Jump to content

גל ששון

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גל ששון

  1. לא אמליץ על שום דבר אחר חוץ מ- DR.COLORCHIP או ה- PAINT LANKA איך שלא קוראים לזה. אך אתה חייב לדעת, זה לא קל כמו שזה נראה... משש לא. כל דבר אחר שתקנה, אם זה מהארץ או אם זה מסין... אתה תראה את התוצאה היא לא תיהיה שווה שקל. באוטו גיק בשביל משלום לחו"ל חובה לקנות לפחות ב-100$ והם שולחים אך ורק בFEDEX ככה שהמשלוח יקר. אבל זה שווה את זה, תוכל למצוא את הקיט לא רק באוטו גיק ואולי יהיה לך יותר מזל במחיר של המשלוח. תנסה באיביי או בגוגל לפי שם המוצר... בהצלחה לי אישית יש את הקיט הזה בבית מאוטו גיק, פשוט נוח ( אבל לא מאוד קל, צריך ניסיון )
  2. לא, יש הבדל בין ספריי ווקס ( או ספריי סילנט ) לבין QUICK DETAILER. ספריי ווקס הוא ללא חומר ניקוי ספריי דיטיילר הוא עם חומר ניקוי. פשוט מאוד... בהצלחה
  3. מכיר את הטריק של ה"שקית פלסטיק" ? תבדוק אם הצבע זקוק לפסטלינה, תשים שקית פלסטיק דקה ( כמו של סנדוויץ ) על היד ותרגיש את הצבע, אם הוא מחוספס אתה צריך פלסטלינה אם הצבע חלק גם עם שקית פלסטיק אז לא צריך. בדרך כלל צריך לעשות פלסטלינה כל חודש - חודשיים.
  4. IPA עם 50 אחוז מים 50 אחוז אלכוהול, אם זה לא יוריד... שום דבר כמעט ולא יוריד את הסימנים. רק תשתדל לעבור רק על הפלסטיק ולא על הצבע.
  5. וואלה, אחלה רעיון, גם מגבת מיקרופייבר שטוחה בתחתית תעשה אותו פעולה שתדע
  6. צער לי להגיד לך, אני מנוסה מאוד בתחום הדיטיילינג, אבל כזה דבר עוד לא ראיתי... הבעיה בשפשוף שם, יש את האמת כמה בעיות... הפלסטיק שם מאוד דק, לא אוכל להמליץ לעשות פוליש ידני. אם זה באמת שפשוף ולא סתם חומר או אבק שהצתבר קשה לי להבין איך זה הגיע לשם, ובגלל זה יהיה לי קשה לענות לך. אבל! תן לי לנסות פעם נוספת, אשלח את התמונה למדריך והמאמן האישי שלי בתחום הדיטיילינג בארה"ב שיגיד לי אם יש פתרון בכלל לדבר הזה.
  7. שלום, ערכה חדשה? הערכה מיועדת להבריק ג'אנטים, כמובן שיש רק ג'אנטים מסויימים שניתן לעשות להם פוליש, לדעתי אין אפשרות בארץ לשמור על הגלגלים, גם בגלל האבק והלכלוך בכבישים, שמצריך להשתמש בחומרים חזקים בשביל להוריד את הלכלוך, ככה שאי אפשר להשתמש בווקס מיוחדת לגלגלים ( כי החומרים הקשים יורידו את הווקס או אוטם לגלגלים ), מה שבוסופו של דבר יגרום לגאנטים לחזור לעצמם אחריי שבוע, או שבועיים מקסימום. הייתי משאר שיקח בערך 20-30 דקות לגלגל, כל התהליך יקח כמעט שעתיים... אצל דיטיילר כזה דבר יעלה לפחות 400 שקל. אני אוהב הרבה חומרים של מגויירס ( רובם הם הקומפאנודים שלכם ), אבל זה...
