Jump to content

IsraCar

  • הודעות

    2,445
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי IsraCar

  1. תוכנית הTV "מופע מוטורי" עוד לא עלתה לאויר וכבר יש לך מה "להגיד לטובתה" ? תודה על ההמלצה להאזין לגל"צ. רוני א' , שכחת להגיד שגם אתה משתתף בתוכנית. תמהני למה, האם זה מפאת הצניעות, או שסתם פרח מזכרונך ?
  2. אני לא יכול לתת בוודאות תשובה טכנית לשאלה הטובה הזאת. כי לא ראיתי איך הגיר הזה עובד "מבפנים" אבל אני יכול לתת ניחוש מלומד: לידית ההלוכים בתיבה הזאת אין תפקיד מיכני ממשי. כלומר, היא לא מזיזה שטאנגות, אלא היא מהווה סוג של "ממשק משתמש" אלקטרוני. אי לכך והתאם לזאת, אין בעיה טכנית לשנות עיצוב ואופן פעולת ידית, בלי לשנות דברים ממשמעותיים במכניקה של הגיר.
  3. מה שאתה מציע להם (למסלולים) לעשות זה טעות. למרות שאתה צודק, הרי כולם בפורום הזה, הבינו פה שעשו כאן תרגיל עריכה די מסריח. העינין הוא שבתיקשורת ובטלביזיה, אף פעם לא יכולה להיות לגורם המסוקר השפעה וודאית, על איך שהוא יצא בסוף בתוצאה הסופית. הוא יכול לקוות, הוא יכול להעריך, אבל הוא לא יכול לדעת בוודאות. אם הוא ידע בוודאות זה כנראה כתבת תדמית (בתשלום או בהתנדבות) יותר מזה, לפעמים, גם אם הוא מרגיש שהוא יוצא רע, הוא חייב במידה זאת או אחרת לשתף פעולה, או לאפשר להם לצלם ולהקליט. אתן דוגמא מניסיוני האישי, פעם השתתפתי בתוכנית TV רבת אחוזי רייטינג, בערוץ מוביל. (רמז לא בערוץ1) . לפני התוכנית הוקלט קדימון. הקדימון היה בצורת שאלות ותשובות. ביקשו מהמשתתפים בתוכנית להיות קצרים וקולחים, על מנת שהקדימון יצא טוב. ראיתי את הקודמים לי בתור מתראיינים, למדתי את השאלות, הרצתי בראש את התשובות שאתן. כאשר נדלקו הזרקורים עלי, אני לא יודע מה בדיוק קרה, אבל היה נראה לי כאילו כישורי השיכליים, ירדו פתאום למחצית ממה שהיה לי בראש, שניה לפני כן. מאוחר יותר באותו יום היה שלב השידור החי, לפני השידור החי הוקרן הקדימון. ומה אני רואה שם על המסך, איזה גבר נאה ומאופר, שדומה לי באופן כללי, יורה שם תשובות בקצב של מכונת יריה, באופן קולח ושוטף חבל"ז. מה אני אגיד? הוציאו אותי מלך! (לאחר העריכה). לסיכום, מה שאני בא לומר זה במקום שמסלולים יתעצבנו, יריבו, ימחאו, ויתבעו לדין . אני מציע להם שיבלעו את עלבונם, יבינו שזה חולף עם הרוח, ואפילו ישקלו בפעם הבאה להזמין דווקא את החרx קטן שליכלך עליהם, ויראו לו איך בונים תרבות מוטורית ומאיפה משתין הדג. ישראל
  4. הלואי וכל האירועים העבריינים יראו ככה. כבוד ! מה שמוכיח, שיציאה ממרכז הארץ הדחוס ומחניק, אל המרחבים הפתוחים בדרום ובצפון, יכולה לעשות רק טוב, גם לחבורת ערסים (; פיתאום, אירוע של ערסים עם מכוניות שרירים, יכול להראות מזווית מסויימת כמו אירוע אינטיליגנטי (:
  5. רוניS, אני לא בטוח שזו מגמה של הערוץ המסויים ההוא. מניסיון התיקשורתי הצנוע שלי, אני למדתי שלטלביזיה אין מצפן. (ויש שיאמרו שאין לה גם מצפון) מה שאני בא לומר זה, שאין כאן משהו אידיאולוגי של ערוץ10. זה תלוי על איזה כתב אתה נופל, ובאיזה שעה של היום זה קרה. הטלביזיה מטבעה אוהבת שיהיה אקשן ושמח וקצת מעורר מחלוקת. אפילו מחרתיים, אם משום מה יגדו להם, "בואו לצלם במגרש בראש העין, יש תחרות ושמענו שערוץ2 יצלם אותה באופן בילעדי". אז הם ירוצו, וילקקו, ויבטיחו כל מיני דברים למי שצריך, בתנאי שהם יקבלו את הבכורה על סיקור האירוע. למשל (סתם דוגמא) , תחרות בין חכי"ם, מי עושה זמן הקפה הכי מהיר, בלי להכניס את הרכב בקיר. התיקשורת אוהבת את זה, זה מצטלם טוב. ואם זה מצטלם טוב, אפשר לנצל את זה לטובתיינו חובבי המכוניות.
