Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. יש לי בבית פולו 96 אפשרי לכוון את הכבל ידנית
  2. הנוזל קירור המומלץ הוא g12+ התרמוסטט ברכבי פולקסווגן הוא בצינור העליון של הרדיאטור אבל בחלקם הוא נמצא בצינור התחתון ליד המשאבה של ההגה כח. לא כל כך קשה להחליף אותו אחרי החלפה תבדוק שאין נזילות והמאורר נכנס לפעולה
  3. תחפש באייבי גרמניה (ebay.de) polo 6n mittlekonsole יש שם קונסולות הבעיה זה המחיר אני השבוע הזמנתי קונסולה משומשת של איביזה ב 25 יורו תחפש עד שתמצא אחת במחיר טוב...
  4. אם אני לא טועה המנועים שלו הם מפירוק בארץ ולא מיבוא אם הוא מתחייב על מנוע תקין תתני לו להתקין וקחי את המנוע לבדיקת קומפרסיה אחרי זה.... תתמקחי איתו על המחיר אף אחד לא יגיע פתאום ויבקש מנוע לרכב כזה
  5. המנורה מתריאה כשהמפלס יורד מתחת למה שהוא אמור להיות כנראה שיש נזילה....
  6. בארץ הרבה בחו"ל 100 שקל
  7. יש לך את שלמה נאור הוא נמצא בבית נקופה טיפה אחרי מבשרת http://www.d.co.il/80008813/28050/
  8. שלום נשברה לי הקונסולה האמצעית יש אפשרות ליבא אחד כזה חדש? חיפשתי באייבי מצאתי רק משומשים יש עוד אופציות חוץ מלקנות בצמפיון ב 900 שקל בערך? תמונה של החלק:
  9. תנסה להחליף כבל הצתה ותעשה ניקוי מצערת ותנקה את המנוע צעדים
  10. lior134

    אזעקה

    תתחיל בהחלפת בטריה אחרי אם זה לא יעזור תלך לחשמלאי שיבדוק מה דפוק בה ואם אפשר לתקן את זה
  11. אם אתה אוהב את האוטו ואתה לא מתכנן להחליף בזמן הקרוב תישאר איתו אם לא תעיף לאיזה פירוקיה או מישהו שמוכן לקנות אותו עם ראש גמור
  12. כן תוציא את הנורה או תאפס את המחשב או שתתקן את התקלה....
  13. יש לי בעיה בוישרים כשאני נוסע פתאום הם מתחילים לפעול ולא מפסיקים לפחות ל רבע שעה האוטו הוא סיאט איביזה 1.6 98 מה צריך לבדוק? איך אפשר לתקן את זה? חייב חשמלאי?
  14. רכב עם אמינות טובה וחלקים קצת יותר יקרים
  15. תחפש פירוקיה שיש בה סאן רוף עובד ותקנה אותו
  16. הצינורות עצמם לא עולים הרבה עבודה של יותר מ 150-200 זה יותר מידי כי זה לא הרבה עבודה על איזה רכב מדובר?
  17. כמו שרשום בכותרת הנעילה המרכזית לא עובדת יותר האזעקה לא פותחת או סוגרת את הדלתות רק את התא מטען תודה לעוזרים
  18. תבדוק משאבת דלק אולי היא לא מספקת את הלחץ הדרוש
  19. יונדאי זה קוראני
  20. יש סיכוי שרק נקרע החוט או שהוא תקוע
  21. סע עם האוטו לבדיקה יש מכשיר שבודק עם המצבר תקין או לא
  22. יש גם תושבת גיר
  23. בארץ רצו 800 שקל עם המשלוח זה יצא בערך 400-450 השאלה זה עם אני יזמין זה יעבור או לא...
  24. זה קצת יותר מ 70 דולר זה 87 פאונד ומפירוק במצב תקין יעלה 50 פאונד כולל סעפת השאלה מה עדיף להזמין בארץ מפירוק רצו 800
×
×
  • תוכן חדש...