  8. המברשת הטובה ביותר http://www.autogeek.net/ezdebrfca.html יש לך שם מעל 40 ביקורות באתר. היא לא זולה, אבל היא לא נהרסת, היא עדינה אך היא מוציאה את כל הלכלוך, היא נכנסת לכל מקום בגלגל ומנקה הכי מהר. יש לי 5 כאלו, 3 גדולים, 1 קטן, ו-1 החדש שלהם. המברשת הכי טובה שהשתמשתי בחיים והשתמשתי בהמון.... כל כך יעילה ומהירה.
  9. ושכחתי לציין, שבכל כמה חודשים אצלי, אני שם חומר מיוחד בשביל הפנסים שנקרא LIQUID ARMOR, ספריי מיוחד שמגן על הפנסים... אחרי 3 שלבים של שלייף סבון אני עושה 2 שלבים של פוליש חומר מצויין
  10. עדיין הייתי ממלית להעלות צילום, תוכל לצלם תוך כדי שאתה עם פנס ותצלם... לפחות שאני יראה איך נראה הלוח שעונים בשביל להמליץ לך על חומר או דיטיילר לפנות אליו.
  11. הסבר מפורט ופשוט: בשביל לעשות שטיפה בלי צינור אתה צריך חומר שהיעוד שלו הוא לשטיפה ללא צינור או באנגלית " RINSE-LESS WASH " יש חומר מצויין שיש אותו גם בארץ שנקרע אופטימום נואו רינס ( OPTIMUM NO RINSE ) או בקיצור ONR. מה עושים? איך מנקים ? 2 דליים! דלי אחד עם מים נקיים דלי אחד עם מים עם 2 כפות של ONR ( שווה ל-30 מ"ל , שווה ל- 1OZ ). וכפפה לניקוי מכונית... כל פאנל ברכב אתה עושה את זה: לוקח את הכפפה, ושם אותה בדלי עם הONR, שוטף פאנל, שם את הכפפה בדלי עם המים, סוחט את הכפפה, שם את הכפפה בדלי עם ה- ONR ומנקה עם פאנל ברכב.... זה הכל. אחרי שהרכב נקי אתה עושה פלסטלינה לכל הרכב ורק אז שם את החומרים האחרים ( פוליש... אוטם... ווקס... ) בהצלחה! ניתן לקנות ONR באתרים הבאים: VIX AUTOSTORE.CO.IL שוב בהצלחה!
  12. נראה טוב, אבל הייתי אומר שנייר 400 הוא מאוד מאוד אגרסיבי, לא הייתי מאמין שנייר 1200 יחסה נייר 400... אני משתמש בנייר 800 כמעט כל פעם ולפעמים אפילו יותר גבוהה... לא יצא לי להשתמש בנייר כל כך נמוך כי לא הייתי זקוק. אבל אני רואה שיצא הרבה יותר טוב, בהצלחה בהמשך!
  13. דיטיילר טוב, עם ידע... עם הכלים הטובים, עם שלייף סבון ופולישים מתקדמים... אפשר להוריד... אין שום דבר לVIX ואין שום דבר לMEGUIARS שיוכל להעלים את זה... זה כבר משהוא יותר מקצועי... ולא מיועד אפילו לנסות לבד כי כל מה שיקרה זה הורדת צבע מהרכב. אין הרבה אנשים בארץ שמתמחים בשלייף סבון... אבל אולי יש 2 או 3 אנשים שיכולים לעשות את זה.
  14. אין מברשת יותר טובה לג'נטים כמו DAYTONA SPEED MASTER, זאת ה"ההא" מברשת לג'נטים... גם יש לי מברשות גדולות נוספות של MOTHERS, לא צריך שום דבר יותר מזה... אני מופתע מהתגובות פה.... הרבה מהמברשות שצויינו פה לא ראויים לראות ג'אנטים בכלל וישאירו שריטות בהרבה סוגים גלגלים.
