Jump to content

YanVoller

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי YanVoller

  1. למי שלא הספיק להתעדכן : http://www.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1000881313 תחכו עם התידלוקים עד ליום שלישי . אם אפשר לערוך כותרת ל-43 אגורות
  2. בקיצור דעתי האישית היא שאנחנו רחוקים שנות אור מתרבות נהיגה שאולי תתקרב קצת לאירופה . ואת האנשים הנורמאליים על הכביש אפשר לסכם את כולם פה בפורום .
  3. מחזק ! בעצמי חזרתי מאירופה ופשוט הייתי המום ! לא צופרים ! עמדתי עם חברה שלי ברמזור על הטויוטה סולרה קבריולט המושכרת , נדהם מהיופי ופשוט לא שמתי לב לירוק . מה לעשות, זה קורה.. מאחורי עמד לו נהג מונית ופשוט חיכה שאני בטובתי אתחיל נסיעה . ריגש אותי עד דמעות .
  4. דבר ראשון ,תתחדש ! אני הייתי ממליץ את כל עניין הקוסמטיקה לשים בצד ולעשות לאט לאט . קודם כל תטפל בכל שאר הדברים . שמנים , מסננים , טיימינג וכו׳ שהרכב בצורה המכנית שלו יעמוד פיקס.
  5. יש ברחוב הרצל על יד ״בארסה״ פנצ׳ריה מעולה בבעלות איש מאוד חביב שלא יקח שקל מעבר למה שמגיע לו שווה בדיקה.
  6. המזגן לא מרדים אלה הco2 שהצתבר ברכב ( גז הנפלט מאיתנו בהוצאת האויר מהראות ) בנסיעות ארוכות מומלץ לשים את המזגן על מצב חיצוני או פשוט לפתוח את החלון מידי פעם . סעו בזהירות .
  7. היום יצא לי לראות (שוב) כל מיני סרטונים של אלפות וזה מרגש אותי כל פעם מחדש ,אז החלטתי לשתף . כמובן שאני אשמח אם תפרסמו סרטונים שלכם או של כל רכב אחר שמרגש אתכם . תהנו ! הסירטונים נלקחו מהתוכנית האהובה TOP GEAR . מירוץ עם אלפות ישנות מול כמה וכמה מתמודדות קשות : יצירת האומנות של אלפא , 8C . סיקור (TOP GEAR) של ה-147 GTA אלפא 159 בתחרות מוזרה למדי :
  8. כמה שנמאס מהשטויות של המדינה הזאת !! אין כבר כוח או סבלנות . מעצבן אותי רק לקרוא את זה , אני מפחד לחשוב מה עובר עלייך. תחזיק מעמד חבר ואל תוותר לזבלים האלה ! צריך ללמד אותם לקח !
  9. טוב קודם כל אני רוצה להודות לכולכם על התגובות ועל העזרה ! המון תודה חברים ! הדבר הבא יהיה זה סיכום של כל השירשור, באמת שיש הרבה טיפים מעולים . Alonjp שאלה לי אלייך , הזכרתי פה לפני כמה הודעות שאין לי בעיה לרכוש שנתון חדש בכדי לחסוך טיפולים . השאלה היא כזאת , האם באלפא 147 נגיד שנת 2008-2009 יש פחות בעיות ? מבלי להתחשב עכשיו בקילומטראז׳. איך הגיר הרובוטי שלה ? ויותר מעניין איך הסלספיד הזה ? בחיים לא יצא לי לנהוג עם אחד כזה . האם הגירים הנ״ל אמינים ? חיסכוניים ברמה של הרגיל ?
  10. אתה צודק , 25,000 ש״ח זה באמת הרבה לסוג זה של רכב .אבל הבעיה שלי היא שאני מאוד רוצה אלפא ואני לא רוצה להתפשר. המליצו לי גם שעם הדגם הזה הכי כדאי להתחיל . הוא גם זול יחסית לשאר הדגמים.
  11. אתם פשוט לא נורמאלים !! חברים אבל קצת רצינות . קודם כל בואו נשים בצד את לילות הדריפטינג בירושלים כי זה לא מעניין אותי בכלל . יותר מ-130 קמ״ש אני בטוח לא צריך , וגם זה לעיתים רחוקות . לפי מה שהבנתי מנוע שמוטפל היטב לא מאוים מ-200,000 קילומטר . אדבר עוד היום עם הבחור ואדרוש ספר טיפולים מלא ! אם הוא באמת שמר על הרכב ועשה את מה שנדרש( ואני מקווה שקצת מעבר) אני לא חושב שתיהיה בעיה .( לפחות אני מקווה שכך יהיה )
  12. פה זה ניהיה יותר טוב , קנו לו את הרכב . הוא העלה ליד 2 שני תמונות . הכל נראה רגיל אלפא בצבע לבן פנינה , 3 דלתות , לא רואים מכות או הזנחה כל שהיא של הרכב . דיברנו קצת והגענו לעניין הדלק . הוא טוען שהוא הצליח לעשות איתה 1:14 . הדגם המדובר הוא : 147 שנת 2002 1600 סמ״ק גיר ידני 105 סוסים
  13. ענק !!! אני עדיין בחיפושים והיום דווקא מצאתי אחת שהיא די רחוקה ממני , נהריה . ( אני מראשון ) ופה אני חייב ( כרגיל ) עוד עצה . הבחור שכרגע הרכב בבעלותו הוא ילד בן 20 והוא משתמש באוטו 3 חודשים והחליט למכור. שאלתי אותו עם קיים ספר טיפולים והוא אמר שהוא איבד אותו . הרכב עצמו הוא יד שניה עם סך הכל 116,000 קילומטר מה אתם אומרים ?