  6. אמנון, היה כאן לגופו של אדם מהתחלה גם מצידו של ר"א , רק ב"קטנה" ובאופן מתוחכם, כהרגלו בקודש. אחרי הכל, מדובר באדם אינטיליגנטי, שיודע איך להכניס מכת וו מצופה בכפפת קטיפה (שחורה). ואם ננסה לחזור לדיון בנושא שפוצל בצדק רב ע"י ההנהלה . שאלה: מי יקבע מהי תרבות ומהי תת-תרבות? תשובה: ר"א שאלה: מי יחליט איזה ענף מוטורי ראוי להיות נושא הדגל? תשובה: לא ברור, אבל אם זה היה תלוי ב ר"א זה בטח לא יהיה מרוצי המיאוץ. שאלה: האם ראוי שיהיו מרוצי מיאוץ חוקיים במדינת ישראל? תשובה:אולי כן, אולי לא, אבל מה שבטוח לר"א זה לא איכפת אם לא יהיו, כי לדעתו זה הנחות שבספורטים המוטוריים. שאלה: מה הייתה ההערה האישית, לגופו של אדם, שאמר ליאורB, שהקפיצה את ר"א? תשובה: ליאורB כתב: "אם אתה חושב שזוהי תת-תרבות, איפה זה שם אותך בתוך אותה תרבות?" תאמינו לי, מה שליאורB כתב בתגובה ההיא זה כל מאופק וכל כך מדוייק , הוא ממש שאל את השאלה הנכונה, שם את האצבע בול על לב העיניין. ניסוח קולע תמציתי. כל שפע המשפטים שנכתבו אחרי כן, מחוורים מול האבחנה המדוייקת הזאת, שמגולמת במשפט: "אם אתה חושב שזוהי תת-תרבות, איפה זה שם אותך בתוך אותה תרבות?" ליאורB כבוד! ישראל
  7. ר"א, מכיר את המשפט: "אני לא מסכים לדעתך, אבל אני אלחם שתוכל להשמיע אותה ?" זה להערכתי המניע העיקרי של שאר חובבי הספורט המוטורי, בהתייצבותם מאחורי נהגי המיאוץ. אין כאן אירגון-על כמו "מועצת חכמים" , שמחליט איזה פלוגה תפרוץ את הגדר. הם (נהגי המיאוץ) התארגנו, עשו מהלכים וכמעט הצליח להם. רוביינו יודעים, שיש מזה שנים ספורט מוטורי בארץ על אש נמוכה, בעיקר במיגזר הדו גלגלי וה ארבע על ארבע. אבל איילה חייבר'ה באיימת משהו משהו, סוג אחר של אנשים, קבוצות קטנות ומגובשות, יש להם רוח ספורט ורוח קרב.
  8. מצד שני, אתה מעיד על עצמך שגם באתלטיקה אתה לא צופה, כי זה משעמם אותך. יש הסכמה רחבה על כך שאתלטיקה היא מלכת הספורט. אין תרבות ספורט גבוהה יותר מאתלטיקה קלה. כל פיינשמייקר יסכים על הקביעה הזאת. אולי יש פיינשמייקרים שיתווכחו על זה לעומת מרוצי סוסים באסקוט, אבל בל נפליג מעבר למה שכבר הפלגנו. גם ההתקפה על בחור צעיר יחסית, שמנסה לארגן פעילות ספורט חלוצית במדינת ישראל, אינה במקומה. אתה לא יכול לבוא לאדם צעיר ולרמוז לו שהוא לא עשה כלום לעומתך. זה לא אשמתו שהוא נולד בשנה X ואתה נולדת בשנה X מינוס 30 (לדוגמא). זהו אילוץ ביולוגי-כרונולוגי שהוא מעבר לשליטתו. הערת שוליים שולית לסיום, לפעמים נראה לי שספורט מוטרי זה מקום המפלט של השמנים והעצלנים. (: כי אז השמן יכול להסתכל במראה ולומר לעצמו "אני ספורטאי מוטורי". אני לא צריך לרוץ 100/200/400 מטר, אני נכנס למכונית שלי ועושה את הספורט החביב עלי. אם כי, בליגה הגבוהה ביותר של הספורט הזה, דווקא הרוב המוחלט של הנהגים נראה לי צנום ואתלטי מאוד.
