Jump to content

גל ששון

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גל ששון

  1. מאוד לא מומלץ לשטוף כסא במים ולא משנה איזה כסא ( בד, עור, פלסטיק... ). יש חומרים מיוחדים לניקוי כסאות, חלקם חלשים יותר בשביל ניקוי בלבד וחלקם חזקים יותר בשביל להוריד כתמים וכו".... כמעט לכל חברה יש את החומר ניקוי שלה, יש לך פה את Meguairs ויש לך את CHEMICAL GUYS ועוד מלא... תבחר מה שמתאים לך!
  2. תלוי איך ועם ניסיון, לי יש מלתשת של 3M שקניתי, אבל בשביל תוצאות מהירות לאנשים אני משתמש בה לפעמים כדי לעשות פוליש או למרוך ווקס, כמובן שיותר נוח וקל לעבוד עם DA אמיתי, אבל אני לא רואה שום דרך להפוך מלתשת ל-DA. בהצלחה =)
  3. תוכל למצוא כמעט את כל מה שרק תרצה באתר של VIX, סבון לשטיפה, ספריי ווקס, ניקוי גלגלים... מה לא... אם תחפש ותשלח שוב מה אתה מתעניין אשמח לעזור שוב!
  4. אני תומך מאוד ב KARCHER, יש להם מכונות שטיפה בלחץ מכל הסוגים ובכל המחירים, כמעט הכל חד פאזי והכל חשמלי.
  5. יש חברה מיוחדת במיוחד לגג נפתח, קוראים להם RAGTOP, יש לסוג בד ויש לסוג פלסטיק יש גם אנשים בארץ שעושים את השירות הזה במקומות שעושים דיטיילינג שיהיה לך בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...