אהלן, אני חייל משוחרר שבקרוב ניגש לעשות טסט ומתחיל להתעניין ולבדוק אופציות בהם אוכל להתחיל לנהוג על הכביש. קודם כל, אני רוצה להבין איך כל העניין הזה עובד. כל אדם עושה את כל הביטוחים לעצמו (חובה/מקיף/צד ג') או שיש ביטוחים בהם מספיק שאחד מבני המשפחה משלם עליהם? דבר שני, ברשות משפחתי יש רכב מסוג יונדי I30CW, עכשיו הבנתי שהביטוח עליו יעלה לי לא מעט, במיוחד היותי נהג צהיר ונהג חדש ככה שהשאלה היא כזאת, יהיה משתלם כבר לקנות רכב ישן ולשלם פחות על ביטוח או שלא בהכרח? יהיה הפרש משמעותי במחירים?