Jump to content

izik147

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik147

  1. אני מחפש מגבר Focal Solid 4 או JBL GTO1004
  2. אני צריך מגבר שהיה 4 ערוצים מה שהיה מחובר זה 2 זוגות רמקולים מחיר עד 800 שקל עם צריך לחרוג קצת תגידו
  3. גם לי יש את אותה בעיה מה לעשות
  4. לא הבנתם מה הראיון בראיון הכללי יכול להיות שאפשר לגשת לחנות חשמל ולקבל חוט חשמל איכותי יותר מאשר כבל של חשמל של רכב ?
  5. מה ההבדל בין חוט 4g ל 8g ל2g
  6. חבל אתה לא מעזור הצפון האיתי מתקין לך בחינם
  7. איפה אתה גר בארץ
  8. הפלטה מאחורה נכון לעכשיו אין מגבר אני רוצה בקרוב אבל על תתכנו על זה
  9. אני צריך זוג רמקולים כמה שיותר איכותים וכמה שיותר חזקים במחיר עד 500 שקל לפי מה שהבנתי הכי טוב זה 6 על 9
  10. אני מיטלבט בין זוג רמקולים GTO938 JBL או זוג רמקולים R1693 Rockford
  11. ועם אין לי עוד 100 שקל ? מצב קשה אני תלמיד עדין בבית ספר כל הכסף על דלק
  12. אני צריך זוג רמקולים חזקים עד 400 שקל מה אתם ממליצים ?
  13. איפה זה יוצא ? משהו יכול לשים מפה ?
  14. זה שלמעלה יצא לך 1793 שקל בלי תיבה לסב בלי חיוט אני בונה לך משהו מגבר:http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729851 קומפוננט: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=762407 סאב: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=781769
  15. מקפיץ
  16. מה צריך להיות כדי שתהיה המנורה חוקית לכביש מנורה לבן\כחול ראיתי את זה העם זה חוקי ? http://www.buyincoins.com/details/2-x-h4-halogen-auto-car-head-light-bulb-kit-5000k-3-product-3956.html
  17. מקפיץ עמוד 3
  18. יש לי פה שאלה אני יספר סיפור שיסביר את הכול שלום אני בן 18 קנית את אוטו ריאשון שלי עכשיו ואני נורא אוהב אותו מדובר בפולו שנת 2000 מנוע 1000 50כ"ס האוטו עשה 175 אלף יד 5 אני רוצה לשדרג אותו אתם יודעים מגנזיום פחחות וצבע ריפודים עבודת יד להשקיע מה אתם אומרים להשקיע או לא ?
  19. רציתי לדעת איך אני מתקין לדים כמו פה http://www.youtube.com/watch?v=5jGnYOwMqOY&feature=related ועם זה חוקי
  20. אני צריך מקום עם מישלוח. תמליצו לי את המכשירים ואיפה אני יכל ליקנות אותם ? ותודה רבה שאתם עוזרים לי
  21. שלום אני ראיתי 2 רדיו דיסקים שדומים לסכום שלי . 1. 2. או מה אתם ממליצים ?
  22. החיבורים שלך ניראים בסדר . אבל אני מבין את השאלה איפה ניכנס הזרם ? 99% נירא לי שהזרם מקבל מהמצת עם קבל מיוחד שתקבל איתו
  23. תודה. אבל אפשרי אני יודע שזה מוגזם אבל שזה היה לפי המוזיקה ?
  24. שלום לכולם אני רוצה לשים לדים בבגז של האוטו שלי. מה צריך ואיך אני מחבר אותם ? והאם אפשר להישמש בקבל חשמל שבא למגבר שלי ?
  25. ***הקפצה מותרת לאחר 24 שעות. קרא את כללי הפורום***
×
×
  • תוכן חדש...