Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע סיוויק 2007 שהאוטו קר לוקח לו הרבה זמן להניע וכשהוא חם מניע ברגע וכן המנוע רועד ויש מחלוקת האם תושבת ימנית טובה או לא מישהו יודע עוד סיבה לרעידות?

פורסם
לפני 8 דקות, גרייטוול כתב:

מישהו יודע

אולי אתה יודע (;

או לפחות, אולי אתה יכול לדעת?

ועכשיו, בלי רמזים וחידות.

 

בוא לא נערבב בעיה בבעיה.

יש כאן שתי בעיות שונות. לא בטוח שיש קשר בינהן.

1) האוטו לא מניע שקר לו.

2) האוטו רועד.

 

גם עם כל תושבות המנוע יהיו גמורות, זה לא קשור לכך שהאוטו לא מניע שקר לו.

מנוע שעובד על 3 צילנדרים (לדוגמא) ירעד ויתקשה להניע.

 

עכשיו שאלה:

האם היית מגדיר את הרכב שלך כרכב מוזנח? (מבחינת אחזקה שוטפת).

פורסם

א' לא חשבתי שזה תלוי זה בזה בסך בכל הכנסתי את זה באותה שאלה

ב' הרכב לא שלי כך שאני לא יודע אם הוא היה מוזנח או לא אבל אני מאמין שהוא כן היה מוזנח 

 

פורסם

חבר, אתה חייב להשתמש בסימני פיסוק.

בהעדר סימני פיסוק, לא פלא שחשבתי שאתה מחבר שתי בעיות לבעיה אחת.

 

נשמע שהרכב לא מתוחזק.

נראה שצריך אישפוז במוסך.

כדאי קודם לפתור את בעיית ההתנעה ואז להתקדם לבעית הרעידות.

 

אלא אם הרעידות הן בילתי נסבלות.

כאשר התושבת גמורה זה לא רק רעידות, זה גם זעזוע של "בום-טראח" בתחילת נסיעה ובבלימה. 

אופן בדיקה:

כאשר הרכב במישור, מאיצים קלות ועוזבים את הגז במהירות נמוכה. (הילוך ראשון שני) .

אם יש "בום-טראח" כנראה בעיה בתושבות.

פורסם

חבל לזרוק ניחושים.

למרות שלא עמדתי בפיתוי וזרקתי ניחוש אחד בתגובה קודמת.

 

גם אתה טוען שעוד לא ראית את הרכב פנים אל פנים, לכן זו עדות מיד שניה.

בוא תעשה את הבדיקה הפשוטה מה שדיברנו , ואז נתקדם.

 

לפעמים זה לא בושה לגשת למוסך.

גם לחם אנחנו יכולים לאפות בבית ובכל זאת רובינו הולכים לסופר.

 

בהצלחה, נשמח להתעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...