  15. לא כל כך הבנתי אחרי מה שאמרת עם טרטל ווקס... אבל יכול להיות שהחומר היה חזק מדי או שהיישום לא היה מספיק טוב והשאיר את הסימנים... להגיד לך את האמת אני לא מחדש פנסים בחיים ידני, בשביל פיניש ( ושלא ישארו שום סמנים ) אני עושה הכל עם מכונות... כי אפשר אי אפשר לנצח מכונה.
  16. Black Light Jet Seal Power Lock ניתן לבצע אצל כל דיטיילר אמיתי ומקצועי. יש בהרצליה יש בפתח תקווה יש בתל אביב...
  17. איך מיישמים חומרים על רכב? הנה משהוא קל: 1. שטיפה 2. פלסטלינה ( חובה ) 3. פוליש קומפאונד 4. פוליש 5. פוליש סיום 6. גלייז ( לא חובה, לא כזה חשוב ) 7. אוטם צבע 8. ווקס 9. ספריי ווקס 10. ספריי דיטיילר ככה ולא בשום צורה אחרת.
  18. באיזה חומר השתמשת? באיזה כלים השתמשת? הכל מאוד חשוב, תפרט ואוכל לעזור לך יותר =-) אם תרצה עזרה בחידוש פנסים אני גר גם בתל אביב וגם בהרצליה,.
  19. אופטי קוט הוא לא אוטם צבע, הוא שכבת הגנה הנקראת באנגלית ( COATING ). לא הייתי ממליץ לכל בן אדם רגיל פשוט למרוח אופטי קוט, כי חובה לעשות פוליש מתקדם לפניי ( כתוב גם על המזרק ). זה לא דבר פשוט ופה כבר נכנסים לדברים מסובכים ומתקדמים. אוטם צבע טוב? אני משתמש בחברה שנקראת POLISH ANGEL בשביל אוטם צבע, הכל עבודת יד... אבל לא חובה לשלם כל כך הרבה, יש גם הרבה ביקורות טובות על JET SEAL של קימיקל גייז. בשביל מכוניות שחורות BLACK LIGHT גם מצויין ונותן תוצאה מצויינת... אם אתה הולך על דברים מחו"ל, יש חברת מדבקה שאני מאוד אוהב את האוטם שלהם שנקרא DEEP GLOSS PAINT SEALANT של חברת WOLFGANG... שנותן הגנה מצוייייינת, ובנוסף נראה מדהים על כל צבע. עוד שאלות? עוד ידע? תשאל אני פה כדי לענות.
  20. אם אתה קונה ישר מהאתר חובה לפחות 100$ של מוצרים + המשלוח שהם שולחים זה רק דרך FEDEX שהמשלוח מתחיל במינימום 70$
  21. היי היי, אני גר ברמת אביב, אתה מוזמן לבוא לבקר! דבר איתי בפרטי
  22. SONAX הוא אחד מהחומרי ניקוי הטובים ביותר שתמצא לגלגלים שלך... אי אפשר לעשות בכלל השוואה בין המנקה של מגויירס... ה-SONAX הרבה יותר חזק, ומשמש אותך כמו IRON-X רק בשביל הגלגלים. *** הבעיה עם SONAX זה גם הדבר הכי טוב בו, שזה שהוא חזק מאוד, הוא יוריד ווקס ( אם שמת על הגלגלים ווקס מיוחד )... אם יש לך אפשרות להשתמש בSONAX... אתה לא צריך שום דבר אחר. לי יש SONAX וגם חומר מאיטליה שיש לי...
  23. ניקוי גלגלים אני שם במרסס, למה לקחת שפריצר ולרסס 20 פעמים על כל גלגל? =)!
  24. אין אתר יותר טוב מ- AUTOGEEK, יש להם שם הכל כולל הכל... כל החומרים הטובים בעולם, יש לך שם REVIEW על כל מוצר על ידי המון אנשים שונים... אני קונה משם המון פעמים...
  25. שתדעה ש AUTOPIA זה מאותה חברה של AUTOGEEK, החברה היא PALM BEACH MOTORING GROUP... שני האתרים האלו הם מאותה חברה.
×
×
  • תוכן חדש...