כמה אתה חושב שאתה רוצה להוציא בסוף על המערכת (גג 5 אלף גג 20 אלף )כמה
דבר איתו
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=418610
או
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=415135
רדיו דיסקים
יש לי אליך שאלה אתה חושב הוא רוצה לשים 20 אלף על מערכת ?
הוא לא והוא רשם בקשר התקנה יש הרבה מתקינים שיתקינו לו גם ב400 שקל
אין לו יותר מידי אפשרויות בסכום הזה
1. אתה חזק בעורץ הקניות הא ? חחח
2. הייתי הולך על מגבר Crunch GP 900.4 700 שקל לא כולל התקנה
3.עוד התקנה 300
4.חיווט 400
5.סאב ב500 שקל בערך
זה כבר 1900
ועוד קומפנט ב800 שקל