Jump to content

YanVoller

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי YanVoller

  1. באמת שחוץ מלהגיד לך איזה כיף שיש לך אלפא והלוואי עליי איזה 159 לנסוע איתה לעשות טיפול אין לי אבל נזכור את שם המוסך לעתיד
  2. YanVoller

    אואז 469

    פשוט כיף לראות את אותו הרכב היה לאבא שלי זכרונו לברכה ושימש אותנו לטיולי הדייג שלנו
  3. חחחח קראתי את הפוסט שלך בהנאה !! האוטו חמוד לאללה תתחדש ובהצלחה !!
  4. נכון להיום אני מתנייד על הסקודה יטי 1.2 tsi דגם אדוונצ׳ר והרכב נחמד מאוד . אני מרוצה מהביצועים ומהצריכת דלק . היו לנו כמה בעיות על ההתחלה כמו : גרסת מחשב לא מעודכנת , וישרים קופצים , וחלון ימני לא יורד או עולה אוטומטית .. אבל חוץ מזה הרכב אחלה
  5. פשוט חלום !!! מקווה שבעתיד אני יוכל להרשות לעצמי להתעסק עם איזה 159 נחמדה
  6. לאחר התלבטות רבה רכב חדש כרגע בסכום של 100 אלף פלוס זאת לא אופציה בשבילי. ולכן אני צריך את העזרה שלכם חברים , יש לי דרישות .. - אין חשיבות לגיר רגיל או אוטומטי - שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר . הכוונה לא פחות מ- 1ל-11 - פחות יחס לביטיחות ( אני נהג יחיד 90 אחוז מהזמן ) - רכב מפנק מבפנים - נראה טוב מבחוץ - ואמין כמה שאפשר .. זה הפחד הכי גדול שלי להתקע במוסכים . - אין שום פחד מצרפתיות הרבה דרישות חבר׳ה אבל אני בטוח שיש אי שם רכב שיתאים לדרישות .. ודעתכם על מאזדה 3 2010
  7. מה, מה , מה ... ?
  8. לדעתי היונדאי זה רכב מעולה . הידע שלי בנוגע לרכב בא מהמנהל שלי בעבודה . האוטו שלו עבר כבר 90 אלף והוא לא מרחם עליו בכלל , קורע אותו בכל צורה אפשרית . ואני מדבר על נסיעות קבועות בערבה ובצפון . לפי מה שאומר הוא מרוצה וחוץ מטיפולים בסיסיים האוטו לא עושה בעיות בכלל !
  9. אין לי לא את הטויוטה ולא את הסוויפט אבל חבר שלי בעלים של יאריס והוא מאושר .. יצא לי כמה וכמה פעמים לנסוע עלייה ואני מאוד נהנתי הרכב מאוד נחמד וחיסכוני והנסיעה בו יחסית לרכב כזה מהנה אגב יש לו אותה כבר שנה וחצי ונכון לעכשיו הכל באוטו נראה פיקס
  10. דווקא הtsi dsg זה מה שמפחיד .. ואלרי שקראתי כמה וכמה כתבות ותגובות של אנשים פה חשבתי אולי באמת לכיוון מיני .. יש דעה על פולקסווגן פולו יאנג 1.4 ידני ?
  11. אתה צודק ב-100 אחוז ! אני פשוט לא חובב של מכוניות סופר מיני .. שמעתי גם שהם בהרבה פחות אמינות. כמובן שאני עוד לא סגור על עצמי ואני עדיין מחפש , נראה מה יהיה . הקטגוריה שאני מחפש זה רכבים כאלה גדולים .. אני ממש חובב האצ׳בקים ולהחנות אותם זה לא סיפור
  12. לברר טוב טוב לפני שקונים
  13. עד שהייתי בטוח שאני סגור על עצמי פתאום צצה לה הקיה פרו סיד :shock:
  14. אם חסכון בדלק לא כל כך משמעותי אז שווה לבדוק את היונדאי גטס מודל 2006 -2007 אוטו קטן נחמד וזריז.. אני חושב שזה בהחלט יספיק
  15. הסוויפט לא מדברת אליי בכלל אמריאקיות שמעתי שעדיף להתרחק ודווקא עם צרפתיות אין לי בעיה .. ולהגיד את האמת אם היה הייתי מרשה לעצמי סכום גדול יותר אז כנראה שהייתי הולך על הפיג׳ו gti החדשה שעלייה נסעתי בבולגריה אני בן אדם ששומר על הרכב בצורה נורא קנאית ואין לי בעיה לקנות רכב ולהישאר איתו מעבר ל3 שנים היונדאי קרצה לי ולאחר נסיעת מבחן פשוט התאהבתי . על הקיה סיד עוד לא יצא לי לברר .. אני אבדוק כבר עכשיו ..
  16. נכון לעכשיו זה באמת הכיוון .. ביקרתי היום במגרש פרטי ומצאתי בול את הדגם שאני מחפש רק לצערי הרב הרכב היה מוזנח בצורה נוראית !! חיפשתי קצת באינטרנט וכל מה שמצאתי עד עכשיו זאת הi30 היותר ישנה .. בנוסף רציתי להוסיף שאין לי שום בעיה עם גיר רגיל רק שלפי מה שבדקתי הגיר הרגיל מגיע בגירסה של 1.4 ולא ה1.6 כמו האוטמט .. מי מהם יותר מוצלח והאם מרגישים הבדל משמעותי בכוח של הרכב ?
  17. אמריקן איגל לדעתי עושה את העבודה .. בקבוק שחור ואם אני זוכר נכון מוסיפים לו גם ווקס 40 שקל
  18. אהלן חבר׳ה כבר הרבה זמן שאני שובר את הראש ופשוט לא מוצא מקור מידע מספיק אמין אני בחור בן 24 מאזור המרכז ומכניס משכורת של 7600 שח ובקרוב מתחיל ללמוד להנדסאי במשך 3 שנים של לימודי ערב אז אני מאמין שהמשכורת תרד בערך ל6500 ~ 7000 אני עדיין חי עם ההורים ובזמן האחרון מחפש לקנות לעצמי רכב ( רצוי חדש ) אחרי המון חיפושים ( אל תשפטו אותי ) אבל התאהבתי ביונדאי הנ״ל קודם כל אני ישמח לשמוע קצת דעות על הרכב ומה לדעתכם הדרך הכי טובה לקנות אותו ? לחפש ביד 2 או מאיזה חברת ליסינג או בכלל מהיבואן ? תודה רבה לעוזרים !!
×
×
  • תוכן חדש...