גל ששון
-
הודעות
58 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי גל ששון
-
Dr. Colorchip KIT
גל ששון פרסם הודעה בנושא של sharki25 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא אמליץ על שום דבר אחר חוץ מ- DR.COLORCHIP או ה- PAINT LANKA איך שלא קוראים לזה. אך אתה חייב לדעת, זה לא קל כמו שזה נראה... משש לא. כל דבר אחר שתקנה, אם זה מהארץ או אם זה מסין... אתה תראה את התוצאה היא לא תיהיה שווה שקל. באוטו גיק בשביל משלום לחו"ל חובה לקנות לפחות ב-100$ והם שולחים אך ורק בFEDEX ככה שהמשלוח יקר. אבל זה שווה את זה, תוכל למצוא את הקיט לא רק באוטו גיק ואולי יהיה לך יותר מזל במחיר של המשלוח. תנסה באיביי או בגוגל לפי שם המוצר... בהצלחה לי אישית יש את הקיט הזה בבית מאוטו גיק, פשוט נוח ( אבל לא מאוד קל, צריך ניסיון ) -
שימוש בV7 כחומר ניקוי?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של shandor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא, יש הבדל בין ספריי ווקס ( או ספריי סילנט ) לבין QUICK DETAILER. ספריי ווקס הוא ללא חומר ניקוי ספריי דיטיילר הוא עם חומר ניקוי. פשוט מאוד... בהצלחה -
צער לי להגיד לך, אני מנוסה מאוד בתחום הדיטיילינג, אבל כזה דבר עוד לא ראיתי... הבעיה בשפשוף שם, יש את האמת כמה בעיות... הפלסטיק שם מאוד דק, לא אוכל להמליץ לעשות פוליש ידני. אם זה באמת שפשוף ולא סתם חומר או אבק שהצתבר קשה לי להבין איך זה הגיע לשם, ובגלל זה יהיה לי קשה לענות לך. אבל! תן לי לנסות פעם נוספת, אשלח את התמונה למדריך והמאמן האישי שלי בתחום הדיטיילינג בארה"ב שיגיד לי אם יש פתרון בכלל לדבר הזה.
-
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שלום, ערכה חדשה? הערכה מיועדת להבריק ג'אנטים, כמובן שיש רק ג'אנטים מסויימים שניתן לעשות להם פוליש, לדעתי אין אפשרות בארץ לשמור על הגלגלים, גם בגלל האבק והלכלוך בכבישים, שמצריך להשתמש בחומרים חזקים בשביל להוריד את הלכלוך, ככה שאי אפשר להשתמש בווקס מיוחדת לגלגלים ( כי החומרים הקשים יורידו את הווקס או אוטם לגלגלים ), מה שבוסופו של דבר יגרום לגאנטים לחזור לעצמם אחריי שבוע, או שבועיים מקסימום. הייתי משאר שיקח בערך 20-30 דקות לגלגל, כל התהליך יקח כמעט שעתיים... אצל דיטיילר כזה דבר יעלה לפחות 400 שקל. אני אוהב הרבה חומרים של מגויירס ( רובם הם הקומפאנודים שלכם ), אבל זה... -
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
המברשת הטובה ביותר http://www.autogeek.net/ezdebrfca.html יש לך שם מעל 40 ביקורות באתר. היא לא זולה, אבל היא לא נהרסת, היא עדינה אך היא מוציאה את כל הלכלוך, היא נכנסת לכל מקום בגלגל ומנקה הכי מהר. יש לי 5 כאלו, 3 גדולים, 1 קטן, ו-1 החדש שלהם. המברשת הכי טובה שהשתמשתי בחיים והשתמשתי בהמון.... כל כך יעילה ומהירה. -
הסבר מפורט ופשוט: בשביל לעשות שטיפה בלי צינור אתה צריך חומר שהיעוד שלו הוא לשטיפה ללא צינור או באנגלית " RINSE-LESS WASH " יש חומר מצויין שיש אותו גם בארץ שנקרע אופטימום נואו רינס ( OPTIMUM NO RINSE ) או בקיצור ONR. מה עושים? איך מנקים ? 2 דליים! דלי אחד עם מים נקיים דלי אחד עם מים עם 2 כפות של ONR ( שווה ל-30 מ"ל , שווה ל- 1OZ ). וכפפה לניקוי מכונית... כל פאנל ברכב אתה עושה את זה: לוקח את הכפפה, ושם אותה בדלי עם הONR, שוטף פאנל, שם את הכפפה בדלי עם המים, סוחט את הכפפה, שם את הכפפה בדלי עם ה- ONR ומנקה עם פאנל ברכב.... זה הכל. אחרי שהרכב נקי אתה עושה פלסטלינה לכל הרכב ורק אז שם את החומרים האחרים ( פוליש... אוטם... ווקס... ) בהצלחה! ניתן לקנות ONR באתרים הבאים: VIX AUTOSTORE.CO.IL שוב בהצלחה!
