שלום רכשתי ב-24 לאוקטובר מאייבי בקליות שקופות לאלפא שלי
ב-27 כבר ירד בויזה התשלום..
ב-5 לחודש הגיעה לי החשבונית הביתה מהחברה שקניתי ממנה
עד עכשיו לא הגיעו הבקליות-יצרתי איתו כמה וכמה פעמים קשר הוא אמר לי שהם בארץ כבר הרבה זמן והסוכן שלו שנמצא בארץ יצור איתי קשר
אמרתי לא שהסוכן לא יצר איתי קשר אז מה הבעיה שהוא יביא לי את הטלפון שלו ואני אדבר איתו ישירות.
הא אמר לי שדבר זה אסור ואני צריך להמתין בסבלנות
ולהגיד לכם את האמת הסבלנות שלי כבר פוקעת-מה להגיד לו?
אם מישהו טוב באנגלית אז אני אשמח מאוד שירשום לי מכתב באנגלית ולא יזיקו קצת איומים
תודה רבה ושבת שלום
מתן