היי, מזל טוב! נושא והודעה ראשונים בפורום החדש של מועדון BeRez.
פתחתי את הנושא הזה שנוכל לחלוק טיפים אחד עם השני, כל אחד מהניסיון שלו לטובת רעיונות לשדרוגים\שיפצורים שהוא עשה או חושב לעשות לברז שלו.
אני אתחיל עם הטיפ הראשון.
לא סוד שתא המטען בברז לא שופע ביכולות ומרחבים שלו, והגרסה שהגיע לארץ כוללת גלגל בגודל מלא (שזה מצויין לכשעצמו) שלוקח עוד יותר ספייס מהמקום המצומצם שם ממלא.
על מנת לפתור את הבעיה הזאת החלפתי את גלגל הספייר הגדול שהיה שם לגלגל ספייר של סובארו אימפרזה קטן-קוטר. היופי הוא שעכשיו הגלגל נמצא בדיוק בקו הרצפה ועושה אותה שטוחה לגמרי.
המהלך מאפשר לי להעמיס את האופני הרים שלי בצורה קצת יותר חלקה, ולהתפרע קצת יותר עם הקניות השבועיות. 😀
וקצת תמונות להמחשה -
מי שלא מכיר, כך נראה תא המטען של ברז בגרסה שהיא מגיעה לארץ. הגלגל המקורי בגודל מלא שבולט מקו הרצפה בצורה די משמעותית (בתמונה לא כל כך רואים, אבל הוא בולט ממש):
זה הגלגל שנבחר למשימה (נלקח מאיפרזה 2.0 שנת 2006 שהלכה לתרומות איברים):
וכך זה נראה כיום:
פחות יפה עם הגלגל הספציפי הזה (שסובארו חסכו עליו בצבע), אבל הרבה יותר פרקטי.
שלב הבא זה לדאוג לחסום את החור הזה בצורה אסטטית שיהיה כמו תא מטען של כל רכב נורמלי. 😋
נשתמע בטיפ הבא!