-
דיטיילר טוב, עם ידע... עם הכלים הטובים, עם שלייף סבון ופולישים מתקדמים... אפשר להוריד... אין שום דבר לVIX ואין שום דבר לMEGUIARS שיוכל להעלים את זה... זה כבר משהוא יותר מקצועי... ולא מיועד אפילו לנסות לבד כי כל מה שיקרה זה הורדת צבע מהרכב. אין הרבה אנשים בארץ שמתמחים בשלייף סבון... אבל אולי יש 2 או 3 אנשים שיכולים לעשות את זה.
-
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אין מברשת יותר טובה לג'נטים כמו DAYTONA SPEED MASTER, זאת ה"ההא" מברשת לג'נטים... גם יש לי מברשות גדולות נוספות של MOTHERS, לא צריך שום דבר יותר מזה... אני מופתע מהתגובות פה.... הרבה מהמברשות שצויינו פה לא ראויים לראות ג'אנטים בכלל וישאירו שריטות בהרבה סוגים גלגלים. -
חידוש פנסים איפה טעיתי ?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של רז לוי בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא כל כך הבנתי אחרי מה שאמרת עם טרטל ווקס... אבל יכול להיות שהחומר היה חזק מדי או שהיישום לא היה מספיק טוב והשאיר את הסימנים... להגיד לך את האמת אני לא מחדש פנסים בחיים ידני, בשביל פיניש ( ושלא ישארו שום סמנים ) אני עושה הכל עם מכונות... כי אפשר אי אפשר לנצח מכונה. -
אוטם ורכב חדש
גל ששון פרסם הודעה בנושא של mlur בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
Black Light Jet Seal Power Lock ניתן לבצע אצל כל דיטיילר אמיתי ומקצועי. יש בהרצליה יש בפתח תקווה יש בתל אביב... -
אוטם איכותי
גל ששון פרסם הודעה בנושא של fastgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
איך מיישמים חומרים על רכב? הנה משהוא קל: 1. שטיפה 2. פלסטלינה ( חובה ) 3. פוליש קומפאונד 4. פוליש 5. פוליש סיום 6. גלייז ( לא חובה, לא כזה חשוב ) 7. אוטם צבע 8. ווקס 9. ספריי ווקס 10. ספריי דיטיילר ככה ולא בשום צורה אחרת. -
חידוש פנסים איפה טעיתי ?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של רז לוי בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
באיזה חומר השתמשת? באיזה כלים השתמשת? הכל מאוד חשוב, תפרט ואוכל לעזור לך יותר =-) אם תרצה עזרה בחידוש פנסים אני גר גם בתל אביב וגם בהרצליה,. -
אוטם איכותי
גל ששון פרסם הודעה בנושא של fastgt בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אופטי קוט הוא לא אוטם צבע, הוא שכבת הגנה הנקראת באנגלית ( COATING ). לא הייתי ממליץ לכל בן אדם רגיל פשוט למרוח אופטי קוט, כי חובה לעשות פוליש מתקדם לפניי ( כתוב גם על המזרק ). זה לא דבר פשוט ופה כבר נכנסים לדברים מסובכים ומתקדמים. אוטם צבע טוב? אני משתמש בחברה שנקראת POLISH ANGEL בשביל אוטם צבע, הכל עבודת יד... אבל לא חובה לשלם כל כך הרבה, יש גם הרבה ביקורות טובות על JET SEAL של קימיקל גייז. בשביל מכוניות שחורות BLACK LIGHT גם מצויין ונותן תוצאה מצויינת... אם אתה הולך על דברים מחו"ל, יש חברת מדבקה שאני מאוד אוהב את האוטם שלהם שנקרא DEEP GLOSS PAINT SEALANT של חברת WOLFGANG... שנותן הגנה מצוייייינת, ובנוסף נראה מדהים על כל צבע. עוד שאלות? עוד ידע? תשאל אני פה כדי לענות. -
SONAX הוא אחד מהחומרי ניקוי הטובים ביותר שתמצא לגלגלים שלך... אי אפשר לעשות בכלל השוואה בין המנקה של מגויירס... ה-SONAX הרבה יותר חזק, ומשמש אותך כמו IRON-X רק בשביל הגלגלים. *** הבעיה עם SONAX זה גם הדבר הכי טוב בו, שזה שהוא חזק מאוד, הוא יוריד ווקס ( אם שמת על הגלגלים ווקס מיוחד )... אם יש לך אפשרות להשתמש בSONAX... אתה לא צריך שום דבר אחר. לי יש SONAX וגם חומר מאיטליה שיש לי...
-
מרסס לחץ ידני - שימושים
גל ששון פרסם הודעה בנושא של gabizon79 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ניקוי גלגלים אני שם במרסס, למה לקחת שפריצר ולרסס 20 פעמים על כל גלגל? =)!
