שלום חבר'ה...
מצאתי רנו קליאו 95,140000k הבן אדם רוצה עליה 17500
מה אתה אומרים זה לא זול מדי?
שאלתי אותו על שסי הוא אמר לי אין,אין תאונות אך הצבע דהוי..
עכשיו בקשה אל תפנו אותי לחיפוש כי אני ממש רציני ואני אפילו רוצה ללכת לבדוק את האוטו היום
איך הוא מבחינת דלק?
ואיך היא מבחינת אמינות?
תודה רבה רבה