אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית, פה זו לא מעברה. קרא את כללי הפורום*** אני חולה על הצליל שלו ממש. ואני רוצה אותו באוטו אני רק שואל עם אפשר לחבר אותו.
ועם צריך מגבר לזה ?
שלום לכולם
יש לי 2 רמקולים של boss שהם רמקולים קידמים עם תיבה .
עכשיו אני רוצה לדעת עם חייב מגבר ?
ועם אפשר לחבר אותם ביכלל ?
ועם חייב מגבר איזה וכמה עולה ואיך אני מחבר אותו ?
תודה רבה