Jump to content

izik147

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik147

  1. מה הסיבוך ליד המתקין 100 שלום עומד לידי מישהו שלא רוצה להוציא לי חשבונית
  2. אני רוצה לעזוב את הקראנץ וליקנות מגבר חדש ולעבר לאקטיבי
  3. פולו שנת 2000 4g
  4. אין לי מקום אחר (כל המקומות האחרים תפוסים)
  5. חשבתי על רעיון חדש. איפה להעביר את הכבל מתח ואז עלה הרעיון להעביר אותו בתקרה של הרכב מה אתם אומרים ? בטיחותי לא בטיחותי ?
  6. בא עם סט קידמי מפנק אחרי עובדה קשה וחייב כיוון ולצערי חייב ללכת ב4
  7. יש אפשרות ליקנות מוכנים כאלה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=89151 או כמו שמישהו פירסם שם
  8. קצת דיסק וזה פחחות וצבע זה ניכנס D:
  9. סוף סוף בא עם רמקולים קידמים כמו שצריך (לא רמקולים של בית) הרכש החדש שלי מוראל דוטק חיייב כיוונים שומעים חרא בטרוף
  10. CZ309A או DEHP5150UB (יותר נוח) שניהם ניכנסים לך בתקציב (חדש)
  11. יהיה עדיף למכור את המגבר וליקנות לרכב אפשרות נוספת תיקנה גנרטור שהיה בבגז והיה לך חשמל חחח
  12. כמה אתה חושב שאתה רוצה להוציא בסוף על המערכת (גג 5 אלף גג 20 אלף )כמה דבר איתו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=418610 או http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415135 רדיו דיסקים
  13. אני אותו דבר כמוך בהמשכים אבל את תעשה את הטעות שלי דבר ריאשון תיקנה רדיו דיסק (מה אתה שומעה סוג מוזיקה )
  14. יש לי אליך שאלה אתה חושב הוא רוצה לשים 20 אלף על מערכת ? הוא לא והוא רשם בקשר התקנה יש הרבה מתקינים שיתקינו לו גם ב400 שקל אין לו יותר מידי אפשרויות בסכום הזה
  15. 1. אתה חזק בעורץ הקניות הא ? חחח 2. הייתי הולך על מגבר Crunch GP 900.4 700 שקל לא כולל התקנה 3.עוד התקנה 300 4.חיווט 400 5.סאב ב500 שקל בערך זה כבר 1900 ועוד קומפנט ב800 שקל
  16. מור צילם קצת
  17. יש לי פיתרון מושלם בשביל אנשים כמוכה וכמוני בקשר לזה אני יראה לך
  18. זה שמעלי חחחחח ואני בא עם חורים חדשים בדלתות למישהו יש פה 2 טבעות עץ 6.5 ?
  19. רק אודיו
  20. היה טוב וטוב שהיה סוף סוף לימדו אותי לעביר תיקיות ברדיו דיסק (אני זה עם הפולו) רק חבל שהיה מעט אנשים
  21. למה כפול 844 לאומת 950 אבדל של 106
×
×
  • תוכן חדש...