מה שאתה מציע להם (למסלולים) לעשות זה טעות.
למרות שאתה צודק, הרי כולם בפורום הזה, הבינו פה שעשו כאן תרגיל עריכה די מסריח.
העינין הוא שבתיקשורת ובטלביזיה, אף פעם לא יכולה להיות לגורם המסוקר השפעה וודאית, על איך שהוא יצא בסוף בתוצאה הסופית.
הוא יכול לקוות, הוא יכול להעריך, אבל הוא לא יכול לדעת בוודאות.
אם הוא ידע בוודאות זה כנראה כתבת תדמית (בתשלום או בהתנדבות)
יותר מזה, לפעמים, גם אם הוא מרגיש שהוא יוצא רע, הוא חייב במידה זאת או אחרת לשתף פעולה, או לאפשר להם לצלם ולהקליט.
אתן דוגמא מניסיוני האישי,
פעם השתתפתי בתוכנית TV רבת אחוזי רייטינג, בערוץ מוביל. (רמז לא בערוץ1) .
לפני התוכנית הוקלט קדימון.
הקדימון היה בצורת שאלות ותשובות.
ביקשו מהמשתתפים בתוכנית להיות קצרים וקולחים, על מנת שהקדימון יצא טוב.
ראיתי את הקודמים לי בתור מתראיינים, למדתי את השאלות, הרצתי בראש את התשובות שאתן.
כאשר נדלקו הזרקורים עלי, אני לא יודע מה בדיוק קרה, אבל היה נראה לי כאילו כישורי השיכליים, ירדו פתאום למחצית ממה שהיה לי בראש, שניה לפני כן.
מאוחר יותר באותו יום היה שלב השידור החי, לפני השידור החי הוקרן הקדימון.
ומה אני רואה שם על המסך, איזה גבר נאה ומאופר, שדומה לי באופן כללי, יורה שם תשובות בקצב של מכונת יריה, באופן קולח ושוטף חבל"ז.
מה אני אגיד?
הוציאו אותי מלך! (לאחר העריכה).
לסיכום,
מה שאני בא לומר זה במקום שמסלולים יתעצבנו, יריבו, ימחאו, ויתבעו לדין .
אני מציע להם שיבלעו את עלבונם, יבינו שזה חולף עם הרוח, ואפילו ישקלו בפעם הבאה להזמין דווקא את החרx קטן שליכלך עליהם, ויראו לו איך בונים תרבות מוטורית ומאיפה משתין הדג.
ישראל