avil84
-
הודעות
486 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avil84
-
זקוק לעזרה בקשר למגבר ולקומפוננט.דעה שלכם חשובה לי מאוד.
avil84 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפי דעתי חצי חצי 1000 למגבר יש לך את האינפיניטי מהדיוטי פרי שכולם ממליצים עליו ודוטק עוד 1000 וסגרת עניין ואחרי שתחסוך עוד כסף ותוכל להביא סאב בלי לקנות עוד מגברים פשוט לחבר אותו למגבר הנ"ל -
אני לא חושב שזה הגיוני יש סיכוי דווקא כי הסט של הדיינמאט הבאלק שהו 3 חתיכות של אורגינאל ו2 של אקסטרים עולה בערך 600 שקל לחנות ובטח הרמקולים והרדיו דיסק ממש פשוטים אז דווקא יש סיכוי תלוי איזה רמקולים והד יוניט הוא שם לך
-
לפי מה אתה יודע שהתיבה לא מתאימה מה הנתונים המתאימים לסאבים האלה? מה הנתונים של תיבה אטומה ומה של התיבה הפתוחה?
-
כמה עולהמטר 4G של סאונד קווסט? האם זה ישפיע על הביצועים של הסאבים? ושאר השאלות ממקודם אם מישהו יודע...
-
אוקיי קודם כל לכפיר... זה לא אני לי יש מיצובישי לנסר 92 ורק פעם אחת הייתי במפגש מרכז כי אני מהצפון.. דבר שני החיווט אצלי באוטו הוא 4 גייג עד לאחורה ומשם יש מפצל ל8 גייג שהולך לקבלים ולמגברים המינוס הוא 12 גייג ואת זה השבוע אני יפתור כי המתקין שלי שכח להחליף לי את החוטים של המינוס הוא אמר שישים לי 8 גייג זה יספיק? בקשר ללשים אותם על 1 אום אז הוא אמר לי שהשבוע כשאני יבוא אליו נשים אותם על על 1 אום וראה אם הם עדיין לא יספיקו לי אז השאלות שלי הם כאלה אני פשוט יהיה יותר ברור אני יודע שבחיווט חייב להחליף את המינוס 8 G יספיק? בחיווט של ה+ האם זה שה4 G מתפצל ל8 פוגע במשהו? מה הנפח של תיבה פתוחה בשביל סאב כזה?[ ואולי מישהו יודע כמה אפשר לדרוש על סאב כזה אם אני מציע אותו למכירה?
-
נעים מאוד דבר ראשון...אני אבירם אוקיי לא להגיע לרמה של 143 DB אבל להגיע כמה שיותר קרוב מה לעשות ? והתקציב שלי ממש מוגבל כרגע אז אין באפשרותי לקנות משהו אם אני לא מוכר את שלי ! אז אני מחפש את האופציות הכי טובות כדי להגיע למה שאני אוהב ולא לשמוע במערכת ולהתבאס אחרי שהשקעתי סכום נורא גבוהה. אז מה האופציות שלי ? להחליף תיבות? למכור את הסאבים ולנסות להביא סאבים שיעבדו ב2 אום? להביא סאב 1 שיעשה עבודה של 2? אני לא מפחד על המקום בבגאז מבחינתי כל הבגאז יכול ללכת לתיבה אחת ענקית גם ככה כרגע כלום לא נכנס אליו בגלל שאני מפחד שמשהו יפגע בסאבים השאלה השנייה שלי היא כמה אני יכול לדרוש על כל סאב ?
-
התיבה היא 37 ליטר עם פורט אני לא יודע כמה בדיוק הסאבים האלה צריכים יש 2 תיבות נפרדות רגע אתה זה עם הגולף הלבנה עם הסאבים של הLD ? אני זוכר שהייתי במפגש ושמעתי אז אצל מישהו אני לא זוכר את שמו ואני מצטער מראש אבל מזה ממש התלהבתי אהבתי ממש תשמיעה שמה שאתה מרגיש רעד בכל הגוף ושהאוזניים שלך מבקשות להפסיק.... זה הטעם שלי מצטער אז יש סיכוי להגיע לרמה כזו?
