Jump to content

izik147

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik147

  1. מה זאת אומרת פיזית . פשוט כמו שהוא בבגז
  2. אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית, פה זו לא מעברה. קרא את כללי הפורום*** אני חולה על הצליל שלו ממש. ואני רוצה אותו באוטו אני רק שואל עם אפשר לחבר אותו. ועם צריך מגבר לזה ?
  3. להשאיר אותם היצרן בנה אותם. קשה לי לאמין שהוא לא חישב נפח נכון
  4. נכון אני שואל עם אפשר לחבר אותם לאוטו
  5. יש לי זוג רמקולים של bose אני מביא תמונה בהמשך אני יכול לחבר אחד למגבר ולישמוע טוב ?? ועם כן כמה יעלה לי מגבר לזה
  6. שלום לכולם יש לי 2 רמקולים של boss שהם רמקולים קידמים עם תיבה . עכשיו אני רוצה לדעת עם חייב מגבר ? ועם אפשר לחבר אותם ביכלל ? ועם חייב מגבר איזה וכמה עולה ואיך אני מחבר אותו ? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...