יש לי פה שאלה
אני יספר סיפור שיסביר את הכול
שלום
אני בן 18 קנית את אוטו ריאשון שלי עכשיו ואני נורא אוהב אותו
מדובר בפולו שנת 2000 מנוע 1000 50כ"ס
האוטו עשה 175 אלף יד 5
אני רוצה לשדרג אותו אתם יודעים מגנזיום פחחות וצבע
ריפודים עבודת יד להשקיע
מה אתם אומרים להשקיע או לא ?