  14. פשוט הזוי ! בחיים שלי לא הכרתי ככה את הפריוס . תמיד הייתי בטוח שזה אוטו משעמם והפלוס היחידי שיש בו זה החיסכון בדלק . בטוח שמהיום אסתכל על האוטו בעין שונה . כתבה מעולה ! סע בזהירות !
  15. Eva מאוד אהבתי את התגובה שלך ! חברים אני חייב לציין שאני נורא מבולבל . מצד אחד אומרים פה שהאוטו מדהים ( עם הקילומטראז׳ המתאים ) מצד שני זה לא שווה את הקנייה . יש אפשרות למקד טיפה את התשובה ? שנתון יותר חדש עם גיר רגיל ? לחפש 2002 עם קילומטראז׳ יותר נמוך ? אשמח מאוד לקבל עם תשובות ועוד חוות דעת . נורא חשוב לי לשמוע מה יש לכם להגיד .
  16. לא יודע מה לייעץ לך לגבי ההחלפה הזאת אבל אני בדיוק מחפש לקנות לי 147 .אשמח לקבל פרטים בפרטי. בהצלחה !
  17. אני אתן לך קצת רקע עליי : הרכב החדש בו אני נוהג כרגע בבעלות אמא שלי ושלי . ויוצא שבבקרים הרכב נמצא אצלה ובשעות הערב אצלי . כל חיי אני חולם על אלפא ותמיד פחדתי להיכנס לזה . בפורם הזה הסבירו לי שזה לא כזה נורא כמו שמספרים בתנאי שדואגים לרכב בהתאם. זאת תיהיה האלפא הראשונה שלי אז אני לא ממש מעוניין להשקיע 60k + . אלה אם כן אתה חושב שכדאי להשקיע בשנתון יותר חדש ובתמורה זה יחסוך לי בעיות בעתיד , אני מוכן לשקול את זה . ובחורה יפה כבר יש ועל פרארי משתדל שלא לחשוב. מודה לך מאוד על התגובה שלך .
  18. חברים יקרים שבוע טוב ! אני לקראת קניה של אלפא רומיאו ואני צריך את עזרתכם . אחרי חיפושים ובירורים נסגרתי על עצמי שהאלפא הראשונה תיהיה 147 שנת 2002 , 1600 סמ''ק , ידנית. חיפשתי ביד 2 וראית שלוש יפיפיות שמשכו את עיני . אשמח מאוד אם תוכלו בבקשה לעזור לי בבחירה ביניהן (כמובן שתיהיה גם בדיקה עם בעל הרכב) . 1. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=22cdfe997a15253bd981303856e23562e66 2. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=51eab6a1cd8c29ab6922a99c8c086fc6dd0 3. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=479d4e316919cdc98332469c91090515101 אם אפשר גם בבקשה את דעתכם בנוגע לקילומטראז' , האם זה הרבה לסוג זה של רכב? אם אלפות אלו מוכרות לכם ? דעתכם על המחיר ? ובכלל אשמח לשמוע דעות . המון תודה מראש ושיהיה שבוע מעולה !
  19. תגובה מעניינת . לחפש דברים כמו מה ? יש לך איך לכוון אותי ? למה אני די סגור על 147 2002
  20. האמת היא זה מה שאני עושה . קורה לי הרבה שאני נוסע בלי מוסיקה וקשוב כל כולי לכל רישרוש שיש ברכב . קצת מדאיג ואני מקווה שאלו היו האחרונות.
  21. פשוט ידעתי שאם אני ארשום פה על האהבה שלי לאלפות , בסוף אני אקנה לי אחת ! וכמו שרשמתם , אלפא 147 1.6 ידנית 100~120 כוח סוס , זאת האופציה האידאלית בשבילי כרגע. רשמתם פה דברים שאני מאוד מסכים איתם . רכב שמטופל בצורה טובה ובקנאות , תמיד יהיה במצב מעולה. ולכן אני חושב שלא תיהיה לי בעיה עם האלפא . אני נורא קנאי כשזה מגיע לרכבים! אז בשעה טובה התחלתי כבר בחיפושים. ואני מקווה שבשבועות הקרובים אני ימצא לעצמי אחת ! אני כל כך מתרגש וממזמן לא הייתי מאושר ככה! תודה לכם חברים על השיתוף שלכם !
  22. אם לא השבוע , אז בטוח בשבוע הבא !
  23. להגיד לכם את האמת , אני יושב לי בבית , קורא את ההודעות האלו ופשוט נהנה ! לתגובות אלו ציפיתי כשפרסמתי את הנושא . יצא לי לדבר עם חבר היום ( שהוא פדנט רכבים לא קטן ) והוא המליץ ללכת על אלפא לא יקרה . בשביל ההרגשה . יש לכם אולי המלצה בשבילי ? עם איזה אלפות אתם התחלתם ? ועם מה כדאי לי להתחיל ?
  24. אתה יודע, נראה לי שזה מה שאני מחפש. נראה לי רק שאם אני אמצא את השקט [זה יהיה] במזוכיסטיות! כי בסופו של דבר, אם הכל עובד חלק כל הזמן זה פשוט משעמם! ואיפה נמצא המפגש הזה? אולי באמת אני אבוא להסתכל קצת על יפיופות תמשכו לשתף חברים !!
  25. כבר הרבה זמן המכונית הזאת מרגשת אותי יותר מנשים אבל באמת שאני פחדן ואין לי אומץ לקנות לעצמי אחת כזאת .. תגידו לי , באמת כל כך קשה להחזיק אלפא בארץ ? ואני מדבר על , דלק , מוסכים , בעיות שלא בדיוק איך לפתור אותם במוסכים וכו׳ איך אתם והאלפות שלכם מסתדרים ? תשתפו !!!
×
×
  • תוכן חדש...