בפיג'ו שלי יש טיפטרוניק והוא לא באמת חוסך כסף,
זה נותן רק יותר חווית נהיגה כיפית וספורטיבית....
אבל בחיסכון של דלק ממש לא, הוא רק חוסך ברקסים ע"י הורדת הילוכים כמו שציינו פה
נותנים גז: בקרוב מירוץ פורמולה בישראל
מירוץ מכוניות הפורמולה הראשון בארץ יתקיים בקרוב. המיונים כבר החלו ובין נהיגה בקארטינג ובדיקות רפואיות היו גם מבדקים קצת פחות שגרתיים
קרדיט לערוץ 10 ונענע10
לכתבה המצולמת:
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=831113&TypeID=1&sid=126
אני לא יודע עד כמה רואים טוב בשמשה האחורית עם הצלון הזה...
ולקדמי ת'אמת שגם אני מחפש היה לי את האלו מהכמו פלסטיק הלא מזוהה הזה שהתחיל להתפורר
לי בכל האוטו
התמונות השאירו רושם מעולה...
אבל באמת הצביעה לא משהו..
כל העיצוב הפנימי דומה ל206 הרגילה?לי יש רגילה וזה נראה אותו דבר ככה זה נכון?
רק ב206+ שינו את העיצוב הפנימי
שמעו ישלי בבית פיג'ו 206 יותר נכון של אמא שלי אבל אני גם נוסע עלייה(יותר ממנה אפילו)
ואני רוצה להחליף את המערכת אודיו שלה..
יש לה רגילה בלי AUX בל USB היא חזקה מאוד הרמקולים טובים
אבל אני רוצה שהיא תהיה עם חיבור לפלאפון או לפחות ל USB לאיזה כדי להחליף?
משהו פשוט מאוד לא צריך יקר..
האם האנשים פה באתר עשו כתבה/סיקור/נסיעת מבחן או משהו כזה
למכונית אבארט' פונטו איבו?
אני מאוד אוהב את האוטו הזה ועוקב אחריו. קראתי הרבה מאמרים עליו וראיתי הרבה סרטוני יוטיוב שלו.
אפשר להגיד שהתאהבתי בו ואם היו [היתה] לי את האפשרות להביא [לרכוש] אחד כזה הייתי מביא [רוכש]...