-
אני קונה מערכת תגידו לי איך המפרט
avil84 פרסם הודעה בנושא של ofir_z1 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מציע לך לא ללכת על הפיוניר דבר ראשון כי הוא 300 400 RMS תלוי איזה דגם תקח ובשביל זה תצתרך מגבר רציני שיחזיק אותו לפי דעתי קח סאב קיקר קומפ הוא 150RMS והוא עושה תעבודה תאמין לי הוא היה אצלי באוטו ואני בכלל לא יכול להשוות אותו לP1 של הרוקפורד וגם לא תצתרך הגברה כל כך רצינית בשבילו -
מדעתי האישית בלבד .... הקיקר נשמעו לי יותר טוב ולכן לקחתי אותם ולא את הדוטק אפילו שאת הדוטק יכולתי להשיג ביותר זול ההגברה שאצלי הם יושבים היא מגבר של קיקר 350.4
-
אני ממליץ על הקיקר יש לי באוטו ונשמעים טוב מאוד
-
חנויות בצופון המוכרת מערוכות איכותיות.
avil84 פרסם הודעה בנושא של Borka בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שכחתי עוד חנות אחת ... היא אור מצת תפנה שם לדני הוא בחור עם קרחת אתה תזהה אותו הוא נורא חביב ועוזר אני חושב שמבחינת אמינות ושירות הוא לוקח את כולם בחיפה ואני עברתי את כל החנויות שרשמתי וקניתי מכולן מבחינת התקנות הוא קצת יקר.... -
חנויות בצופון המוכרת מערוכות איכותיות.
avil84 פרסם הודעה בנושא של Borka בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה לא עוזר שתגידו לבחור שמגנט ופוקל לא באותה רמה הוא סך הכל שאל איפה יש בצפון חנויות שמחזיקות את הרכיבים של החברות הנ"ל השאלה איפה בצפון אתה מחפש אם אתה מחפש באזור חיפה אז יש לך 4 חנויות שאני מכיר הראשונה היא ניסים בלילה טופ סאונד ליאור מולטימדיה ואוטוס אם אתה צריך הסבר איך להגיע לכל אחד מהחנויות שרשמתי תבקש ואני ידריך אותך בפרטי ואם אתה צריך להתייעץ בקשר לאיזו חברה לקחת ומה לקחת בכלל אתה מוזמן לשאול וחבריי הפורום ישמחו לעזור לך... -
אני מההתחלה לא היה לי מה שרציתי זה לא שהתרגלתי... שמעתי הרבה סאבים ומה שיש לי נשמע ממש חלש לידם...
-
הסאבוופרים שלי כרגע מחוברים כל אחד על 8 אום וביחד הם מורידים את המגבר ל4 אום לכל סאב 2 סלילים של 4 אום
-
אז ככה ברשותי 2 סאבים של JVC 12 אינץ http://www.cardomain.com/item/JVCCSWG1200 כרגע הם עובדים ב4 אום על מגבר של הייפוניקס 1205D שמוציא 450 RMS ב4 אום אני מחפש יותר עוצמה ממה שהם נותנים לי אני לא יודע אם אפשר להגביה עוד את המגבר כדי שהם יתנו יותר עוצמה אבל עדיין שנהם צריכים 700 RMS ומקבלים 450 אז חשבתי למכור אותם ולהביא 2 קומפ וי אר שיעבדו על 900 RMS ב2 אום תכלס אין לי יותר מקורות להשיג כסף לשידרוג. אני מעדיף לא להוציא עוד שקל אבל כל עוד אני לא יהיה מרוצה זה ישגע אותי האם אני ירגיש הבדל גדול.? האם זה שווה השקעה כלשהי ? האם יש סאבים אחרים שיותר מומלצים בתקציבים האלה ? כמה אני יכול לדרוש על כל סאב של הJVC הנ"ל שימוש של פחות מחודש ? תודה מראש לכל אלה שיוכלו לעזור לי
-
אני דווקא התנסתי עם החנות שאתם כל כך משבחים ואני לא הכי חושב כמוכם חבר שלי התקין שם מערכת נדפק לו רמקול הוא הלך לשם שיסדרו לו אותו ולקח להם חודש וחצי לסדר לו אותו אחרי שהם מוציאים לו את המיץ כל שבוע שהם אמרו לו מחר זה אמור להגיע מהתיקון... אבל בתכלס מבחינת מחירים אני לא יכול להגיד שיש חנות באזור חיפה שמתחרה בהם רק השירות לא משהו...