  9. לא ראוי לבטל את הדראג רייסינג, רק בגלל שהוא נתפס כתת-תרבות. הקיבוע הנוקשה מהי תרבות ראויה, ומהי תרבות שאינה ראויה (תרבות נחותה?), כמעט ולא מקובל יותר בשיח המודרני. כי אז תשאל השאלה, מי הוא זה שיקבע מהי תרבות גבוהה ומהי תרבות נחותה ? גם תת-תרבות היא תרבות, ויש לה את המקום שלה על הסקאלה. נכון, הדראג-רייסיג המיקצועני, נולד מתוך הסטרייט-רייסיג המחתרתי, אבל מאז זרם הרבה דלק בירקון. נקודה נוספת, אני לא מתפלא שאיגוד נהגי המיאוצים, הוא זה שניסה להיות החלוץ שלפני המחנה, בבדיקת ההתכנות של חוק הספורט המוטורי. אחרי הכל, זהו אחד מסוגי הספורט המוטורי הכי פשוטים ליישום. הייתי אומר, שעצם הקסם של הספורט הזה קשור בפשטותו. שתי מכוניות אחת לצד השניה, רצועת אספלט רחבה וריקה, וייאללה לתת בגז. (כמעט ש) כל אחד יכול. ואם זה לא כוס התה שלי או של מישהו אחר , אז לא נורא, לגיטימי. בדיוק כמו שהספורט הזה לגיטימי.
  10. יו איזה כתבה ניבזית, זו ההוכחה שע"י עריכה נמרצת וקיצבית ניתן לעוות כל דבר ועניין. אבל שיא הניבזיות לדעתי, היה לשבץ קטע "רדיפה" שהדגימו מדריכים מנוסים. בקטע נראות שתי מכוניות, על המסלול הצר. לצופה הטלביזיה התמים, זה נראה כמו מירוץ עם שתי מכוניות . אבל מה שהצופה לא יודע, זה שאין עקיפות בתימרון רדיפה, אלא רק הצמדות של רכב אחד לאחוריים של רכב השני תוך שמירת רווח של מספר מטרים. כמובן שהכתבה לא מספרת זאת לציבור הצופים. למה לקלקל להם את הרושם שזה מירוץ? למה לא להביא 5 שניות של ראם אומר שזה לא מירוץ, ואז לחזור לסרטון של ה"מירוץ". אם היו מדגישים שזו מכונית אחת בכל זמן נתון על המסלול, שזהו "מירוץ נגד השעון", אז ניחא. אבל למה להרוס סיפור טוב ? ניבזיות טלביזיונית שלא מביאה כבוד לתחנת הטלביזיה ששידרה אותה.
  11. בגיליון 49 של מגזין "רכב" יש כתבה בנושא. הנה הקישור: http://sbc.co.il/FullArti.asp?MagId=12&MagNum=49&ArtiId=5885 ייתכן שהוא לא יעבוד לכם, כי האתר של "רכב" (ערוץ המגזינים sbc.co.il), דורש הרשמה מקדימה.
  12. Volk , אני מסתכל על התמונה שליד השם שלך, ואני מבין מאיפה כל הפראנויות וכל תיאוריות הקונספיראציה שלך מגיעות. חסוך מאיתנו את חוכמת החיים שלך, היא מתאימה לתקופות אחרות בארצות אחרות.
  13. חורה לי שאין אפילו שמץ התייחסות להודעה שלי. דבר כזה יוצר אצלי את רושם הלא נעים ש: כנראה יש הרבה יותר אנשים שאוהבים לקטר לאחר מעשה. מאשר אנשים המעוניינים להערך ולתקן פאדיחות לפני שהן קורות. ): ישראל
  14. שלום אני חדש כאן, מקריאה בפורום בשנתיים האחרונות, וממראה עיניים בשטח, אני זוכר שיש לפעמים טענות לגבי הסדר במפגש השנתי של יום העצמאות בקרית טבעון. שורש הבעיה טמון בכך שהמפגש מתקיים ברחוב צר (רחוב החורש), המתחבר לרחוב ראשי (רחוב אלונים). הצעתי היא: המפגש יכול להתקיים בשקט ובנחת, ללא הפרעה לתנועה ובאותו מקום בדיוק ! תשאלו איך ? מתחת לאותו רחוב צר, מאחורי בניין בנק לאומי, ישנו מגרש חניה שכמעט ולא נמצא בשימוש. וביום חג כמו יום העצמאות אין עסקים, ולכן הוא ריק לגמרי, אין בעיית חניה ! מרחק מגרש החניה מצומת הרחובות הוא 20 מטר בסה"כ. יש שם צל, מקום נעים מאוד להסתובב בו ברגל בין המכוניות והאופנועים. סתם הצעת ייעול , לשיקולכם. ישראל.
×
×
  • תוכן חדש...