בפיג'ו שלי יש טיפטרוניק והוא לא באמת חוסך כסף,
זה נותן רק יותר חווית נהיגה כיפית וספורטיבית....
אבל בחיסכון של דלק ממש לא, הוא רק חוסך ברקסים ע"י הורדת הילוכים כמו שציינו פה
נותנים גז: בקרוב מירוץ פורמולה בישראל
מירוץ מכוניות הפורמולה הראשון בארץ יתקיים בקרוב. המיונים כבר החלו ובין נהיגה בקארטינג ובדיקות רפואיות היו גם מבדקים קצת פחות שגרתיים
קרדיט לערוץ 10 ונענע10
לכתבה המצולמת:
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=831113&TypeID=1&sid=126
אני לא יודע עד כמה רואים טוב בשמשה האחורית עם הצלון הזה...
ולקדמי ת'אמת שגם אני מחפש היה לי את האלו מהכמו פלסטיק הלא מזוהה הזה שהתחיל להתפורר
לי בכל האוטו