גל ששון
-
הודעות
58 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
ת"א והרצליה
-
תחביבים
מכוניות ודיטיילינג...
-
מקצוע
דיטיילר
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של גל ששון
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
Dr. Colorchip KIT
גל ששון פרסם הודעה בנושא של sharki25 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא אמליץ על שום דבר אחר חוץ מ- DR.COLORCHIP או ה- PAINT LANKA איך שלא קוראים לזה. אך אתה חייב לדעת, זה לא קל כמו שזה נראה... משש לא. כל דבר אחר שתקנה, אם זה מהארץ או אם זה מסין... אתה תראה את התוצאה היא לא תיהיה שווה שקל. באוטו גיק בשביל משלום לחו"ל חובה לקנות לפחות ב-100$ והם שולחים אך ורק בFEDEX ככה שהמשלוח יקר. אבל זה שווה את זה, תוכל למצוא את הקיט לא רק באוטו גיק ואולי יהיה לך יותר מזל במחיר של המשלוח. תנסה באיביי או בגוגל לפי שם המוצר... בהצלחה לי אישית יש את הקיט הזה בבית מאוטו גיק, פשוט נוח ( אבל לא מאוד קל, צריך ניסיון ) -
שימוש בV7 כחומר ניקוי?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של shandor בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא, יש הבדל בין ספריי ווקס ( או ספריי סילנט ) לבין QUICK DETAILER. ספריי ווקס הוא ללא חומר ניקוי ספריי דיטיילר הוא עם חומר ניקוי. פשוט מאוד... בהצלחה -
צער לי להגיד לך, אני מנוסה מאוד בתחום הדיטיילינג, אבל כזה דבר עוד לא ראיתי... הבעיה בשפשוף שם, יש את האמת כמה בעיות... הפלסטיק שם מאוד דק, לא אוכל להמליץ לעשות פוליש ידני. אם זה באמת שפשוף ולא סתם חומר או אבק שהצתבר קשה לי להבין איך זה הגיע לשם, ובגלל זה יהיה לי קשה לענות לך. אבל! תן לי לנסות פעם נוספת, אשלח את התמונה למדריך והמאמן האישי שלי בתחום הדיטיילינג בארה"ב שיגיד לי אם יש פתרון בכלל לדבר הזה.
-
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
שלום, ערכה חדשה? הערכה מיועדת להבריק ג'אנטים, כמובן שיש רק ג'אנטים מסויימים שניתן לעשות להם פוליש, לדעתי אין אפשרות בארץ לשמור על הגלגלים, גם בגלל האבק והלכלוך בכבישים, שמצריך להשתמש בחומרים חזקים בשביל להוריד את הלכלוך, ככה שאי אפשר להשתמש בווקס מיוחדת לגלגלים ( כי החומרים הקשים יורידו את הווקס או אוטם לגלגלים ), מה שבוסופו של דבר יגרום לגאנטים לחזור לעצמם אחריי שבוע, או שבועיים מקסימום. הייתי משאר שיקח בערך 20-30 דקות לגלגל, כל התהליך יקח כמעט שעתיים... אצל דיטיילר כזה דבר יעלה לפחות 400 שקל. אני אוהב הרבה חומרים של מגויירס ( רובם הם הקומפאנודים שלכם ), אבל זה... -
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
המברשת הטובה ביותר http://www.autogeek.net/ezdebrfca.html יש לך שם מעל 40 ביקורות באתר. היא לא זולה, אבל היא לא נהרסת, היא עדינה אך היא מוציאה את כל הלכלוך, היא נכנסת לכל מקום בגלגל ומנקה הכי מהר. יש לי 5 כאלו, 3 גדולים, 1 קטן, ו-1 החדש שלהם. המברשת הכי טובה שהשתמשתי בחיים והשתמשתי בהמון.... כל כך יעילה ומהירה. -
הסבר מפורט ופשוט: בשביל לעשות שטיפה בלי צינור אתה צריך חומר שהיעוד שלו הוא לשטיפה ללא צינור או באנגלית " RINSE-LESS WASH " יש חומר מצויין שיש אותו גם בארץ שנקרע אופטימום נואו רינס ( OPTIMUM NO RINSE ) או בקיצור ONR. מה עושים? איך מנקים ? 2 דליים! דלי אחד עם מים נקיים דלי אחד עם מים עם 2 כפות של ONR ( שווה ל-30 מ"ל , שווה ל- 1OZ ). וכפפה לניקוי מכונית... כל פאנל ברכב אתה עושה את זה: לוקח את הכפפה, ושם אותה בדלי עם הONR, שוטף פאנל, שם את הכפפה בדלי עם המים, סוחט את הכפפה, שם את הכפפה בדלי עם ה- ONR ומנקה עם פאנל ברכב.... זה הכל. אחרי שהרכב נקי אתה עושה פלסטלינה לכל הרכב ורק אז שם את החומרים האחרים ( פוליש... אוטם... ווקס... ) בהצלחה! ניתן לקנות ONR באתרים הבאים: VIX AUTOSTORE.CO.IL שוב בהצלחה!
-
דיטיילר טוב, עם ידע... עם הכלים הטובים, עם שלייף סבון ופולישים מתקדמים... אפשר להוריד... אין שום דבר לVIX ואין שום דבר לMEGUIARS שיוכל להעלים את זה... זה כבר משהוא יותר מקצועי... ולא מיועד אפילו לנסות לבד כי כל מה שיקרה זה הורדת צבע מהרכב. אין הרבה אנשים בארץ שמתמחים בשלייף סבון... אבל אולי יש 2 או 3 אנשים שיכולים לעשות את זה.
-
איזה מברשת לגאנטים יש לכם?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של dany בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אין מברשת יותר טובה לג'נטים כמו DAYTONA SPEED MASTER, זאת ה"ההא" מברשת לג'נטים... גם יש לי מברשות גדולות נוספות של MOTHERS, לא צריך שום דבר יותר מזה... אני מופתע מהתגובות פה.... הרבה מהמברשות שצויינו פה לא ראויים לראות ג'אנטים בכלל וישאירו שריטות בהרבה סוגים גלגלים. -
חידוש פנסים איפה טעיתי ?
גל ששון פרסם הודעה בנושא של רז לוי בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא כל כך הבנתי אחרי מה שאמרת עם טרטל ווקס... אבל יכול להיות שהחומר היה חזק מדי או שהיישום לא היה מספיק טוב והשאיר את הסימנים... להגיד לך את האמת אני לא מחדש פנסים בחיים ידני, בשביל פיניש ( ושלא ישארו שום סמנים ) אני עושה הכל עם מכונות... כי אפשר אי אפשר לנצח מכונה.
