לנסיעות לריצות לישיבה בים חדר כושר וכו' כל הדברים שעושים מחוץ לבית ולאוטו ורוצים לשמוע מוסיקה. אם אפשר לחבר אותו לרכב אז זה בונוס רציני. תחשוב, מי לא היה רוצה HU עם הארד דיסק פנימי של 40GB. וזה למעשה מה שמתקבל כשמחברים IPOD ל HU בכל אופן לדעתי מיותר לקנות IPOD + מתאם אם השימוש העיקרי בו הוא באוטו. אבל כל אחד עושה את השיקולים שלו.
  15. כדאי מאוד להיזהר בתגובות, בטח אם מיד אח"כ לוקחים את הדבריםבחזרה כמו שעשית. הרבה אנשים נכנסים לפורום במטרה ללמוד ולקבל חוות דעת מניסיון ולא סתם על סמך דעה קדומה או כי ככה החלטת.
  16. לא חסרים קומפוננטים טובים שנכנסים בתקציב שלך. העצה הכי טובה זה שתלך ותשמע כי כל אחד יכול להמליץ לפי הטעם שלו, שלא תואם בהכרח את הטעם שלך. הראשון המליץ רוקפורד אני ימליץ MB QUART אחריי ימליצו JL , פייז, פוקל, וכן הלאה. לכן לך תשמע.
  17. חבר שלי בקרוב חוזר מארה"ב ואני אוצה לבקש ממנו שיביא מגבר. קראתי את התרדים בעניין המכס תחת נושאים שאלות נפוצות ונכנסתי גם לאתר המכס. בהסברים של חברי הפורום נכתב כי מותר להביא מוצרים עד 200$. לפי המידע באתר המכס חישוב המכס הינו לפי מחיר המוצר בארץ או לפי מחיר מופקע בחול. הגעתי למסקנה זו לפי בדיקה לגביי מגבר של ORION 600D לאחר תשלום מכס מחיר הוא כ 2900 ש"ח בעוד שבארץ הוא נמכר סביב 3100 ש"ח. ובאתרים בחול 279$. מסקנתי היא שלא שווה להביא במידה ומתכוונים להצהיר עליו במכס. תקנו אותי אם אני טועה.
  18. שלום לכולם. גיסי נוסע בקרוב לגרמניה וריציתי לשאול אם מישהו מכיר אולי חנויות שם או אתרים של חנויות? שאלה נוספת- מה רמת המחירים שם ? בעיקרון אני מעוניין במגבר מונו או סט קומפוננט ואני אוהב מאוד את MB QUART. תודה מראש. תומר
  19. קודם כל כיף לשמוע על בחורות שמתעניינות במערכות לרכב ומשקיעות סכומים יפים. אם לא איכפת תני פירוט על הרכיבים.
  20. בקשר לרמקולים לדעתי תפרק ותשים איזה משהו במקום במאה שקל.
  21. עם כל הכבוד לכולם ויש כבוד אני לא מבין מה כל ההמלצות למגברים וסאבים ומאיפה הסקתם שהוא רוצה יותר באס? אם הבן אדם אומר שהוא שומע בווליום שעוד אפשר לדבר באוטו ולא בצעקות. אני אישית לא מבין למה הוא קנה כאלה רמקולים. ההצעה שאני הייתי נותן לו זה למכור את הרמקולים ולקנות איזה מידים חמודים לקדימה או לכל היותר קומפוננט שלא דורשים מגבר. למרות שגם אני מודע להבדלים באיכות עם מגבר ובלי מגבר עדיין זאת ההצעה שלי.
  22. עוד פעם, מה שכתבתי זה מה שהבנתי מהסבר של מתקין. יש SLA ויש ASL לא להתבלבל
  23. זה בכלל לא מטומטם ויש הבדלים רציניים בסאונד. מה שכן זה קצת מעצבן כי כשאתה מאט מרגישים את הירידה המשמעותית בעוצמה ולהפך.
  24. לפני שאתה מתפרץ אדון קלריון כדאי שתקרא טוב ותבין. הוא לא דיבר על ASL שכידוע זהו חיישן שמגביר את עוצמת התדר שאתה בוחר בהתאם לרעש מחוץ לרכב. אלא הוא דיבר על SLA אז גם אם יש לך הערות ותיקונים תקרא טוב. אותם אותיות בסדר שונה. אשמח מאוד עם תתקן אותי לגביי ה SLA במידה ובאמת טעיתי לכן גם כתבתי:" לפי מה שהבנתי". בכל אופן הוא לא התכוון ל ASL.
  25. לפי מה שהולך פה בפורום אני משער שלכ 50%+- יש את ה JBL, אני ביניהם ואני מרוצה ממנו נותן תמורה מצויינת לכסף לכן עליו הייתי ממליץ, מה גם שעדיין לא שמעתי תגובה רעה עליו. לגביי הלוג'יק אין לי נסיון איתו.
×
×
  • תוכן חדש...