-
אוקיי אז אני מוכר תסאבים שלי ועוד 2 מידבאסים של דראגסטאר מהסדרה הבינונית שלהם המידבאסים חדשים אף פעם לא הופעלו 2 סאבים של JVC כל אחד בתיבה נפרדת מהסדרה של אורן גי 1000 W 300RMS אני רוצה על כל אחד עם התיבה 1100 אני ראיתי שמוכרים אותם בחנות ב1600 ש"ח על 2 המידבאסים אני רוצה 300 ש"ח אני לא הכי גמיש אבל מי שיהיה רציני יהיה על מה לדבר פלא 0546997737 אייסי 326673231 אבירם קישור למידבאסים http://www.dragsteraudioart.com/DS.html דרך אגב הם 6.5 אינץ קישור לסאבים http://www.cardomain.com/item/JVCCSWG1200 הסאבים שלי הם 2 סלילים לכל סאב כל סליל 4 אום
-
היה לי אותו והיה לי את הרוקפורד לפי דעתי הרוקפורד עדיף אני אהבתי יותר תצליל שלו.... לפי דעתי שנהם סאבים חלשים ...
-
תכלס ביטוח נותן לך לישון בשקט בלילה ולא כל פעם שאתה נכנס לאוטו לכוות שהכל נמצא במקום ולא שאיזה מניאק כבר הרים הכל אליו.... לפי דעתי זה שווה תכסף תאמין לי מניסיון של 2 פריצות כבר לאוטו... עכשיו השאלה שלי היא לזה שמבטח איפה אתה מבטח? ושאלה לכל אחד מישהו מכיר חברת ביטוח שתבטח לי תמערכת ? השווי של המערכת הכוללת שלי הוא 10K האוטו הוא שנת 92 עם אזעקה אני ניסיתי לדבר עם הסוכן ביטוח שלי והוא אמר שהם לא מבטחים מערכות כוללות רק רדיו דיסקים וגם זה רק למי שיש ביטוח מקיף ... לאוטו שלי כבר אי אפשר לעשות מקיף כי הוא מעל 10 שנים על הכביש וגם מבחינה כלכלית זה לא משתלם הקיצר מצטער שאני ככה מתפרץ לתרד אבל חשבתי שאם כבר דנים בנושא חבל לפתוח עוד תרד...
-
זו הייתה הבחירה שלי שמעתי את הסאב ואהבתי אותו הביאו לי 2 של 12 אינץ במקום ה2 של ה10 הדגם של האלפאסוניק הוא PCZ65 והוא עלה לי 500 ש"ח שילמתי יקר?
-
צריך עזרה בקניית מערכת - מקווה שזה המקום
avil84 פרסם הודעה בנושא של Rst בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נתת רמקולים שיעלו לך דבר ראשון יותר מ2000 זה בלי התקנה גם.... בלי חיווט ודבר שלישי כדי לשמוע טוב את הקומפוננט אתה תצתרך מגבר ולא להגביר אותו מהרדיו דסק -
לי אין בעיה עם המכשירים שלהם היו לי 3 הד יוניטים שונים שלהם ואף אחד לא עשה לי אף פעם בעיה פשוט 2 נגנבו ואחד הוחלף לאלפיין אבל השאלה לא מדוברת על וצרים ספציפית של JVC אלא לסאב הנ"ל
-
אז ככה אני מחפש רדיו דיסק רגיל או עם MP3 מחברה מוכרת ושיהיה די חדיש ובלי בעיות במכשיר של קפיצות באמצע נסיעה... התקציב שלי הוא עד 200 ש"ח לרדיו דיסק או עד 500 לMP3 הכל תלוי איזה מכשירים תציעו עדיף פנייה לטלפון 0546997737 אבירם אבל גם אפשרי בה"פ או באייסי 326673231
-
למישהו יש ניסיון עם הסאב הזה? http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-JVC-12-SUBWOOFER_W0QQitemZ5825515601QQcategoryZ18803QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem מה שאני קונה הוא 2 סלילים ואיך הקומםוננטים של אלפאסוניק..? והאם תיבה של 36 ליטר פורטד תתאים להם? ועוד שאלה מה ההבדל אם אני ישים תיבה 1 כפולה או 2 נפרדות ? אני קונה אותם עקב סאב של קליף שנשרף לי ... וזה אחד האפשרויות שנתנו לי להחליף (אני מחליף את 2 הסאבים)
-
לגביי הקומפוננטים המחיר הוא דיי יקר אני השגתי חדשים ב820 ש"ח את הסדרה K שהם אותו הדבר רק שנה לפני והם מתומחרים בחול יותר יקר מהסדרה KS ... דבר שני אני ממש מרוצה מהם ושמעתי דוטק של מורל והקיקר היה נשמע לי יותר טוב.... מקווה שאתה מרוצה מהקומפוננט
