Jump to content

izik147

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik147

  1. izik147

    למכירה DEH2300UB

    350 שח אני מהקריות
  2. לפרק זה לא מעיה להרכיב כן
  3. היה טוב איפה זה שהיה עם המצלמה יש את התמונות ?
  4. כן כי אתה סתם יורד על המגבר זה מגבר פצצה וקראנץ זה לא סתם חברה סינית זה חברה עם שם
  5. 2 שאלות 1 יש מיפגש ? (ביגלל הגשם ?) 2 זה יוצא ליד אבו חלד ?
  6. תיזהר עם המילים של יש לי את המגבר הזה ושומעים פצצה הוא מגביר אצלי קומפננט וסאב וזה נחשב מגבר איכותי
  7. http://www.ebay.co.uk/itm/20-FEET-4-CHANNEL-RCA-CABLES-HIGH-END-3X-SHIELDED-AMP-/380343051166?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item588e36639e
  8. יש לי מגבר של Crunch GP 900.4 הוא מגביר אצלי סאב +קומפנט קידמי ממליץ אליו ביותר והמחיר שלו זול http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=753721
  9. ואוו כזה טועה דבר ראישון עם אתה קונה בשוק לא היה אחריות אבל הלו קונים בחנויות מורשות. ולפי דעתי אחריות זה דבר חשוב מעוד . ונ.ב אתה יודע שלא היה לך רדיו נכון ?
  10. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3250832#post3250832
  11. izik147

    למכירה DEH2300UB

    יורד ל400 גמיש
  12. עוד הצעות ?
  13. מדובר על פולו שנת 2001 מנוע 1000 יש מגבר של crunch 900 יש אפשרות ללא יד 2 ??? המיד-באסים היו על הדשבורד
  14. כמו שרשום למעלה אני צריך הצעות לקומפוננט 4 אינץ. התקציב שלי הוא עד 600 שקל.
  15. לפי דעתי לנסות לכוון אותם. עם לא הולך הייתי הולך על PULSE 6 Morel
  16. אני אומר crunch 900.4
  17. לפי דעתי DEH2350UB GT669 TEMPO6
  18. יש למישהו תוך כמה זמן זה אמור להגיע ?
  19. יכול להיות שעולה לי מישלח של מגבר 20$ רשום select shipping method ground 19.99$
  20. משהו הזמין פעם מהאתר http://www.woofersetc.com ? חיפשתי בחיפוש של הפורום לא מצאתי תשובה ברורה
  21. PREMIER PA840 Vs CRUNCH GP 900.4 . על מה הייתם הולכים מבין השניים
  22. Pioneer DEH2300UB קניתי אותו לפני חצי שנה נימכר ביגלל מכירת האוטו מגיע עם שלט 450 גמיש 0507119111 יש אחריות
  23. אין אחריות ולא נירא לי שהוא ירד ל350 נירא לי איתן לי ב400
  24. JBL GT5A604 יש מישהו שמוכר ב450 שקל שווה ? או כמה אתם חושבים שזה שווה והאם הוא יכול להחזיק לי 6*9 של jbl וגם סב.
  25. אני גם בא בפעם הריאשונה. אני נותן לכם מילה אין מישהו שלא הולך להסתלבט על המערכת שלי
×
×
  • תוכן חדש...